Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    en toch geloofik ook dat de maan invloed op t geslacht zou hebben....want beide keren klopte t voorspe;de geslacht op de datums dat ik me eisprong heb gehad:) nu afwachten of t weer gaat kloppen:D

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    je bent nu richting je vruchtbare periode aan t gaan,waterig is vruchtbaar slijm en eggwhite dus als je draden kan trekken ook, ik had eerst paar dagen waterig en de dag voor en van me ei eggwhite. veel klus plezier

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Zo weer even mijn auto maar uitgezogen was ook wel nodig :)

De spanndende dagen zitten er weer aan te komen voor een hele hoop meiden, ik ben zo benieuwd naar iedereen.

Wat is nu beter om de dag klussen of om de twee dagen?

Ik had gelezen dat het om de 2 beter zou zijn voor de man zodat hij genoeg "snelle" zwemmers aan zou maken :D

Maar ik lees bij jullie veel om de dag

Ik heb ook ovu testen besteld maar helaas nog niet binnen hoop dat ze morgen komen en dan kan ik gaan beginnen.

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Jammer meid je blijft wel toch gewoon met ons kletsen he

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Welk geslacht is je beebje nu dan?
    En hoe bereken jij deze theorie? kan ik eens kijken of het bij mijn jongste klopte :p:p:p toen tempte ik ook ;)

6. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    volgens de maan wordt het nu weer een meisje, en me voorgevoel en me kids roepen 't ook:D me dochter had ook gelijk bij me zoontje:) en de maanstanden klopte bij beide ook.

dit is de site je moet je geboorte datum en tijd in vullen en in t onderste gedeelte kan je de maand en t jaar van conceptie invoeren.

http://www.leichte.info/fuer_Frauen/Mondphasen_Berechnung_Vergangenheit.htm

wel rekening mee houden dat in de winter je eitje laat in de middag springt en in de lente je eitje vroeg in de ochtend of snachts springt.

7. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL

Thanx vanmiddag was het weer heel slijmerig wit eiwit achtig inderdaad en zat het zelfs op wc papier! dus vanavond moet het gewoon gebeuren:D

Vanmiddag nog ff met mijn 2 kleine mannen naar bevrijdingsfestival geweest hier in Almere..was Travassi en de kids hebben de hele weg terug in de trein en op straat lik maar aan mijn lollie gezongen8) gelukkig weten ze de betekenis in het liedje niet;) haha ach nu weer thuis en ga ff koken!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hallo allemaal,,

@mammienes: nou dat word dus lekker klussen meid!!
    Voel jij je ei???

Ik heb hem geloof ik nog nooit gevoeld, nu heb ik al vanaf 4uur echt een zeurderig gevoel in mijn onderbuik & dan iets meer nar de rechter kant vanaf het midden... Herkend iemand dit?:(

9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Mandii: Ik heb dat ook altijd vlak voor mijn eisprong. Als bij mij de "pijn" over is heb je meestal de eisprong gehad.

BlackAngel: GEFELICITEERD Echt super voor jullie.
    Geniet er van en heel veel plezier met het vertellen aan jullie ouders.

Ambrose: Balen meid, door naar de volgend ronde.

Hier nog steeds krampjes bij mijn baarmoeder, wel minder als van de week. Ik begin nu ook zere tepels te krijgen. Ik ga pas na het weekend testen, voor het geval dat mijn cyclus nog niet klopt. Vorige maand had ik een testje gedaan en twee uur daarna werd ik ongi. Ik wist in principe dat ik niet zwanger was maar ik werd twee dagen te laat ongi dus ga je snel denken "zal het dan toch". Deze ronde is het wel spannend, want heb echt symptonen, hoop echt niet dat mijn lichaam me zo voor de gek kan houden, maar als ik af en toe de verhalen van andere meiden lees weet ik dat het wel kan al die kwaaltjes en dan toch ongi worden.

We wachten gewoon nog even af.

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja ik denk het zelf ook dat dit met mijn ei te maken heeft... want ken dit gevoelniet echt.... en heb de vorige keren mijn ei niet gevonden gehad, dus hoop het!! Tis nu wel heel irie gevoel, zelfs met lopen is het niet prettig!

Wat spannend voor je meid! Wel ff ons de uitslag laten weten he:D

11. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Spannend Zafira!Ik duim voor je

Haha Mammienes, maar goed dat ze nog niet alles weten. Klinkt in ieder geval gezellig!

Hier saai dagje gehad, man moest gewoon werken en ik had mijn dag niet.

12. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Tuurlijk laat ik het weten. Maar ik test denk ik pas zondag. Ik heb mijn mannetje eigenlijk belooft om pas met hemelvaarts dag te testen, maar weet niet of ik zo lang kan wachten.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi lastig he! Ik kan ook nooit wachten als ik weer eens DENK dat het zover is!:)

Heb even check gedaan en denk indd dat mijn ei nu aan het sprigen is... want heb echt eiwit achtig slijm.... whahahah stond er echt van te kijken want dit is mijn eerste keer dat ik dit zo onderzoek en alles... en wist niet wat ik moest verwachten. Maar het is indd echt net eiwit;) hihi.... stoer!

We hebben vanmorgen en gister rond 19.00uur geklust... is het dan slimmer om vanavond of morgen ochtend te klussen?? Vanavond is denk ik te snel na elkaar of niet????:) en morgen avond is het weer te laat toch???:p

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Ik vind dat ook altijd lastig. Te weinig is niet goed, te veel ook niet. Maar aangezien je nooit precies weet wanneer je ei springt is het altijd lastig. Ik zou het gewoon vanavond doen. Als er weinig zaadjes in zitten dan staan ze van gisteren in ieder geval nog te wachten. Je ei leeft namelijk maar tussen de 12 en 24 uur;);)

15. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Mandii, Ik zou het ook vanavond nog een keer doen hoor!

Zafira, ik zou in ieder geval die 31 dagen proberen aan te houden van je vorige cyclus. Dan ben je niet te vroeg als het een beetje regelmatig blijft.

16. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Dan toch maar wachten tot hemelvaartsdag. PFFFFF Wat duurt dat wachten toch lang

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi, oke nou dan zullen wij vanavond nog eens aan het klussen gaan:p hahaha je hoort vriendlief niet klagen hoor;)

llastig iets hoor hihi.... en nu.... tjah indd ik vind het ook altijd rot!!
    En ook ik denk altijd van alles te voelen...:S

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Zometeen lekker met mams het blok kijken mannetje is weg dus samen onderuit gezakt op de bank met een grote kom thee.

Wat betreft testen wacht ik toch tot volgende week donderdag mocht mijn ongi er dan nog niet zijn, want dan is vriendlief ook thuis. Is wel extra leuk om het samen te doen.

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

black angel gefeliciteerd meid!!!
    Ik heb het de eerste keer ook aan de ouders verteld direct...net wat je zegt als er iets gebeurd heb je hun steun!
    Geniet er van, liefs

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik kijk ook altijd het blok, leuk programma! wat een dupperd die nieuwe vent he whahahhahaha..... goeie start:p

Jeetje hebecjt flinke steken in onderbuik/schaamstreek...iets naar rechts..... gwn niet fijn te noemen....

Deel Deze Pagina