jeetje wat vervelend en spannend tegelijk michelle!! Hou je ons op de hoogte?? Dikke knuffel, en geniet van je zondag!
Nod lijst 25 april - marrokaanse/Laraxx 28 april - mamaloe26 30 april - blackangel/Ambrose 10 mei - Zafira 19 mei - mammienes 20 mei - Mandii1987 23 mei - Annemiek1975/vlinder27 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985/ mama van naomi 27 mei - aprill 27 mei - Wherona/Dnise Support voor de mei meisjes 8) 20 april - Mamavan3 2 januari - ikkedus
@michelle ik duim voor je! Het klinkt echt als of je zwanger bent hoor, welke testen gebruik je? @black angel ik denk toch echt dat je dag 22 je eitje pas gehad hebt. @missnanda wat voor ovu testen heb je gekocht? zijn dat die dunne test staafjes? Die zijn wel goed hoor, als je 2de streepje bijna net zo donker is als de controle streep is die al positief waarna die de volgende meestal knal positief is. Ik heb ze zelf ook gebruikt maar dan van de babyboomshop. @all welkom nieuwe dames, en voor alle andere die huj eitje naderen veel klus plezier en hopelijk op een mooi bevrucht eitje, Vandaag beetje ongi pijn in me buik Beetje vervelend gevoel, maar heb dan ook 3 zware nachten achter de rug, me kleine manneke is zo ziek koorts en zit helemaal onder de waterpokken, Dus hij was vanacht om het uur wakker, sliep je net kon je er weer uit, had hem ook bij me gelegt in bed maar dat wilde die 2 uurtjes toen wilde die toch weer terug zijn eigen bed in. Hopelijk knapt die vandaag wat meer op 't is zo sneu voor t manneke hij zit er letterlijk helemaal onder geen 1 plekje is over geslagen bij hem
goeie morgen... vanochtend een testje gedaan... we zien heel dun een streepje... maar je moet hem wel in het licht houden hiervoor... is dit een goed teken... de digital van cb... zegt niet zwanger... maar als ik het patroon eruit haal zie ik wel 2 streepjes... of mag je daar niet naar kijken...
WOW spannend jaar voor jullie dus is wel veel hoor en zwanger en trouwen ben vorig jaar getrouwd het was de meest prachtige dag maar kost ook veel energie met name de voorbereiding. geniet van beide toekomst plannen
hoi meid de cb heeft meer hcg nodig, en naar de cb houder mag je niet kijken al is mijn ervaring eigenlijk als je niet zwanger ben er geen 2 streepjes komen te staan maar wil je geen valse hoop geven, welke test was die andere test van dat dunne streepje? Kan je er misschien een foto van maken kunnen we mee turen met je....
@ambrose en black angel...spannend! black angel welke andere test had je gedaan? ik had maandag ook zo'n heeeeeeel licht streepje dat je jezelf echt haast voor gek verklaarde als je het als streepje beschouwde de dag erna weer getest met kv en daar me streep @michele meid kan ook niet gewoon simpel gaan bij jou he? heel goed dat je jezelf even laat bekijken. ik denk echt dat je zwanger bent en als dat niet zo is ben ik echt benieuwd wat er dan wel is. dikke knuf zal voor je duimen dinsdag @de rest ik zie dat de nods nu wat meer verspreid zijn dat betekend dat we elke week potentiele bevruchte eitjes hebben gezellie! welkom nieuwen heb gisteren mijn moeder haar vervroegde moederdag kado gegeven. slabbetje en speentje met i (hartje) OMA. ze ging helemaal uit haar dak
de test was een kv 2v5... krijg de streep er echt niet op op de foto... me man zag ook wel een vaag lijntje dus dat is positief.... ik ga nu even afwachten tot woensdag... dan zijn we vrij,... en testen we nog een keer... als er nog geen verandering is... had net namelijk bij het afvegen... een klein beetje roze bloed... heb je dat ook als je zwanger bent... zucht onzeker sorry
@black angel, ik had toch ook wat bloed weet je nog? en zie me banner Is het streepje van de kv test wel net zo breed als de controle streep? en wat voor kleur heeft die streep en kwam het binnen de 10 minuten het streepje? Veel vragen ik weet het maar anders heb je een indroogstreepje...
Goedemorge meiden, wat een slecht weer echt zo'n dag om met een pot thee op de bank te hangen. Ik moet verplicht winkelen vandaag. Nog wat spullen voor de bruiloft halen . Samen met mijn mannetje naar Utrecht.
na de 5 minuten was dit streepje er al... ongeveer even breed als controlestreep... en heel heel licht roze... moest hem echt schuin in het licht houden om hem te zien,... als je er recht opkeek zag je hem niet... dus... weet niet zo goed of ik er over na moet blijven denken...
@blackangel, meestal zijn indrooglijntjes heel smal en wit, dus als hij bij jou breed is en licht rose zou het kunnen dat je nog niet veel hcg aanmaakt. Dan zou hij morgen al een stukje donkerder moeten zijn . Ik duim voor je
Ik lees dat je een test hebt gedaan!!!!!!! wat spannend en leuk tegelijk dat je een licht streepje ziet!!! ik hoop heel hard voor je dat die duidelijker word!!!! Nu ik nog, ik ga morgen weer testen als mijn NOD uit blijft ..... spannend!!!
Oh Black Angel, wat spannend zeg! Ik denk ook dat je zwanger bent hoor, bij waren de kv testen echt spierwit! Ambrose, ben benieuwd morgen ochtend! Mamavan3, sterkte voor je knulletje, waterpokken zijn niet leuk. Ikkedus, wat leuk je cadeautje voor oma! Hier lekker lui dagje, ben niet helemaal fit.
Goedemorgen kletskousen Ik heb goed nieuws gelezen en slecht nieuws. Wow Blackangel supper spannend zeg ik denk dat je zwanger bent meid. @michelle hmmm.... vreemd allemaal bij jou meid niet leuk hoop idd dat dinsdag meer duidelijkheid brengt en dan vooral hopen dat je toch zwanger bent. Ik heb helaas niet alles kunnen onthouden ik las ook iets met waterpokken bij zoontje erg vervelend hoop dat het gauw over is. Volgens het lijstje zal het iedere week erg spannend weer worden gezien de datum erg verspreid is met de eisprongen leuk! Vanacht een uur op de pot gezeten (sorry) waarschijnlijk iets verkeerd gegeten. Nu gaat het weer wat beter en zal lekker lui gaan doen vandaag gezien het een regenachtige dag wordt. Ow ja ik weet niet meer wie het was maar iemand had zijn eisprong voor diegene ik hoop dat het raak is De spannende dagen komen er weer aan
@dreumesmama, thanx hij is er idd goedziek van! Hoe komt het dat je niet zo fit bent? toch niet ziekjes aan het worden?
Ik heb een vraagje Wat is jullie voorkeur met babyvoeding, borstvoeding of fles Ik merk namelijk bij mijn schoonzus dat flesvoeding wel erg makkelijk is als je de deur uitgaat en de borst geven doe je niet even zo in het openbaar of wel? Ze zeggen dat borstvoeding beter is maar wel meestal moet worden aangevuld met fles voeding. En kan je het ook beide doen? Gewoon even nieuwsgierig hoe jullie hier over denken
Hey ik zou voor borstvoeding gaan, zitten veel goede stoffen in, en men zegt dat het kind meer weerstand heeft, die borstvoeding krijgt/ heeft gehad. Of het zo is weet ik niet hoor. Ja, ik zou ook niet in het openbaar borstvoeding willen geven, dus tips zijn welkom, ha ha. Met borstvoeding ben je ook weer eerder op je eigen gewicht, zegt men toch? Ja zijn bij mij ook allemaal vraagtekens hoor...