HAHAHA!!! uhhh wanhopig? en spannend! @mandii tja mijn darmen en maag zijn idd ook mijn zwakke punt, altijd al geweest en was idd ook bang dat dit zou gebeuren. ik hoop zoooo dat de medicijnen snel binnen zijn en goed werken. heb een homeo arts en omdat mn lijf al zo overgevoelig is gebruik ik ook liever homeo medicijnen of van die grootmoeders geheimen. kan dus heel goed zijn dat de medicijnen die ik nu heb wel het overgeven een beetje tegengaan maar dat ik er eigenlijk zieker van word. als ze werken zal ik het zeker hier noteren als tip omdat gewone huisartsen meestal geen homeo producten voorschrijven oh wie vroeg dat over de tweelingen? zou ik het erg vinden? een beetje wel denk ik. ten eerste is de zwangerschap geheel anders. controles moeten in het zh plaatsvinden ipv de vk. het is ook ons eerste kindje en ik zou graag even willen oefenen met eentje eerlijk gezegd en dan rustig aan voor een tweede gaan. tuurlijk zouden beide kindjes welkom zijn hoor maar t is toch heftig...2...schrok er wel van toen we het zo opsomden...5 tweelingen in 2 generaties....
ooohhh...heb net gekookt en niet gekots!!! JOEHOE! meiden dit is een mijlpaal dit heb ik 2 weken niet gekund maar mn mannetje heeft vergadering vanavond anders zou hij na 11 werken ook nog moeten koken. (was wel lasagnette uit een pakje dus een beetje gehakt en groenten paar keer roeren en de oven doet de rest haha) weet nog niet hoe het eten gaat...MAAR IK HEB GEKOOKT!
jeeeeeehhhhh nu maar hopen dat je het ook binnen houdt. Tweeling lijkt mij ook erg zwaar en 2 keer zo duur alles moet je dan dubbel hebben wow dat wordt dan echt kostbaar. En ja ik zou liever ook eerst met 1tje willen oefenen hahah klinkt zo stom.
HELP! ik loop leeg van onder.... echt allemaal nattigheid, waterig helder van kleur.... hmmmzzzz en we hebben al zeker 24uur niet meer geklust hoor en vriendlief is niet thuis.... dus dat kan het niet zijn hahaa..... erg raar en niet heel fris
heeyy die ikkedus, horen we ook van jou, leuk!! misselijk ja, erg balen is dat he. hier heb ik het savonds heel lichtjes sinds een paar dagen. maar is met hele lichte vlaagjes. ja buikje begint hier flink te groeien. maar zal wel komen omdat t de 3e is. krijg mn gewone broeken echt niet meer dicht. heb vanmiddag even wat jurkjes en makkelijke kleren gekocht. wat stretch spul. zw truitjes en jurkjes. tja je moet iets. en ik kan lekker verder groeien zonder kreunen en zooi omdat mn broek afzakt ivm de knoop die ik niet meer dichtkrijg. lol.. ik moet wel zeggen t is hier alweer een dikke week geleden dat ik de pos test in handen had. maar vind de tijd zo snel gaan? het vliegt gewoon. die test is nog zoals gisteren, terwijl dr alweer een tijdje overeen is gegaan.. dus ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten,. het is mn aller aller laatste keer.
GoedeMorgeeeeeeee meiden,, Jeetje wat een heerlijke blauwe lucht is dr al *LOVE* Mijn temp was 37.07 (!) das weer heel eind gestegen..... Maar nou vraag ik me af, je temp stijgt toch ook als het warmer weer is lijkt mij? Word het daardoor dan niet beinvloed? Pffff ik heb namelijk wel goed geslapen.... maar duurder 2 uur$) voordat ik in slaap viel.... en net werd ik klam wakker door de warmte.... ga mijn temp ff invullen! Hoe gaat het met jullie?
Heeej! de vorige keer kreeg ik dag 16 mijn rode lijntjes! Waarom nu niet??? hmmm was benieuwd wanneer FF dacht dat ik mijn ei gehad heb dan zal die zeker pas morgen komen Nou zoals jullie kunnen zijn is mijn temp MEGA gestegen... maar denk toch echt dat dat ook van warmte komt hoor Ga zo bedje afhalen en schoon laken erop doen, haal ik meteen 1 dekbed eruit.... winter dekbed ligt er nog bij op namelijk
Mooie stijging Mandi Als je een temp voor morgen invult... zie je het kruis staan) bij 3 hoge tempen na een gevonden ei zet FF pas het kruis Kan wel kloppen hoor die verhoging (bij mij heeft het weer geen invloed)
Oke, hihi dan zal ik ns ff stiekem snel wat invullen om even te kijken Oh nee denk je dat die warmte die ik had geen invloed had? Ja zou kunnen hoor, want ik weet dat ik vorige keer na mijn ei ook paar keer klam wakker werd.... maar denk ff vragen hoor Maar zo'n hoge stijging in 2 dagen zegt toch nog niks?
ik heb ff gekeken heb dag 14 mijn ei gehad geeft hij indd aan... alleen nu schiet ik in de stress omdat ik die dag niet geklust heb zie ik nu dag 11 de ochtend, dag 12 de avond, dag 13 ochtend&avond ->) en dan pas gister avond weer... zou dat wel oke klussen zijn geweest???!!
Zeker is dat genoeg, haha..... misschien zelfs te veel De zaadjes moeten klaar liggen, dat is het beste meid je weet niet wanneer je eitje echt springt... meestal s'nachts of s'morgens geloof ik rond deze tijd en dan ben je zeker nog 12 uur vruchtbaar (sommigen beweren 24 uur) Ik wordt ook altijd klam wakker op de dag na ei
Goedemorgen meiden, Wat een heerlijk weer al wordt er helemaal vrolijk van. van het weekend wordt het ook weer mooi weer wordt weer lekker bakken. hier is nog niets veranderd alleen wat meer steekjes aan de linkerzij
Ooh hahaha oke En ik heb al zoo verminderd vergeleken met de vorige ronde whahahahaha..... *klink nu als een sexbom* nou dat valt echt wel mee hoor Nou we wachten af! Ga nu maar eens boodschappen doen, om 13.00 werken dus....
wherona, het klinkt zoooo bekend. ik kan niet w8e tot je test. en je jezelf van die onzekerheid af haalt. ben reuze benieuwd
hahaha moet eerlijk zeggen dat ik nu toch stiekem wel een beetje hoop krijg. Het duurt zo lang en gister echt een vrij sterke ongi gevoel dat ik echt dacht van he he nu komt en zal vanacht wel doorbreken en dan wordt in de ochtend wakker rent naar het toilet..... niks dan ga je toch wel ff denken hmm.... zal het dan toch zo zijn mijn hormonen kunnen toch niet zo van slag zijn. Maar probeer mezelf toch nog steeds wel te beschermen en me voor te houden dat het ook nega kan zijn en dat mijn lichaam heel erg vreemd doet. Wil inmiddels stiekem toch wel testen maar ik durf ook eigenlijk weer niet. Ach ja voordat ik het weet is het zaterdag en dan gaan we testen . hihihih ik heb wel kriebels weer in mijn buikie ben wel benieuwd wat die test zaterdag zegt.
tja het ongie gevoel met pijntjes zoals een menstruatie is in buik rug billen en benen, zo had ik t. maar dan zonder bloed. dus ik kon zeggen ik ben ongesteld. maar dan zonder maandverband. was ook apart. enkeld dus gewoon zwanger. ook steken in de zij vooral met tillen of iets lang vasthouden. en steekjes in onderbuik a schaambot dat heb ik nog steeds. een erg opgeblazen gevoel na t eten. en natuurlijk een dikker wordende buik. als je zwanger bent lopen we gelijk geloof ik. ben zo reuze benieuwd. ik durfde ook niet te testen maar wel eerder gedaan. had dr nog een over. en had zoiets tja doe t gewoon. komt dr niks weet ik gewoon genoeg. maar streep stond dr direct. en was achteraf blij dat ik t gedaan had, voor neg test had ik zoiets van ja weet waar ik aan toe ben, en kan ik gewoon wachten op mn nod. en dr minder mee bezig zijn. en pos test lekker genieten natuurlijk. al ben ik nu ook bang of alles ok is met t kindje.