Kreeg je al ontwenningsverschijnselen Raspberry? Hihi! Ennee, sorry dat het niet eerder geopend was.. had me beste vriendin aan de lijn.. nouja, beste.. dat weet ik dan niet meer zo zeker.. We zijn in november met z'n 4-en op vakantie geweest (weekendje weg dus) en sindsdien heb ik ze nog een keer gesproken en vanavond heb ik zelf maar gebeld. Ze is gister gesteriliseerd, dus dacht, bel ff hoe het gaat. Maar .. ik weet niet goed hoe ik het omschrijven moet, maat het is net of het vertrouwde van alles delen weg is.. ze heeft ff vlug ggevraagt naar mijn mmm, maar verder niet. Snap wel dat ze nog vol zit van haar eigen sterilisatie, maar ik ga naar iui3.. zij dacht dat ik er pas 1 achter de rug had... Nouja, ik zei al, ik weet niet goed hoe ik het gevoel moet omschrijven.. Anywayz, ik deel met jullie meer als met haar.. en denk over jullie als mijn vriendinnen (ookal ben ik niet alle dagen meer op het forum) Knuf Sookie
Sookie zo denk ik er ook over hoor! Heerlijk om zulke vriendinnen te hebben hier alhoewel degenen in real life ook heel belangrijk zijn maar kan me voorstellen dat in jouw geval zo'n vriendin niet echt beste vriendin te noemen is inderdaad. We zijn blij met elkaar hier en ik vind het heel fijn om alles met jullie te delen en ik hoop dat dat nog heel lang zo mag blijven en dat we straks alleen nog maar over onze kindjes praten met elkaar haha!! Dikke knufs en kus voor jullie allen! x
Wat je zegt, vriendinne in reallife zijn ook belangrijk, en gelukkig is ze neit de enige vriendin.. Maar wel een van de weinige waar ik altijd alles mee deelde.. Zeker toen mijn moeder ziek werd en ik niets meer bij haar kwijt kan.. (nog steeds niet, al is het soms wat beter.. en leeft ze niet zo in haar eigen wereld) Deze vriendin "nam" die rol een beetje over zeg maar.. Ach, tis toch zo.. en wat ik al zei, ik kan het bij julkie en bij mijn reallife vriendinnen kwijt. Knuf Sookie
Hey dames, Dacht wat is het stil op ons forum, en zag toen het prive bericht, maar we zijn er dus al 'uitgesodemietert' hahah! Ben inderdaad ook blij met jullie, lekker kletsen over van alles en nog wat wat soms een ander niets aan gaat, heerlijk. Vanmorgen is de mevr van MvM langs geweest en alles uitgelegd. Daarna hebben we boodschappen gedaan en naar de caravana (camping en caravanbeurs) geweest. Toen we thuis kwamen was ik zo moe dat ik eerst lekker een uur heb geslapen en dat beviel heel goed!
Hey Sook, Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden. Hoe is het met je? @ famke hoe voel je je? @ Linda gaat het met je goed stadsgenootje ? @ natuurlijk de rest ook allemaal goed?
Hey Sjan, Ons weer gevonden zie ik! Hier alles z'n gangetje... volgende week weer aan de bak. Hoop dat we deze keer me ei niet missen en we wat meer geluk hebben.. Maarja, we hebben het nog steeds niet voor het zeggen.. Ik ben nog steeds alcohol-loos, dus daar ben ik wel trots op! En verders.. niets bijzonders. Ben nieuwe schoenen aan het zoeken op het net.. hihi (volgens Tim heb ik er meer als genoeg, maar ik vind dat je nooit genoeg schoenen hebt! ) En Hoest met jou? En met jou en je menneke? En hoest met de rest? Knuf Sookie
Ja ik heb jullie dankzij jou gevonden hahahaha. Succes en veel klusplezier..... Das knap van je ik ben ook trots op mezelf rook ook niet meer had er wel erggg moeite mee maar i did it! Schoenen is een verlaving voor alle vrouwen een beetje hahahaha. Met mij goed hoor en met menneke ook. xxxxx
sjan Het gaat hier verder prima, voel me goed, op wat misselijkheids gevoel na, maar overgeven doe ik niet. Verder zitten mn broeken niet (meer) lekker, ze drukken zo in mn buik en dat geeft een vreemd gevoel. Ben 's avonds blij als ik lig dan heb ik veel minder last van mn buik. Moet veel plassen. En (.) (.) groeien met de dag zo lijkt het wel!! Hoe voel jij je sjan? En hoe is het met de rest van de dames? Sookie Nee dames hebben nooit genoeg schoenen ...en uuh...tassen...uuhh...kleding...hahah! Hebje al wat leuks kunnen vinden? Er komt een spannende tijd voor jullie aan! Laten we toch allemaal duimen duimen en nog eens duimen.
Hey Famke, Nee idd, tassen en kleding ook niet, maar ik heb echt een schoenen-tic. heb al wel een paar leuke gezien, maar mag ze van mezelf niet allemaal kopen.. hihi Duss, moet nog ff twijfelen welke het worden.. iig 1 paar laarzen en 1 paar pumps.. nu nog welke.. Dilemma's dilemma's Knuf Sookie
@sjan gaat wel goed hoor..voel me alleen zo down, ik weet niet waar t vandaan komt (ligt ad hormonen) ik voel me ook best schuldig wat ik zou juist blij moeten zijn...een ander doet er jaren over...ik ben ook wel blij maar zit niet op n roze wolk ofzo...misschien komt dat nog..
linda Ik begrijp wat je bedoelt, je schuldig voelen. Dat het bij jullie wel gelukt is, terwijl iemand die al jaren bezig.....het is niet eerlijk verdeelt in de wereld. Maar zoals sjan al zegt, daar moet jij je niet schuldig aan voelen, want jij kan er niets aan doen dat het bij jullie wel gelukt is en die andere kan er niets aan doen dat het niet lukt Het is allemaal wat dubbel. Doe je ook mee aan MvM? Dat geeft mij juist een heel goed gevoel, dat ik mensen die in de mmm zitten kan helpen! Heb wat zitten sneupen op mp, en een setje babykleding voor meisjes gekocht, maat 50/56. Ook mensen gemaild voor jongens kleding in die maat, er stond geen bod bij, mailen ze en dag later, ja er is een bod uitgebracht dus daar moetje boven gaan zitten en dan nog verzendkosten. Nou dan heb ik zoiets van laat maar.... Verder zijn we vandaag naar Carree geweest, mamma mia, echt schitterend!
Linda, voel je niet schuldig tegenover de mensen die niet zo makkelijk zwanger worden en al jaren bezig zijn, behalve als je er ook echt iets aan kan doen (en als dat zo is.. dan sta ik vooraan! ) Ik bedoel, jij kan het niet helpen dat er mensen zijn zoa;ls ik. EN wat famke zegt, meedoen met MvM is al een heel goede actie en lief gebaar, daarmee help je ons ook! DIkke knuf Sookie
ja ik doe mee aan mvm...ik voel me niet schuldig omdat ik makkelijk zwanger wordt...ja vind het rot voor de mensen waarbij het minder makkelijk gaat...maar voel me schuldig dat ik me zo klote voel en down..ik zou juist blij moeten zijn en op een grote roze wolk moeten zitten en dat zit ik (nog) niet
linda Die roze wolk komt vast eens bij jouw aanwaaien! Ik heb van die momenten dat ik helemaal vergeet zwanger te zijn. En soms kan ik wel huilen...net ook weer een opmerking van een van de ouders van een oppaskindje:x Ik trek me de laatste week alles te veel aan, dat ik het verkeerd doe..Als de ouders straks van de zwangerschap weten zullen ze vast wat meer begrip tonen, maar ik krijg dan wel de wind van voren op de moment en dat is niet leuk!
@Famke, nee dat is zeker niet leuk! Zou ik ook moeilijk vinden. @Linda, voel je niet schuldig, je bent niet de enige! Ik heb het ook gehad de eerste maanden en zelfs nu nog heb ik dagen dat ik alleen maar verdrietig ben en me afvraag of dit het nou is.... xxx
raspberry En dat terwijl het eigenlijks om niets gaat. Anders maakte ik me er niet druk over, maar op dit moment wel. Het zullen toch allemaal hormonen zijn. Op dit moment voel ik me ook niet zwanger, komt omdat ik vorige week steeds mn buik 'voelde' en dat is nu niet zo. Misschien omdat ik het rustiger aan doe..?
Sorry dames maar moet dit even kwijt:::::x:x Heb namelijk een oppas kindje(1jaar) waar ik bijna een jaar oppas, en vanaf vorige week van de ouders ineens klachten krijg. Mn man zeg dat het de onzekerheid van hun zelf is en me er niets van mag aantrekken! En ze gewoon jaloers zijn hoe wij met t kind om kunnen gaan. Als de vader het s middags ophaalt zegt de moeder dat het kind thuis niet te genieten is. Geen eten wil hebben maar gelijk op bed moet...terwijl ze bij ons aan het spelen is en er niet moe uit ziet of dat laat merken, de laatste tijd meld ze haar ook vaak 'ziek'(?). Vorige week was haar knuffel hier blijven liggen, konden we niets aan doen. De vader hier heen bellen, maar ik stond onder de douche en mn man was in t hok, dus niemand die de telefoon hoorde. Ineens die vader hier boos in huis waar die knuffel was... Kwam die moeder net het kindje te brengen en melde even dat de vader heel erg boos was dus ik beter uit mn doppen moest kijken als alles wel in de tas zat... Wil nu dat het kindje de hele dag nog niet had geslapen(normaal gesproken s ochtends een slaapje doet) en hier op bed moest, maar na een uur slapen het op een huilen zette!! En niet meer wilde slapen (na wat pogingen van mij). Ik meld dit die vader en zegt nou ja zien we vanavond wel...geheit krijg ik van de week weer de wind van voren van de moeder...De dop van de fles waren we ook kwijt, zegt de vader, nou dat is niet erg de knuffel en speen is erger Normaal kon ik dit wel hebben, maar nu even echt niet...voel me een slechte oppas...maar ik kan er niets aan doen, doe mn best!:x Dat moest ik even kwijt, sorry voor de overlast!