hmm.... jou kwaaltjes komen idd wel heel erg overeen met die van mij.....ieks...... vind ik eng hahaha. Maar mijn eerste test was gewoon keihard negatief. Had die wel 2e plas gedaan en was ook niet echt veel (moest niet echt plassen) maar omdat ik toch wou weten hoe en wat heb ik die test gedaan. hmmm.... misschien toch morgen ochtend testen dan mag dan toch wel aannemen dat na bijna een week de hcg wel aanwezig zal zijn indien ik zwanger ben.
wherona meid,, je moet doen was voor jou/jullie het beste voelt. Als jullei willen wachten tot zaterdag lekkern doen hoor! MAAR: ik ben nu toch ook wel benieuwd naar je test meid well apart ook dat je temp nu zo gelijk blijft
@wherona je kaartje ziet er wel heel stabiel uit, je kan er nu wel vanuit gaan je eitje geweest is! hopelijk heb je gauw een mooie test in je handen @mandii wow een heele mooie stijging na je ei! @all ik heb een nieuw topic geopend waar we verder kunnen kletsen want dit topic word te lang en zou jammer zijn als die ineens weg was! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/211994-allemaal-opzoek-naar-bevrucht-ei-deel-2-a.html#post7466298 dit is de link naar ons 2de deel
Dan zal ik daaar nu eens heen gaan! Dit is echt toeval!!! ik lag daar vannacht aan te denken toen ik niet kon slapen, dat we alvast af moesten spreken wie er n deel 2 aan zou maken hihi..... Jij kunt gedachten lezen! Ik ga daar naar toe tot daar allemaal