Je kiest gewoon een tijd, die je het beste uitkomt.... als dat rond 18.00 uur is iedere dag, dan is dat ook goed hoor als je maar niet met ochtendurine test en de 2 uur voor de test niet drinkt (of heeeeel weinig)
@ mammienes en Mandi ik ga heel hard duimen voor jullie en idd dat wachten is echt vreselijk, ik probeer dan zoveel mogelijk dingen te gaan doen zodat de dagen snel voorbij gaan
Misschien vind je het leuk om eens te spieken bij de kaartjes van de zwangeren.... die vind je boven aan in het stukje temperaturen
Ohjaaaa dat zal ik eens gaan doen! Verveel me dood En heb echt ff totaal geen zin om te gaan werken dadelijk:x
hahaha ik ken het ook ik ben vandaag niet echt vooruit te branden, vrijdag is bij ons altijd onwijs stil ik vraag me altijd weer af waarom we eigenlijk nog open zijn vooral de middag is hier echt vreselijk meese collega's zijn dan al naar huis Wat voor werk doe jij?
met kindjes Maar ik heb drukke week achter de rug 3x hele dagen en vandaag dan een halve, normaal werk ik "maar" 4 halve dagen.... dus pfff hihi
ow lijkt me heerlijk 4 halve dagen ik werk 40 uur haha maar met kindjes is wel veel intensiever dan wat ik doe hoor ik zit lekker de hele dag op mijn gat achter de pc, ik doe administratie van 2 bedrijven
Ja ik werk dan bso 3 halve dagen en dan 1 dag kdv maar lichamelijk kan ik dat helaas niet aan, dus ik werk nu 3 dagn bso en 1/2dag kdv... Maar indd tis erg zwaar vooral kdv. Ik hoop dat er een tijd komt dat ik geheel naar de bso ga, dat gaat mij stuk gemakkelijker af. En helaas weten ze niet precies wat ik heb. (klachten: erg moe en de hele dag door heel erg veel last van mijn beide schouders. Zelfs aanraking doet heel veel pijn Ze hebben aan reuma gedacht maar dit is het gelukkig niet En veel hoofdpijn heb ik ook, waarschijnlijk daardoor....) Ik zou graag 27 uur willen werken, maar gezien ik kdv niet volhou en dit op de bso niet snel gebeurd... heb ik helaas maar 20uur! Daarom werk ik in de schoolvakanties altijd 30uur! Lekker fijn!! OOh hihi: bso is buitenschoolse opvang voor het geval je het niet mocht weten en kdv is kinderdagverblijf Ik zou soms ook graag overstappen naar een baantje als dat van jou Maar dan verdien ik een stuk minder heb ik uit laten rekenen hihi.... en dan moet ik ook weer gaan leren....
oke dat is lastig en vervelend spanningstress misschien een vriendin van me heeft ook zoiets als ze spanning heeft dan gaat ze automatisch met der schouders omhoog waardoor ze er erg veel last van krijgt en idd daardoor weer last van hoofdpijn. Ik wou vroeger ook altijd iets met kinderen doen maar ik merkte dat ik er te gevoelig voor ben en dat mocht er wat zijn ik het mee naar huis neem en het als mijn last ga ervaren, dus vandaar deze richting uiteindelijk maar gekozen hihih wel leuk werk hoor veel afwisseling omdat het 2 bedrijven zijn
Zo weer flink bijgelezen Mandii en Mammienes op het wachtbankje! Succes met die 2 lange weken! Ik heb net eerste ovu testje gedaan, heel licht streepje dus negatief. Ben benieuwd wanneer die posi is! Wat een herfst weer zeg, blegh.
Oke jah! Nee dat is het bij mij niet, want ik heb het al 5 jaar lang, en heb vrij weinig stress of spanning mijn leventje gaat gelukkig allemaal heel goed en stabiel Ze denken aan chronishe slijmbeursontstekeing.... dus mooi klaar mee
Hey, Ben ff weg geweest naar het ziekenhuis en alweer heel wat af gepraat! nou heb net weer met buikpijn daar gezeten, want ik mag niet mee de behandel kamer in en hij is als de dood voor het verdovingsprikje maarrrrr thank god het is voorbij! over 4 maanden alleen nog controle! van de week gaan we naar de bios, dat heeft hij weer verdiend Ik heb ff gelezen en mijn temp ziet er zo te lezen er dus goed uit voor nu ( nou ja onze temp heh mandii hahahaha ) nou maar hopen, hopen , hopen! Tis misschien een derrie verhaal maar jullie zijn het vast wel gewend..heb nu in ene veel dik wittig zeer rekbare afscheiding.. Hoop dat dat goed is..
Wat vervelend Mandii om constant er zo'n last van te hebben. Niet handig met dat sjouwen van de kindjes. Ik werk nu 3 dagen en zit ook lekker op kantoor achter mijn pctje!
ow ja dat is zwaar k*t al 5 jaar zo das behoorlijk zeg! hoop dat ze er snel iets voor vinden om de pijn te verminderen.