Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hihi ben nog steeds licht in mijn hoofd en echt vreselijk misselijk iedere keer het gevoel dat ik moet spugen. bleg

Ik hoop dat je hem gauw vind je ei gebruik je ovu testen?

2. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    komen die pendels meestal ook uit hihihihi

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Ik hoop het wel :D bij mij mei een meid

4. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hoop het echt voor je!!!
    Ik heb astrid gemaild denk dat het even gaat duren.

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

duurt een paar dagen ze was vrij snel met reageren bij mij binnen 5 dagen ;)

ben benieuwd wat er bij jou uitkomt

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi
    alles goed hier?

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    was afgelopen vrijdag bij mijn (nieuwe) huisarts ivm een kennismaking vroeg ze of er nog wat was wat ze moest weten dus ik vertelde der dat we bezig zijn om zwanger te raken vraagt ze hoe lang we bezig waren zei ik we gaan nu de 5e maand in, zegt ze ooooooo dus jullie zijn net begonnen en zo aan je geboorte datum te zien hebben jullie er ook geen haast bij.

Grrrrrr........ ik kon er wel wat aandoen op dat moment

ik begrijp het wel ze heeft wel ergens gelijk maar dat zijn dingen die wil je momenteel absoluut niet horen hahaha het enige wat ik wil horen is je bent zwanger! hihi :)

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    tuurlijk zodra je je voorbehoedsmiddel in de prullenbak mikt hoop je dat het raak is en dan is elke dag die je moet wachten er een teveel :)
    hoe oud ben je dan of wil je dat niet zeggen? :D

9. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    HEYY

Kom ff melden dat ik GESLAAGD ben voor mijn auto theorie! wist niet dat ik zoveel stress kon hebben zeg! had buikpijn hoofdpijn en zweethanden!

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Ow jawel hoor geen problemen mee ik ben net 29 geworden

11. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Nee dat snap ik ook wel, ik zou dan ook chagerijnig worden!

Ik ben ook nog vrij jong, ach ja wat is jong.
    Maar mijn vriend is 16 jaar ouder. En die wil niet al te 'oud' pappa worden. En dat begrijp ik.

12. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    gefeliciteerd!!!!!!!!!

13. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Mammiennes, GEFELICITEERD! En nu op voor je rijbewijs.

Wherona, gebruik idd ovu testjes, zijn tot nu toe negatief, straks weer eentje er tegen aan gooien ;), nee daar zit je niet op te wachten zo'n opmerking van de ha!

Wat ikkedus ook zegt, je kiept de pil eruit om zwanger te worden, dus dan wil je dat ook zsm toch?

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @mamienes gefeliciteerd waneer ga je afrijden?

@dreumesmama oke ik ga zo ook weer een ovu testje doen ik ben benieuwd laat je het ons weten.

en nee dat soort opmerkingen zijn gewoon niet fijn, ik hoop gewoon dat het voor iedereen hierzo gauw raak mag wezen ook voor mezelf natuurlijk want dat wachtbankje gaat wel vervelen hoor hihi

15. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    GEFELICITEERD met je theorie! vond ik ook veeeel enger dan het practijk examen (heb ik vorig jaar pas gehaald). ben er in ieder geval over uit dat wij het rijbewijs gaan betalen voor onze kinderen. het is zooo fijn om te hebben maar haast onmogelijk om zelf te betalen als je ook op jezelf woont, studeerd en part-time werkt.

ik weet niet wat als jong gezien wordt om kinderen te krijgen. als je er klaar voor bent ben je in ieder geval op tijd toch :)
    mijn man is ook ruim 7 jaar ouder en ik ben nu 25. mijn moeder was 32 toen zij in de overgang raakte vandaar dat conform advies van mn huisarts op tijd wilde beginnen :D

16. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx!!! ja was echt erg!
    Praktijk examen nog niet in zicht, tenminste na of in de laatste weken van de zomervakantie. Moet het inzicht en voorruit kijken nog goed onder de knie krijgen! wil wel eind juni tussentijdse toets doen.

Was trouwens ook jong toen ik mijn 1ste zoon kreeg, ik was 22 !ik heb er ook bewust voor gekozen om jong moeder te worden.

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hier net een ovu testje gedaan was negatief morgen maar weer :)
    Ga nu koken (moet ook gebeuren he) en ik spreek jullie morgen weer.

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    was ik weer even:D

Mammienes: GEFELICITEERD, daar ben je mooi vanaf:D

Wherona: succes met het vinden van je ei;)

Hier net terug van het werken, kids warene extreem druk, voelde me echt politie agent:x Verder dus 10uur gewerkt zonder pauze! Pffff
    Maar ach al met al wel een leuke dag gehad!

Vanmorgen dus mijn temp 37.00! Flink gestegen vergeleken met mijn ei dus.... ik heb t de hele dag ook warm! terwijl ik normaal altijd koud heb.... vandaag zelfs niet eens koude voeten hihihi:p

En hoe erg mijn hongergevoel afgelopen zaterdag was.... zo verdwnenen is hij nu. Echt waar ik leef op 2 crackertjes, 2 boterhammen en dan heb ik met avond eten echt nog GEEN honger... heel apart moet ik zeggen! De misselijkheid is soms aanwezig maar al minder als gister!:D

Sinds uurtje of 5 steekjes in mijn onderbuik net wat boven mijn schaamstreek echt in het midden.... Best irie, zelfs met lopen zeg maar.... hihihi

Ik vind het niet leuk zo spannend,, pfff on menselijk hoor!;)

Ik wil indd ook altijd al jong moeder, van mij mocht het 1 jaar terug al wel:D woonde toen al jaar samen namelijk en beide werk:p
    Ik helaas maar 20uur... goed te redden alleen niet veel te sparen;)

Ik ben zoooo blij dat mijn vriend in januari ook aangaf te willen stoppen met de pil..... hoop zooo dat ik snel een posi test heb...
    OOk voor jullie allemaal:D:D

19. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hallo dames, Hier weer terug van werk.
    Heb net een test gedaan, maar weer negatief. Ik weet dat ik nog een beetje vroeg ben,maar wil het zo graag weten. Heb onwijs zere borsten en nog steeds af en lichte kramp. Werd vanochten op werk ook echt even misselijk en natuurlijk nog niet ongie. Heb nu ook niet meer het gevoel dat het eraan zit te komen. Wordt er echt gek van.

Ikkedus: Die tip van die blaasontsteking ga ik zeker onthouden.
    thanks

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Irie he die onzekerheid!!!
    Ik heb het NU al.... hihi laat staan over 10 dagen... :(

ZaL VAST weer niet zo mogen zijn deze ronde... maar ik hoop het zooo!!! Laat mijn temp maar ff dagje dalen voor een innestellingsdipje en daarna de komende 9mnd hoog blijven:D

OOh hoop zoooo dat ik deze komende week kotsmisselijk ofzo word hihi.... duidelijkheid! En dat heb ik dr wel ff voor over:)

En meiden wat is het hier stil,nog nieuwjtes??? Gevonden eitjes??

Deel Deze Pagina