ow wat erg zoo... balen dat je cyclus zo lang duurt ook... s6 en hoop dat je snel je ei vind en zwanger bent...!
Maaar FF zegt dat je hem dag 27 (de 19e mei) gehad hebt? Je zou dan vandaag op dpo 14 zitten.... wat betekend dat je zou kunnen testen morgen, of zo ongi gaat worden... Maar zie wel dat je temp gestegen is! Denk je zelf dat FF geen gelijk heeft? Wel een lange cyclus zeg meid balen! Knuffel....
Ja dat is wat FF zegt, de gyn zei maandag dat mijn ei niet eens zo groot is om te springen laat staan dat ie gesprongen is. Tjah wie heeft dan gelijk... Dit is de eerste keer dat ik FF zolang gebruik, vaak haakte ik op de helft omdat het tempen me de neus uitkwam door die lange cyclussen. Wel had ik slijm en krampen etc op de dag dat FF aangeeft mijn ei te zijn gesprongen, en als hij gelijk heeft dan zou ik idd of zw moeten zijn nu of ongie worden maar geen van beiden was te zien op de echo (fm) vandaag. Dank je.
OOh hmmm... tjah je zult zeggen dat beide erverstand van hebben hihi,,,, tjah dan word het afwachten voor je. BALEN ZEG! Ik duim voor je dat die temp stijging een zw zal zijn Knuffel!
Hihi, net mijn omatje op bezoek gehad... zit ze hier zegt ze ineens vanuit het niets: Meid, wanneer maak jij mij nou toch eens overgroot oma? Ik schrok me dood hahaha.... lachte het maar een beetje weg Gek mens! Ze moest eens weten
ik kan ook echt me mond niet dichthouden hoor... hoop mensen weten al dat wij bezig zijn, gewoon ze vragen me wanneer komt de 2de? tja ik krijg meteen een big smile en kan het niet voor me houden, maar ja...
@Ilse, dank je. @Mandiii, alsof ze iets aanvoelt haha. Moeilijk om er dan niks over te zeggen, hier weet ook niemand het behalve mijn moeder.
Tjah weetje, bij mij weten 2 collega's en 2 vriendinnen het.. (deze kennen allemaal mijn familie niet) Ik wil echt niet dat meer emensen het weten maar wilde er soms wel ff met iemand over praten Mijn moeder verwacht echt totaal niet dat we bezig zijn dat merk ik aan alles, ouders van mijn vriend hebben wel vaak dat ze er wat over zeggen. En mijn tante en oma/opa zitten steeds vaker erover... Maar komt ook omdat ik altijd al zeg dat ik voor me 25ste zou willen stoppen met pil, ik ben nu 23 dus jah..... en jah we zitten alweer 2 jaar in het huis, mijn oma en tante hadden gedacht dat het binnen een jaar naar samenwonen al wel zo ver zou zijn..... Maar we kunnen onze monden goed dicht houden hoor, valt me niks tegen. We blijven maar roepen: Ik wil wel maar hij wil niet.... en er moeten er toch echt 2 zijn Werkt goed hahaha.... Maar of ik me mond tot 10-12 weken dicht kan houden als het zover is?????? denk dat mensen het dan wel aan me merken
vanavond kan ik niet eens op zp...feestje van de buuf...gelukkig geeft ze die bij ons, zodat zoontje lief kan gaan slapen thuis...tja ik heb zo'n eigenwijs ding dat nergens anders gaat slapen dan thuis!!! Verder is hij heel makkelijk hoor!
goede middag dames! had jullie niet in de steek gelaten hoor maar ben (weer) ontzettend ziek (geweest de afgelopen dagen). heb wel elke dag met jullie meegelezen via mn telefoon met name voor jou Wherona! spannend voor je meid! hoe hou je het toch vol om niet te gaan testen . hier dus vooral ZIEK! de ene maaltijd gaat goed en de andere niet de medicijnen die ik had gehaald werken niet dus heb via ha nu nieuwe homeopatische middelen besteld hoop dat ze snel binnen zijn. eet wel heel wat groenten en fruit maar ben toch beetje bang dat ik te weinig binnenkrijg dus denk dat ik toch ook wat extra vitamines haal. zag dat mamavan3 ook ziekjes is? griepje of is je beeb aan het laten weten dat ie aanwezig is? . aangezien we de echo pas 10 juni hebben zie ik de misselijkheid maar als iets positiefs maar zou toch graag wat binnen houden HAHA goed buikje begint flink te groeien dus moet goed opletten hoe ik het allemaal verberg. goed...groeien doet UK dus haha! nu maar wachten op de echo en hoop dan slechts 1 hartje in mn buik te horen. mn man heeft zowel aan zijn moeders kant als aan zijn vaders kant meerdere tweelingen onder de oms en tantes dacht dat alleen mijn lijn van belang was maar blijbaar dus niet. Michele hoe voel jij je? zag staan dat je buikje ook al aanwezig is gelukkig wordt het lekker weer en kun je luchtige kleding aan, strakke spijkerbroek zit nu alles behalve prettig. ilse jammer van je ongi, wel vreemd gegaan maar ja nu weet je in ieder geval hoe of wat. dan hadden we een nieuwe....HvJ??? of zoiets. spannend meid! mega lange cyclus en misselijk8)....succes!!! goed succes allemaal!!! oh ja en mandii spannende weken weer voor je GO EI GO EI! "joehoe!!! zaadjes!!!"
Heej ikke dus, gezellig dat je er weer ff bent Jeetje jij ook al ziekjes.... die misselijkheid he:S Weet er (nu al!) alles van, en ben niet eens zwanger... ik ben altijd zo makkelijk misselijk te krijgen:S Ben dus bang dat ik er met zwangerschap ook niet onderuit kom! Ja indd ik hoop dat mijn eitje een zaadje binnen laat die de weg gevonden heeft8) we wachten af!
vervelend dat je zo misselijk bent ikkedus. Hoop ook dat die homeo snel voor je binnen komen en gat werken. Hhaha zou je dat erg vinden dan als het een tweeling blijkt.
nou had rond een uur of 4 weer een ongi gevoel en wederom zoiets van ow yes nu komt het. Maar helaas nog steeds niets (of moet ik gelukkig zeggen hahaha) Nu voel weer helemaal niets maar moet wel mijn broek open gooien want het zit te strak. Had net een vage sollicitant aan de telefoon of we een baan voor hem hadden en ik vertelde dat wij hem helaas niet konden helpen daarmee vraagt hij aan mij waar hij dan moet solliciteren ik zei geen idee dat kan ik je niet vertellen, zegt ie ineens he sexy chick jij kan het toch wel voor mij regelen euhhh.... pardon heb hem maar verteld dat het niet echt een wijze keuze is om zo'n taal aan te slaan maar moest er wel hard om lachen