Wat een leuke foto meid! hihi.... ik ben jou helemaal vergeten! Sorry *schaam schaam* Zal ik meteen even doen!
hahah geeft niet!! baal der soms wel van vandaag heel de dag gewerkt en met me tel zo lastig op zp te komen! dus moet s'avonds eerst super veel bijlezen en de helft blijft niet eens hangen Alzheimer denk ik maar
Hhahaahahah super leuk dat had ik helemaaaaaal niet verwacht!!! wat een leuke meid ben jij !! leuk spontaan gezicht!! en een super schattig hondje!! Heb je toegevoegd op hyves ken je bij mij ook spieken!
Ik vraag me af he... hoe vaak het percentage dat ze het goed of fout heeft is en of het gewoon op gokken neer komt. Zal ik ook eens doen? Of leest ze hier mee Nee serieus, ik hoop het natuurlijk voor jou he!!! Dat terzijde, misschien ben ik gewoon een ongelovige thomas... Hoe benaderen jullie die mensen?
@ mandii wat heb je een leuk hoofd!!! hahahahaha, ja echt! En een knappe kerel hoor, daar krijg je vast een keer hele mooie kindjes mee
Ja, echt wat een leuke gezichten zitten er hier achter de berichten! Dat is ook wel eens anders (ja sorry, heb wel eens vaker rond gesnuffeld op forums) echt grappig. We kunnen inderdaad de titel aanpassen
oww jah duurde ff voor dit kwartje viel hahahaha, maar je hebt hem al! hahaha, onee, jij bent iemand anders, waah ik zie even scheel, komt eraan
Ja, ik sta er ook altijd al zo tegen over Maar ik dacht, stel dat het uitkomt dan veranderd mijn gedachten Hihi....
Hihi, dankjewel hoor, in de positieve zin? Ja knapperd he die vriend van mij *love* Ik hoop indd dat ook wij snel een wondertje in mijn buik mogen verwelkomen!
@APRILL: Ik ben eerlijk gezegd na al ons PB contact toch ook wel MEGA nieuwschierig geworden naar jou (of wil je dit niet?)
Ja, dat hoop ik ook voor je, jullie zijn een leuk stel dat zou het gewoon afmaken. Waar ligt voor jou de grens eigenlijk dat je een arts gaat raadplegen? Want je hebt al best aardig wat rondes gehad.
Jah tuurlijk in de positieve zin!! hahaha, je hebt van die knalmooie blauwe ogen en een vrolijk gezicht!