Heej meid... ik kan dat ook niet... maar heb ik net ook al in een ander topci naar je geschreven maar zal t nog ff herhalen hihi... In je internet browser als je daar een google toolbar hebt (zo'n balk met allerlei hulpmiddelen enzo... Dan staat er ook ergens vertalen tussen... ERG HANDIG!! Gebruik ik zelf ook want kan dr ook niks van!!
je kan als het goed is ook de pagina laten vertalen in het nederlands zie je rechts boven een knop staan met vertalen? klik daar maar op dan komt het in het nederlands. Current time is het tijdstip
heb nog niks gedaan alleen account aangemaakt, dus nog geen gegevens ingevuld...krijg ik door de mail een hele cursus haha! Maar helaas moet ik zo stoppen, krijg visite!
kan de inbox van me hotmail ook vertalen nu!!! He maar ik zie dat je moet betalen voor het account? Beperkte proefperiode TOEGANG nu 30 dagen gratis
Ja, je kaartje is goed... nu nog de link in je handtekening plaatsen Bij het basis-abonnement hoef je niets te betalen
dan wil ik die dus hebben...moet ik dan iets aanklikken ofzo of gaat dat na 30dg automatische...sorry voor al die vragen hoor!!!
Niets veranderen FF probeert je af en toe een abonnement aan te smeren gewoon niet reageren dan, dan blijf je je oude abonnement behouden
nu gaan leren hoe het allemaal werkt...die grafiekjes zien er leuk uit, maar of ik er iets uit wijs word haha! de tijd zal het leren...