Nod lijst 30 april - blackangel 10 mei - Zafira 19 mei - mammienes 20 mei - Mandii1987 23 mei - Annemiek1975 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985 27 mei - Wherona/Aprill/Dnise 31 mei- Ilse85 Heb mezelf er weer bij op gezet... En ik hoop dat we allemaal op roze gaan!!! s6 met ovutesten s6 met zwangerschapstesten en geen ongi dus! s6 met wachten!
Moet morgen ook werken hele dag, misschien wel even goed ben er dan toch iets minder mee bezig. Gisteren toch zoiets raars gebeurd: bij ons in het dorp zitten vrij veel ooievaars en nu heeft er gisteren 1 op onze deur gescheten hihi nou als dat geen teken is dan weet ik het ook niet meer. Heb trouwens een quinny wandel/buggy/maxi cosi overgekocht van buurvrouw van mijn moeder. Hij is echt zo goed als nieuw. Voor maar 75 euro. Wilde het eerst niet doen, dacht is goden verzoeken,maar echt weinig geld dus nu staat hij bij mijn moeder te wachten tot ik zeker weet dat ik zwanger ben en dan mag hij pas mee naar huis.haha Hoop dat dat snel gebeurd.
@mandii en mamaness voor kwaaltjes is het niet te vroeg hoe verklaren jullie dan dat ik 2dagen na me eisprong lichte steekjes in me buik had en toch zwanger bleek? Dus dat het voor kwaaltjes te vroeg is is onzin alleen als je eitje is ingenesteld ga je MEER hcg aan maken. @mandii vertederend is dat he zon klein babytje in je armen, ik smelt ook elke x opnieuw weg @ilse vervelend je ziek bent ,hopelijk voel je je snel beter!
Thanks mamavan3 Voel me dus echt niet fit, manlief begint ook al, gelukkig kort werk weekje voor ons!
Zo heb even mijn banner aangepast naar 31 dagen. Heb toch meer het idee dat dat klopt even kijken of hij is gelukt
@ilse85 hoop dat je snel opknapt en je vriend ook ik vind het altrijd zo vervelend verkouden zijn maar het is niet zo vreemd met dat rare weer hierzi @zafira ik hoop het zo voor je meid jij moet op roze hihi @mandii spannend he en dan kunnen die dagen echt lang duren voor mij beginnen die er ook aan te komen dat wordt weer nagelbijten en slapeloze nachten hihi Deze week lekker een korte week nou maar hopen dat het weer wat beter gaat worden zou wel lekker zijn. Tot schrijfse
heej hallo lieve meiden,, Pff heb super slecht geslapen kon gewoon echt niet in slaap komen! Echt lag dr 10uur zoiets in en heb 12uur echt nog gezien...! Mijn temp is vandaag precies 37.00! Hihihi.... misschien heb ik het daarom wel de hele dag door warm (terwijl ik kou kleumpje ben) Ga snel me ff invullen en dan werken!
Hey Mandii! Vervelend dat je slecht geslapen hebt! ik kon oook niet in slaap komen ( waarschijnlijk door de zenuwen dat ik vandaag theorie examen heb ) Mooie temp! mijne ook weer op 37.0! ook al begrijp ik er niks van dat er niks gebeurd in mijn kaartje en jij een heel uitgebreid grafiekje hebt! zal wel wat fout doen..anyways maakt niet uit we zullen het zien volgende week! was vanochtend wel licht misselijk. maar goed ga me daarop niet vast pinnen Werk ze! en @ All fijne dag!
die van astridi klopte bij mij ook... goeie morgen allemaal damn wat kunnen jullie kletsen... we zijn zaterdag naar een baby winkel geweest om te orienteren... en damn ze weten overal de prijzen wel voor te vragen... en wat heb je veel keuzes... heb 1 mutsje gekocht zo schattig... verder probeer ik het nog steeds door te laten dringen... haha van de week nog maar is getest of het wel echt zo was... het is zo moeilijk om het niet aan de mensen te vertellen want je bent zo blij ... ik voel me verder behoorlijk beroerd... autorijden word ik kei ziek van... verder buikpijn... en me borsten damn die doen echt pijn... heel de dag dooor wat misselijk maja het is voor een goed doel he ... dames ik duim voor jullie en dat er aan het einde van de maand maar veel roze mag zijn... ik zal hier nog regelmatig is komen lezen kijken hoe het gaat ... groetjes
@mandii super kaartje ziet er mooie uit @mammieness heel veel succes vandaag!! en ik denk dat je nog geen kruis heb omdat je 2 open rondjes op je kaartje heb staan. @black angel ze weten idd de prijzen overal wel voor ja, ik heb een hoop nieuw gekocht maar ga toch ook wel een aantal dingen via marktplaats kopen hoor want je bent zo 'n fortuin kwijt, aangezien dit ook me laatste wondertje zal zijn. En veel in de uitverkoop kopen scheelt je ook weer
zooooo wat een klets kippies gezellig hoor!!! we zijn het hele weekend niet thuis geweest en nu ben ik KAPOT! . zijn naar de stort geweest hele schuur en zolder leeggehaald. bij vrienden spelletjes gedaan en gegeten (liegen valt me zwaar). en gisteren natuurlijk mijn schoonmoeder heel blij gemaakt ....maar goed nog 3 daagjes werken en dan VAKANTIE!!! @zafira al nieuws? jij bent de eerste in het lijstje toch die hopelijk een goed testje heeft? de brandende tepels had/heb ik ook :S @mammienes en mandii die dunne witte afscheiding had ik ook, soms gewoon het idee dat ik in mn broek plaste, erg vreemd. ik had ook direct na eisprong ontzettend veel klachtjes dat mijn man ook zoiets had van, als het nu niet raak is weet ik het ook niet meer. maar je durft bijna niet te hopen want je lichaam doet zo raar de laatste maanden. @iemand die het over blaasontsteking had. ik had ook heeeeel vaak blaasontsteking en ook iedere keer antibiotica en zo. nu zou ik je 2 tips willen geven (ik weet niet of je er wat aan hebt maar je weet maar nooit) toen ik mijn lichaam aan het verzieken was door constant antibiotica te nemen (want het is troep) zij mn huisarts dus tegen mij dat de man mij iedere keer de blaasontsteking teruggaf. als ik blaasontsteking heb en medicijnen slik gaat het medicijn de bacterie in MIJN lijf tegen...maar door de seks kan het zijn dat de man de bacterie ook bij zich draagt zonder hier last van te hebben omdat zijn urineweg veel minder bloot licht dan bij ons vrouwen. iedere keer dat we dus seks hadden 'schoot' hij de bacterie weer opnieuw bij mij binnen. mijn man heeft toen op advies van de huisarts ook een antibiotica kuur gevolgd samen met mij...10 dagen onthouding en toen konden we weer. dit heeft ons fantastisch geholpen heb al in geen jaren meer blaasontsteking. tip 2 er zijn ook homeopatische middelen op de markt ik weet daar de naam niet meer van maar volgens vriendinnen is het een wonder middel. als je wilt kan ik wel achter de naam komen van het product. zo heel verhaal KOM OP ROZE!!!
mammienes, heel veel succes vandaag! Mandii en mammienes, joepie temp blijft hoog! Hier nog ei zoekende
hey meiden ff een goor verhaal ik merk dat iedere keer dat ik sex heb gehad een dag later last heb van diaree heeft iemand een idee hoe dit zou komen? en zouden jullie ook ff kunnen kijken naar mijn tempkaartje en jullie meningen er over willen geven vind dat mijn temp namelijk nogal schommelt tijdstip is altijd om 6 uur ochtend geweest
ik ken het niet maar wel vervelend. over het temperaturen doe ik gene uitspraak ben ik niet zo goed mee bekend. ik had de hele tijd van de belachelijk hoge temperaturen van 37.3 tot 37.5 dus ik zal wel iets fout hebben gedaan hehe
Temp kan ik je niet mee helpen Wherona, weet er niet zoveel van. Ikkedus, heerlijk zeg lekker weg en daarna het goeie nieuws vertellen, zal een speciale vakantie worden!
hahaha tempen blijft toch wel een lastig verhaal, maar ja ik blijf het wel gewoon doen en dan zie ik het allemaal wel. Heb ook ovutestjes dus moet goed komen. @ikkedus hoe reageerde je schoonmoeder? en had je het ook je vader al verteld? Ga je na je vakantie het iedereen vertellen? ow ik ben best wel jaloers op je hoor
schoonmoeder en schoonvader waren in alle staten. zeiden ook direct dat we niet alles moeten kopen want er moeten dingen overblijven voor opa en oma om te helpen hehe. wel heel leuk hoor mn vader hebben we het nog niet verteld doen we na de vakantie. dinsdag 25 mei komen mn broertjes bij mn moeder eten en vertel ik het hun allemaal. vrijdag 28 mei eerste afspraak vk. dat weekend vertellen we het mn oma en mn vader. dan 1e echo afwachten en is dat OK dan mag de hele wereld het horen.
Ha ha dat vind ik nou humor! Laten we hopen dat het idd een positief teken is! Hier moest ik heel wat bij lezen! Kon bijna 3 dgen niet lezen, ivm drukte (werken, visite, trouwfeest etc). Ik moet ook wel lachen om Mandii, haha, geweldig al die vragen die je stelde over FF, ja die wou ik ook graag weten! Ha ha. Hier nog erg rustig, heb 3 ovu testen gedaan, allemaal negatief. Vandaag wel een temp stijging naar de 37.1, maar is hier nog geen ei te bekennen. Volgends de maanstand krijg ik die waarchijnlijk donderdag. Ik blijf ovu. testjes doen! Iedereen suc6 met het wachten op een EI, en op het wachtbankje, en met postitieve testjes doen! We gaan allemaal voor ROZE !!!
Ow leuk hoor spannend de 28ste is niet zo ver weg meer, waarschijnlijk duurt het voor jou een eeuwigheid maar ben erg benieuwd
wherona je temp kaartje is best onebtrouwbaar je hebt teveel open rondjes, ondanks dat denk ik toch dat je ei geweest is maar dat kan ik pas zeker zeggen over 3 dagen.