Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @mammienes je eitje is geweest , succes op de wachtbank.

@mandii de score betekend dat je goede kans maakt dat je zwanger kan zijn dat je op de juiste momenten geklust hebt, ik had ook 0+ kwa score toen staan en de datum 25-5 is de dag dat je zou kunnen testen, maar kan je al eerder doen hoor ;)
    Wel toevallig dat je ineens last van luchtjes krijg!

@zafira, spannend waneer kan je testen of waneer is je nod dag?

@aprill ja bizar he me kids schijnen een gave er voor te hebben want me dochter riep het toen ook toen ik zwanger was van dr broertje en dat terwijl ik aan de pil was, nou en idd ze had gelijk 1,5 week later op haar verjaardag had ik een positieve test!

Voor alle mamas een fijne moederdag!!

@all ik werd vanochtend verwend met zelf gemaakte magneetjes door me zoontje van 3 gemaakt met een lief gedichtje
    Me dochter had een mooie waxine licht houder gemaakt, en ik kreeg ook nog een doos kersen bon bons in een vorm van een hart maar die moeten helaas toch nog dicht blijven.

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb in december dmv echo's een cyclus analyse gehad en mijn ei is toen op zaterdag ochtend gesprongen. Dus dat gaat niet altijd op ;)
    Ik voel ook meestal een klein knapje van een paar seconde als mijn ei springt en dat is bij mij vrijwel altijd smorgens ongeacht de tijd van het jaar. Door die cyclus analyse wist ik dus zeker dat dat knapje mijn eitje is.

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zooooo wat hebben jullie veel gekletst.

Ik had net weer negatieve ovu test, en heb ook nog helemaal geen "vruchtbare afscheiding" normaal altijd vanaf dag 10. Hoop niet dat mijn lichaam rare dingen gaat doen nu.
    Word er een beetje onzeker van.

Heb mooie tempkaartjes voorbij zien komen!

Haha Aprill geen kruimels in bed, ik heb het bed na heb ontbijtje maar verschoond, een peuter van 2 en croissantjes eten in bed is geen goeie combi ;)

4. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    En morgen moet ik weer werken, zou het uitmaken als ik dan als ik thuis kom ovutest doe (18.00 ipv 12.00 nu)

5. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @anemiek nou weer wat geleerd , dat wist ik niet. had t op i-net gevonden.

@mammiens, het maakt niet uit als je om 6 uur savonds test hoor, de meeste vrouwen hebben toch hun eitje op een wisselende dag in de cyclus. ik hoop dat je snel een positieve test heb

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Heej Heej,,
    Oke dus dat is opzich wel positief... ik kwam dr echt geen wijs uit hihi...:)
    Ja luchtjes... pff was er half uur lang gewoon nog miselijk van!
    En ja als we seksen doet het ineens pijn als hij diep gaat (baarmoeder aan raakt??) Maar dit heb ik echt nog nooit gehad ergens in mijn cyclus, ja alleen deze ronde de dag van mijn ei... dag daarna niet meer en nu laatst 2 dagen weer wel!

OOk schrok ik me straks dood! Ik had een heel nat broekje voelde het ook echt lopen, dacht dus dat ik ongi was geworden maar is allemaal waterachtig heel licht wit spul... soms klein beetje brokkelig iets erdoor.... niet fijn! IS dat iets ergs???:(

En mijn darmen gaan zo te keer zeg... je hoort ze gewoon! Hhi zelfs de hond kijkt er soms ff van op!:p

Maar het is toch nog te vroeg voor eventuele zwangerschaps symptomen, dat is meestal toch rond je innesteling of daarna pas???
    De calculator van deze site geeft die pas dinsdag aan....;)

@zafira: Meid jeetje weetje al meer?? Hopelijk blijft de ongi weg en heb je een posi test..... maar anders moet die ongi snel komen want die onzekerheid is ooik niet fijn he:(

@ dreumesmama: wat kan je lichaam toch gekke dingen doen he... helemaal niet leuk..... ik vind het elke keer ook weer zoooo balen als ik ongi word:( En deze maand hoop ik er extra op, waarom weet ik niet maar ik voel dat ik heel graag wil dat het deze maand raak is.... Ik wilde dat je dat al ergens aan kon merken/zien ofzo:( Hopelijk vind je je eitje snel!!

7. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mandii,

Bij mij doet de baarmoeder de laatste 2 keer zeer met vrijen, ook niet eerder gehad en is echt niet fijn! Ook hier veel wit waterige afscheiding! heb ook maar wat in mijn broekje gestopt anders blijf ik verschonen.

Heb ook geen ideeeeeee of het positief is!

8. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @mandii en mamines dat klinkt positief hoor die waterige afscheiding al kan het ook sperma zijn wat terug loopt bij jullie, ik had 2 dagen na me ei ook al symptomen hoor, steekjes in me liezen en ook al snel had ik waterige afscheiding.
    ik duim voor jullie!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nee kan bij mij geen sperma zijn:D
    Want we hebben die dag niet gesekst gehad.... pas vanmorgen:)
    Ik schrok dr beetje van.... hmmm waarom vind ik het deze ronde toch zo spannend.... als ik dr aan denk krijg ik kriebels in mijn buik... en dat heb ik alle rondes nog niet gehad;)

Ik heb n raar gevoel in schaamstreek maar geen steekjes....
    net wel soep en taartje op en nu beetje misselijk gevoel... maar mijn lichaam heeft me elke ronde al voor de gek gehouden... doet hij nu vast ook:(:(

Mama van 3 lief van je dat je ons helpt! Jij en aprill weten echt al zo veel meer..... hihihi.... hoop dat je ons verder kunt helpen en over paar dagen kunt zeggen of we wel/niet zwanger zijn hahhahaha.... pfff nog 11 dagen wachten... dat worden lange dagen...:)

10. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me helemaal bij mandii aan:)
    Echt thanx voor de hulp!

Tja zou niet weten of het sperma is..heb het vandaag dan en had eergister gemeenschap, nou vind het nu nog spannender allemaal!

Pff ben zo moe van het leren heb morgen examen!

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @zafira ik hoop dat het vals alarm is

@mandii het worden weer spannende dagen

@mamienes heel veel succes morgen met je examen

Hier alles nog gewoontjes en lekker aan de klus

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Moederdag zit er weer bijna op, gelukkig weer een kort weekje in het vooruitzicht.

Hoop ook dat ik mijn mei-ei snel vind, heb tot nu toe om de dag geklust, maar ben zo moe. Komt er vandaag niet van denk ik.

Mandii en Mammienes klinkt goed hoor, spannend!

Heeft iemand nog een update van het lijstje? Ben benieuwd wanneer er weer testers zijn!

Mamavan3, afspraak gemaakt bij vk zie ik! Spannend.

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Nod lijst :p
    30 april - blackangel

10 mei - Zafira
    19 mei - mammienes
    20 mei - Mandii1987
    23 mei - Annemiek1975
    24 mei - dreumesmama/michele25
    25 mei - 1985
    27 mei - Wherona/Aprill

Dit is het lijstje alleen denk ik dat we blackangel kunnen schrappen want die komt hier niet echt meer kletsen

14. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Oh na Zafira, is het een tijd rustig. Dat wordt stressen op het bankje!!!

Ik denk zelf dat mijn NOD opschuift, heb immers mijn eitje nog niet gevonden!

15. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Nod lijst :p
    30 april - blackangel
    10 mei - Zafira
    19 mei - mammienes
    20 mei - Mandii1987
    23 mei - Annemiek1975
    24 mei - dreumesmama/michele25
    25 mei - 1985
    27 mei - Wherona/Aprill/Dnise

Hey!! ik was eraf gehaald :(:(

Dus lekker ik er weer bij :D

16. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    zie dat voor een aantal t wachten weer is aangebroken :D

Spannend hoor!!!!

Wij nog flink aan t klussen:D
    Om de dag dus hopen dat we nu raak zitten;)

dames ik duim weer voor een hoop roze deze maand:D
    moet nou wel hoor vind ik :)

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey Dnise sorry van het lijstje denk dat ik teveel op backspace drukte was ondertussen ook tv aan het kijken gaat niet zo goed.

Ik zie dat jou ei ook over 4 dagen is de mijne ook hihi duimen maar wij zijn nu ook om de dag aan het klussen hihi :D

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai lady's

Hier toch nog geen ongie, had vanochtend echt het gevoel dat het zou komen maar voel echt niks meer.
    Alleen nog licht gespannen gevoel maar dat heb ik nu al twee weken. Mijn (.)(.( vooral tepelhoven doen zeer en zijn zelfs een beetje opgezwollen. branderig gevoel als er iets langsschuurt. Hoop echt dat dit goede tekenen zijn. Wil het echt zo graag!!!!!!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik hoop met je mee meid..... spannend zeg! VOlgens mij klinkt het wel positief??!!:D

Ik zelf net terug van alle moeder en oma bezoekjess...... PFFF hihi...
    Net was er een babytje bij mijn schoonmams... ik wil ook! IK had het vast en denk dat iedereen kon zien dat ik er ook naar verlang hihi... moet nog oppassen ook dus!

Ikzelf heb erg veel lucht in mijn buik zeg, en steekjes in onderbuiik.... hoop maar dat er geen buikgriep aan komt:( Want voor kwaaltjes is het nog te vroeg denk ik!! Ook de hele dag door dit keer juist WEINIG trek, en beetje misselijk gevoel gehad...
    Super warm gevoel terwijl ik wel super koude voeten heb... hahah vaag lichaam van mij;)

Morgen moet ik werken van h8-h6 dus de hele dag geen tijd om op het forum te kijken.... afkicken hihi!!!:) Probeer morgen ochtend nog wel ff temp in te vullen, ben benieuwd hoe die nu weer is:D

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Meiden op de wachtbank heel veel succes gewenst!!!
    Hier gaat het wel goed, alleen echt verkouden!
    Hoest alles kapot! Me neus is helemaal rood en dik van het snuiten, bah!
    Morgen lange dag, eerst cursus, daarna door naar verjaardag en dan nog een afspraak, bleh!
    Liefs

Deel Deze Pagina