@michelle, helaas meid, maar nu weet je in ieder geval waar jullie aan toe waren. We gaan allemaal voor de maand mei! @Ikkedus, gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke avond nog!
@dreumesmama... haha tuurlijk moet het toch aan iemand kwijt behalve alleen tegen de hond en de katten ... weet alleen nog niet hoe laat... maar jullie horen het wel... @all... bedankt dat jullie voor me duimen... ik hoop dat het werkt
@black angel... oeeeeh spannend!!!! niet te lang uitslapen morgen dan he hoeven wij niet zo lang in spanning te zitten haahahah neej hoor geintje!!. @michele!.. nou fijn dat de duidelijkheid hebt meid! en gelukkig niets ernstigs aan de hand dus veel klusplezier zou ik zeggen @ all veel klusplezier maar dat gaat vast wel lukke bij mij wel in ieder geval ben maar wat blij dat me ongi over is!!
jep lekker op naar mei, en de klus periode die haast al begonnen is. voor we dalijk weer te laat zijn. en kom op dames we gaan deze maand op roze.. heb dat zwarte wel weer gezien hier. laat staan het rode..
goeie morgen dames laat er iemand zijn.... ik zie een streepje zonder te turen op de kv 2v5 meteen na de 5 min... hij is nog ligt maar ik zie hem ik zie hem... ga nu even een clear blue proberen
ik draai drie rondjes.... spring 5 keer in de lucht.... van blijdschap... zit te trillen op de bank... hij zegt dat ik zwanger ben... zou het dan echt... kan het dan toch... ow shit en nu... me man is werken... ik wil het uitroepen... zal ik me man toch bellen of wachten tot 5 uur... shit shit en nu ... is het echt waar of slaap ik nog... zo voel ik me dames
ik heb me man gebeld... gevraagd of ie niet wat eerder naar huis kon komen... hoezo waarom dan.. ik zeg nou je word pappa... he zegt ie... ik zeg ja je word pappa.. vet echt waar,... ja echt waar...
ja dank je kan het nog steeds niet geloven... heb er al zo lang op gehoopt... nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan
Is rustig hier hé? Wat voel je allemaal meid? Denk je toch dat je al langer zwanger bent dan? je banner bedoel ik Wat zei je man?
ja ik weet zeker dat ik me ei rond de 15 heb gevoeld... voel hem altijd vrij duidelijk.... ik voel nu heb wat steekjes in me borsten en onderin me buik... verder zit ik nog steeds te trillen... kan het nog steeds moeilijk geloven... haha... me man vond het echt super leuk... hij gaat proberen om eerder weg te mogen op het werk... ik wil het vanavond namelijk ook tegen de ouders gaan vertellen.. stel dat het mis gaat heb ik ook steun van hun... groetjes
haha zat net trouwens je pendels te lezen... maar volgens mij moet deze maand de maand worden voor je...
oooooooooooooo Black Angel GEFELICITEERD!!!!!! Wat heerlijk zeg!!! Haha kan me voorstellen dat je niet kon wachten met vertellen! Geniet er lekker van, denk dat die lach niet meer van je gezicht komt vandaag!!!!
Ja, als je je eisprong duidelijk gevoeld hebt, dan zal het toch kloppen.. want niet iedereen maakt meteen veel HCG aan en je testen zijn al superrrrrrrrrrrr duidelijk Ik snap het zeker dat je het gelijk wilt vertellen en waarom niet, waarom wachten hé als het mis zou gaan, dan heb je iig steun Maarrrrrrrrrrr... dit is een plakbeebje
Jippie Black Angel toppie meid van harte gefeliciteerd ben echt blij voor je (jullie ) geniet er lekker van.