Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikkedus gefeliciteerd!!!!

Nou mijn temp is in ene gezakt? kan dat? ik meen gister mijn eisprong gevoeld te hebben, en gister dus dat roze rood verlies ( heel weinig ) en heb dat nu niet meer. Wel nog pijn in mijn onderrug ( hoop niet dat ik stel ik word zwanger weer zo een last van mijn bekken krijg..)

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    thnx allemaal. mag gewoon werken vandaag maar stop op tijd.

@mama van 3 eerlijk gezegd voel ik vrij weinig naar mijn idee. af en toe een trekkerig gevoel in mn onderbuik, moe en mn borsten worden flink. en de hele dag door kleine beetjes eten.
    maar ik moet zeggen dat het meeste ook tijdens mn menstruatie voorkwam en dan vaak veel erger :p

3. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ikkedus! gefeliciteerd meid!!
    fijne verjaardag!

michele! spannend!!... las dat je eind van de middag kan bellen?!
    super spannend! ik duim voor goed nieuws!

Hier eigenlijk weinig te melden!
    mijn ongi is weer over dus kan weer lekker aan de klus!..

we doen t gwoon lkkr op gevoel!
    Zou wel willen tempen maar ik ben niet echt een consequent figuur dus ik ga de dat zeker weten allemaal vergeten te doen en bla bla bla... :Ddus ik ga me eigen der maar niet aan wagen!..

Mandii: jij doet t wel he!? bevalt t een beetje?? of laat ik t zo zeggen wordt je der wijzer van??:D
    Hoop zoo voor je dat je je ei vind deze ronde!!

@all! die overtijd zijn of twijfeltesten etc! ik duim!!!:D

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    gefelichiteerd!!!! ikkedus

5. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wij zijn niet zwanger, dus tests hebben duidelijk wel indroogstreepjes. aangezien ik maar 1,5 dag ongesteld was zonder stolsels of iets. heb ook geen ontstekingen. dus wij mogen deze week heerlijk weer aan de klus, op naar de volgende ronde:D
    eindelijk gerustgesteld

6. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wat fijn Michelle dat je nu duidelijk hebt, jammer dat het niet zo mocht zijn, maar daar ging je al beetje vanuit toch!

Mammienes, volgens mij klopt dat na eisprong dat je temp zakt!

Dnise, weer lekker aan de klus dan maar!

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @michelle wel fijn je duidelijkheid heb , maar balen je niet zwanger bent
    Maar als je de testen binnen 10 minuten afleest kunnen ze geen indrooglijntje hebben hoor, en anders er mee terug naar de kruidvat en nieuwe vragen want dan is t een productie fout.
    Ik heb er wel een een wit streepje mee gehad binnen de tijd maar ze moeten echt kleur hebben, Gelukkig bijna je nieuwe eitje in aan tocht, spannend weer en veel klus plezier!

@mamienes je temp daalt op de dag van je eisprong als morgen en 3 dagen erna je temp weer gestegen is of hoog blijft dan weet je zeker dat je je eitje vandaag gehad heb.

@dnise ook weer spannende dagen voor jou , veel klus plezier

8. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Michele, beter dat je nu duidelijkheid hebt!

Nou hier, ontzettende pijn in mijn onderrug bah:( en steekjes net onderin en had even beetje menstruatie achtige krampen. en nu licht misselijk, maar ik ben ook verkouden en erg moe dus zal misschien wel griepje kunnen zijn.

Zometeen mijn oudste naar zwemles brengen..jippie..:(lig liever lui op dit moment op de bank.

Morgen weer ff kijken wat mijn temp doet..was vanochtend 36.6 en gister 36.8.. moet erbij zeggen dat toen ik vanochtend testte nog in bed lag en die van gister was opgestaan om naar de wc te gaan..dus dat kan ook nog dat verschil denk ik verklaren..

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Michelle jammer dat je niet zwanger bent maar in ieder geval wat duidelijkheid. en nu maar weer flink klussen meid.

@all die weer gaan klussen heel veel succes en mei moet toch wel onze geluksmaand gaan worden hoor :D

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Misschien je mannetje vanavond nog ff proberen te verleiden om te gaan klussen ik denk namelijk ook dat je vandaag je eisprong hebt :D:D

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    jawel hoor wij gaan dr weer vol tegenaan, op de hoop dat we eind deze maand het mooie nieuws van onze test mogen ontvangen.. daar hopen we dan maar vurig op he.. gaat goedkomen:D

12. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @michele jammer dat je nog niet zwanger bent maar fijn dat je weet dat er niks ernstigs aan de hand is. fijn dat je weer mag klussen en je eitje onderweg is :D heb je weer heerlijk iets om naartoe te leven

13. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    @ikke dus gefeliciteerd met je verjaardag

@michelle jammer meid.. maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent...

@dreumesmama.. ik zit nu op dag 35... maar weet niet precies wanneer me ei is geweest ivm rare temp,... dacht hem op de 16e gevoeld te hebben... kijk maar is naar me kaartje..

@all... ik ben ook benieuwd en zo zenuwachtig... zou het dan echt na 10 maanden... zucht wilde morgen testen omdat me man er dan ook zou zijn... moet ie werken balen joh... ik denk dat ik morgen ochtend toch test.. word gek van de onzekerheid... wil het me man pas vertellen als ie thuis is...

duimen jullie voor me

groetjes

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Nou meid wel fijn dat je eindelijk meer weet.... succes met klussen dan maar weer....!!:D

Mijn temp is vanadaag weer wat gestegen... betekend dat dat mijn ei dan al geweest is???Heb nog geen dikke lijn op ovutest gehad.... alleen licht lijntje.... ben benieuwd!!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Spannend zeg! Ik zal zeker voor je duimen!!
    Wat balen dat je man moet werken.... ik wil het zelf ook graag pas thuis zeggen en niet via de tel... maar of ik dat val kan houden op dat moment, dat weet ik niet hihi!!! Ik spiek morgen meteen even hier:D

16. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    ik wil me man het vertellen met een cadeautje.. dat ligt al bijna een jaar hier in huis... gaat moeilijk door de telefoon dan he :)... ik vind dat zo onpersoonlijk door de telefoon... weet nog niet hoe laat ik test... ligt eraan hoe laat ik wakker word :D

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi... ik heb ook indd al een witmutsje en paar witte sokjes sinds vorige maand in huis:$
    daar wil ik de test dan bij inpakken en geven....

18. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Kom je het wel hier vertellen Black Angel, we kennen je man toch niet ;)

Dochterlief ligt op bed en ik ga maar eens mijn berg strijk aanvallen!

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Michelle gelukkig is je eitje snel in aantocht... je hebt nog een hele goede pendel staan zie ik :D:D:D

Marokaanse jij hebt toch ook een bloedtest gehad gisteren, en?

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

jammer michele; succes deze ronde
    black angel s6 met testen morgen!

Hier nog steeds ongi, mag van mij nu wel klaar zijn!

Deel Deze Pagina