allemaal opzoek naar een bevrucht ei (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavan3, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

gefeliciteerd jane!!!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Heej meid,
    Hmmm jeetje nog steeds ongi joh, en dan nu zo erg ook nog, balen meid! En zeker als het zou kloppe wat de ha zegt! Knuffel voor jou!

3. Zeepaardje

Dank je wel!!!
    Pff net alles met manlief besproken is er helemaal ondersteboven van!

En jij mag over 9 daagjes testen!!!
    Spannend...en oh het lijkt nog zo'n eeuwigheid te duren, maar het is vaak ook (achteraf) zo weer voorbij!

Ik hoop zo dat voor ons (en iedereen) de pendels uit zullen komen!
    Ik heb er goede hoop in! vooral jij 4 voor juni en ik 4 voor juli!!!

S6 meid, doegie

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Dankje lieverd:D
    Ik hoop het ook voor ons!;)
    tot nu toe ben ik er alleen zo de ochtend met tempen mee bezig... dus het valt me nog niks tegen, eerst was ik er al echt eerder mee bezig en dacht ik van alles te voelen. Nu zit het totaal niet in mijn hoofd.... en ik denk ook niks raars te voelen... alleen dan die steekjes ff vandaag.... maar dat is ook weer weg;)
    Achjah wie weet komt het nog wel....:p

Ja die mannen weten ook helemaal niet wat er in ons omgaat enzo... voor hun is het allemaal ook maar een vreemd iets... Arme schaten.

5. Zeepaardje

pff ja nou de eerste rondes was manlief er helemaal niet mee bezig, begint nu echt meer te komen!
    Wel fijn hoor...
    Je zult echt moeten afwachten en lekker afleiding zoeken...ik ben een leesfreak dus ik ga dan extra lezen :p
    s6 meis!

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi mijn vriend kan niet zo goed over gevoelens praten.... dus hij heeft het er weinig over, wel merk ik aan sommige dingen dat hij er wel mee bezig is. Maar dit uit hij niet snel.
    Daarom vind ik het ook zooooooo fijn hier op het forum met jullie, kan ik er toch wel met iemand over praten, anders is het zo moeilijk.

Ik ben altijd op de pc aan de gang, of met mijn site, of een nieuwe kist, of voor mijn werk, dus vandaar dat ik vaak snel reageren kan:p

MEIDEN: ik heb een soort van lichte ongigevoel heel laag in mijn onderbuik???;) herken het als ongi gevoel maar ken dit zelf niet echt als zoals het altijd is als mijn ongi naderd,,,, maar het zit wel op die plek! Haha snappen jullie het nog:p

7. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Hai lady`s,

Heb weer even bij gelezen, hier volop met ovu.testen bezig, haha. Nog geen 2 streepjes gevonden. Temp was vanmorgen wel een stuk lager, hmm.

@ Wherona, wat jammer meid, hoop snel op de duidelijkheid!

@Ilse, he jakkes, dikke knuffel meid!

@Jane, ziet er goed uit!

8. Zeepaardje

dank je wel!! liefs

9. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @ilse dikke knuf! het klinkt idd als een vmk, hopelijk heb je niet al teveel last kwa pijn?

10. Zeepaardje

dank je wel
    ja de pijn is wel wat erger geworden...maar helaas is het niet anders...
    liefs

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej meiden,,

Jullie lekker geslapen?:)

Pfff ik ben al vanaf 4.50 wakker! Ik kan gewoon niet meer in slaap vallen.... Heb toen dus ook maar getempt... Temp is flink gezakt (36.79), maar jah wel met een open bolletje helaas... dus of het betrouwbaar is?????????:( Op het normel tijdstoip heb ik ook getempt toen was die 37.06

Viel ik na het tempen van 6.45 uur weer eindelijk ff in slaap, komen ze met veel lawaai in onze straat|(!) een of andere machine neer zetten:x Dus ja toen was ik echt wakker weer! (arme ik:p)

Verder hier nog steeds gek gevoel in ondebuik, met af en toe wat ongi gvoel.....

Wherona: hoe is het met je meid? Beetje bekomen van de schrik?
    Ilse: Jeetje meid vind het zooooo naar voor je!
    Aprill: bij jou al ei te bespeuren inmiddels?:)
    Ikkedus: hoe gaat het deze dag met je?
    Hvk: Hoe was jou temp vandaag?
    Jane: En hoe gaat het met jou? Morgen weer testen he:D

Liefs en een hele dikke knuf voor allemaal:D

12. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    JANE!:$ gefeliciteerd!!! wow zo vroeg al posi getest. hoop voor je dat het blijft en flink gaat groeien :D. is dit de eerste keer dat je zwanger bent? hoe voel je je? spannend zeker:D

Ilse omg:( wat erg meid maar het verklaart idd wel veel jij was toch ook even overtijd en toen wel en toen niet en toen weer wel ongi. misschien geeft het op de een of andere manier wel rust dat je weet dat je lichaam je niet voor de gek hield maar dat het helaas niet goed ging.

wherona. KNUF! ik zou idd ook je ha bellen en daar mee overleggen wat je moet doen.

mandii :D:D:D wil je niet teveel hoop geven maar die speldenprikjes had ik ook... hoe gaat t verder met je?

ik heb gisteren middag gember thee gedronken;) beetje vies maar ja. ben de hele avond NIET misselijk geweest!!! op de bbq heb ik zelfs een half worstje en een halve hamburger op! EN een IJSJE!!! :D
    vanmorgen weer gember thee op en we leven nog steeds:D:D:D
    hebben het ook aan de vrienden verteld was een gezellige avond dus.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej, wat fijn dat je iets hebt gevoden wat lijkt te helpen:D
    En wat fijn dat je gister van dee bbq wat hebt kunnen eten...

Ja ik heb zelf nog geen hoop hoo;) vorige ronde had ik ook last van me buik, al voelt dit anders ;) maar dat kan mijn lichaam ook weer express doen natuurlijk:p STOM LICHAAM!
    Verder voel ik me goed... op wat branderig gevoel in onderbuik en af en toe n ongi gevoel na! Erg raar....! Vannacht slecht geslapen nou jah, wel goed maar erg vroeg wakker!:(

14. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Mandii@ ik temp niet! misschien wel handig om te doen! nog een speciale temp meter die jullie mij aan raden? ik heb af en toe wat steekjes maar dat kan ook mijn ei zijn! alleen mijn afscheiding is nog steeds hetzelfde!
    ik kon ook niet meer slapen! hele vage droom! ik werd wakker omdat er werd geschoten! (in mijn slaap!) ha ha!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heej meis, hihi rare droom jah:)
    Ik heb die van de madcare site besteld, die is met 2 cijfers achter de komma en dat is het fijnste, ik vind hem erg fijn!:D
    Ik heb daardoor mijn ei indd goed weten te vinden......

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goedemorgen ladies,

Ben al weer bekomen hoor morgen maar de ha bellen. Vriend zegt let op wil je morgen ochtend bellen en wordt je ongi (zo werkt het meestal bij mij). Maar ja we zien en horen het wel. Gisteravond bij de wandeling op het strand (was heerlijk) kreeg ik wel weer een zwaar ongi gevoel en werd er helemaal blij van maar wederom geen bloed te bekennen :( .

@Ilse ow wat vreselijk meid ik schrok wel ff toen ik je verhaal las heel veel sterkte ermee.

@ikkedus beter dat die thee helpt en dat ze zo weer een beetje kan helpen hoop dat het blijft helpen.

@aprill worden ook weer spannende tijden voor jou

@mamavan3 hoe is het verder met jou alweer helemaal hersteld?

@mandii duim voor je!!!

@michelle hoe ist met jou en de ukkie :)

@jane spannend morgen een nieuwe test ben benieuwd of de streep dan duidelijker is.

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    meiden help!:$

Ik heb steekjes bij mijn ... daar beneden!
    Dat heb ik werkelijk nog nooit gehad..... is daat daar mijn schaambot?? hahah zou niet weten waar die zit.... het zit ergens net boven de streep (whahahhah dat klinkt raar, sorry hoor:):p)

Brrr.... en dat rare gevoel in me buik... BLEH niet fijn en moet ik zo gaan helpen op kraamfeest van me petekindje;)

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden, ik moet nog een hoop terug lezen, heb zo een onwijs druk weekend, maar hier is alles ok hoor. kom vanavond weer eens uitgebreid reageren, ik zit in de licht misselijk boer fase. ach ja hoort erbij;)

19. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik hou jullie niet meer bij hoor, vinden jullie het niet erg als ik af en toe iets post? Probeer het wel, maar kan de tijd even niet vinden.

Wherona, wat balen meid dat je nog niets weet, dikke knuf en hopelijk kan je HA je morgen wijzer maken!

Ikkedus, je bent al weer 10wk, wat gaat het onzettend snel.

Mandii, jouw NOD komt ook weer dichterbij, spannend hoor.

Hier verder geen nieuws, lekker aan het klussen, maar moet nog een tijdje geduld hebben.

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

heey joh tuurlijk is het niet erg dat je zo af en toe iets post gewoon gezellie toch

Deel Deze Pagina