Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai, zat even in andere topics te lezen maar daar wordt je alleen maar onzekerder van
    De ene heeft dit de andere dat die is wel zwanger die weer niet AAAAHHHHHHH

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

nog getest vandaag?? spannend hoor!

3. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Weer heel wat afgekletst zie ik!:$
    Ik ben moe moe moe! hele dag theorie cursus autorijden gehad..pfffff wat is dat vermoeiend zeg! nu hopen dat ik het maandag haal.

Morgen moederdag..en de kids hebben een verrassing voor me! spannunddd! hihi

Verder beetje branderig daar beneden :-s komt omdat ik denk ik gister avond toch nog geklust heb en iets te lang ben blijven liggen.

Mandii! jouw temp stijgt snel zeg! mine nog hetzelfde als gister, was wel 1 uur eerder opgestaan en weinig geslapen maar ja we zien het morgen ochtend wel weer.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    steeg indd heel snel jah!! heb mijn ei de 14 dag gehad dus!
    haha raar mens ben ik:p mijn lichaam zit maar raar in elkaar;)

Ik zal maandag duimen voor je! BEn benieuwd.

Ik zat straks stukje over pendels van astrid te lezen.... ze heeft t erg vaak goed zeg! Toen kreeg ik toch wel ff kriebels in mijn buik.... ik heb pendel van haar voor deze maand! het zal toch niet;)
    Maar ga dr maar niet vanuit want we zitten pas in de 4e ronde....

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai mandii nee nog niet getest vandaag, ga echt proberen nog even te wachten. Heb toch het idee dat mijn ei later is geweest. Mammienes heb ook altijd een branderig gevoel na het klussen.
    Bij mij is het zoiezo altijd een heel geplan. Van te voren beide douchen na het klussen goed uitplassen en weer wassen van onderen. Daarna 1 antibiotica tablet innemen en de volgende dag nog 1.
    Dit omdat ik zeer vatbaar ben voor blaasontsteking. Heel spontaan gaat het daarom dus niet echt bij ons, maar gelukkig is manlief altijd heel begripvol.
    Heb dit ook al jaren dus hij weet niet beter.hihi

6. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    YEAHHHHH tis gelukt met mijn kaartje heh heh eindelijk hahaha

7. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahah nou hopen dan maar heh! mijn pendels zijn pas in Juli en Augustus dus ik hoop eigenlijk dat ze het mis hebben;)

8. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Zafira, oo erg lijkt me dat!
    Ja ik had het vroeger dan wel met mijn ex alrijd, toen bleef ik ook altijd liggen en had altijd een blaas ontsteking.

Maar hoop dat nu niet te krijgen dus ga maar veel drinken!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    wanneer denk je dat je ei geweest is? dag 18???
    dan zou jij morgen ook+ moeten krijgen... ik ook:D mijn eerste +:D

10. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ja dat denk ik wel, toen was mijn temp het laagst! terwijl ik gister een vet positieve ovulatie test had.

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hmm das apart! Nouja ik dacht dat ik die van mij dag 12 had.... toen had ik 2 dagen posi test.... heb dag 14 niet kunnen testen en dag 15 was hij nega....

12. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is het zeker, ik heb geen idee hoor.. tis maar afwachten, het is allemaal zo raar!
    Maandag had ik licht roze verlies en die steekjes enzo dus ik dacht dat ik toen mijn ei al had, nou en door het tempen zag ik dus die daling heh net als jij op donderdag geloof ik, en had gister gewoon voor de grap ff ovulatietest gedaan die ik dus had binnen gekregen en toen had ik een hele positieve test. Maar die dag dus (gister) was mijn temp wel omhoog gegaan na die daling.
    Ja schiet mij maar lek dus dacht nou dan ga ik maar voor de zekerheid gister ook maar klussen! niet geschoten is altijd mis ! hihi
    Ach ja ik zie het wel, ik weet het niet

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik dacht eink ook dat ik dus 2 dagen eerder was omdat ik daarna ook stijging weer had, maar toch niet.... heb straks ff keer eentje bij morgen gezet en indd dan komt er een kruis/+ te staan... dus ben benieuwd wat mijn temp morgen zal zijn...:)

Ik temp echt elke dag om 6.45 uur.... ook als ik langer kan liggen;)
    Zet mijn wekker op mijn tel en nog een wekker op mijn tel voor het tijdstip dat ik op wil staan (handig dat mijn tel dat kan:p) dan doe ik dat ff, daarna slaap ik verder.... en onthou het getal, die vul ik later in:p Tja je moet dr wat voor over hebben hihi..... Alleen de eerste week (vakantie) heb ik elke keer wekker op 9.00uur gezet gehad.

14. Aprill

Aprill Niet meer actief

Mammienes ik zou die + ovulatietest wel invullen dan op je kaartje (ff gaat hier ook vanuit om je eisprong te berekenen) ik de k dat je vandaag je eisprong krijgt/hebt....
    Ik had gisteren een positieve ovulatietest en vandaag is mijn eisprong (kan 1 of 2 dagen duren na de positieve test) ;) waarschijnlijk gaat je temp na ei nog meer stijgen

15. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    idd je eitje springt 24-36 uur na je eerste positieve ovuluatie test. en idd ff in je kaartje zetten dat je een positieve ouv test heb gehad want daar houd ff rekening mee.

@april fijne vakantie en mooie weer natuurlijk toegwenst.

@mandii moois tijging maar er is nu nog niks te zeggen van een zwangerschap helaas dat zou pas kunnen eventueel een paar dagen na een innestelings dip en dan is het toch nog afwachten tot 13dpo want je temp kan dan nog van alles doen.

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi jah wist het eink wel.... maar denk misschieeen.......:p
    Ik ben door astrid voor mei gependeld... zag dat zei veel gelijk heeft gekregen... dus hoop ZOOOO voor mij ook:)
    Wil jij mijn kaartje mee in de gaten houden hihi.... jij hebt daar (ook, net als aprill) zo goed zicht op....

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Fijne avond allemaal!!!

18. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow oke thanx voor de tip! ik ga gelijk ff kijken hoe ik dat moet doen dan.
    Als mijn ei vandaag dan komt, heb ik dan genoeg aan het klussen van gister avond?? of moeten we morgen ochtend voor de kids aan bed komen gaan klussen?

19. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @manddi tuurlijk wil ik je kaartje mee in de gaten houden ben veels te nieuwsgierig wie er nog meer roze worden :D

@mammienes je kan het beste morgen ochtend klussen wantd an heeft t zaad nog genoeg de tijd om te rijpen. met gisteren klussen en morgen vroeg zit je goed hoor.

20. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Meiden ik ga ervandoor. Zit vanavond gezellig bij vrienden. Hopen dat ik vannacht niet ongi wordt. Voel niks wat erop kan lijken Heb nog best hoop dat het raak kan zijn deze ronde. I will keep my fingers crossed voor iedereen natuurlijk :):):)

Deel Deze Pagina