Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    #761 bezigbijtje, 12 mei 2010
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
    Heej lieve meiden,,

Nou mijn dagje zit erop, ik weet niet hoe haha, want was er erg mee bezig... vooral toen ik die 2 kleintjes van 4 maandnen de fles aan ht geven was...:) En dat gevoel in mijn onderbuik/baarmoeder is nog steeds hetze;fde aanwezig... vanmiddag even uurtje wat minder,,, en toen ik het verschoonuurtje achter de rug had (lees: veel tillen) was het wat erger.... en 1x ook een enorm harde steekk:$

Verder vandaag erg weinig gegeten door misselijkheid in de ochtend, en in de middag was dit weg maar echt geen eetlust hoor

Vanmorgen beschuitje en glas melk, rond 12uur met moeite 1 boterham, en rond 4uur cup a soepje.... nu toch wel beetje honger... dus ga maar eens wat eten makien...

Verder nergens last van, dus ik denk helaas dat het toch niet zoo is hoor:) Maar jah waarom die "pijn" in baarmoeder???

PFffff wachten is erg moeilijk zo...

Na het eten ga ik ff alles terug lezen en reageren op jullie meiden:D
    Oohjah over eten meiden, ik vibnd jus d'orange altijd zoo heerlijk, en nu ineens mega maagzuur direct als ik het drink;) dat heb ik nooit:(
    Mijn arme jus verslaving:p

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hoi dames,

Nou heb getest, maar was echt mega negatief. Heb de hoop voor deze periode dus ook echt opgegeven. Hoop dat ik morgen gewoon ongie wordt, dan kunnen we daarna weer verder. Heb een pendel binnen voor juni, en een collega heeft voor volgende periode mijn vruchtbare dagen uitgerekend en deze vallen mooi tijdens mijn bruiloft en begin huwelijksreis. Kan dus eigenlijk niet beter en romantischer haha. Maar goed ben dus niet ongie, maar ook geen posi test

Mandii voor jou klinkt het goed, maar ik had ook het gevoel van die band om mijn baarmoeder en bij mij betekent het waarschijnlijk niets. Wil je natuurlijk niet ontmoedigen.
    Pff wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ik ga dr indd ook nog niet vanuit dat het zover mag zijn... ondanks deze pijntjes die ik nog nooit gehad heb!!! Die pijn in baarmoeder is er constant of ik lig, slaap,zit, werk, loop.... hoop dat t goed is...

Maar ik durf er pas vanuit te gaan dat het zover is wanneer ik een posi test heb hoor...:D Ik bescherm mezelf hier echt wel tegen:)

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    O meid hoop zo dat het voor jou positief is. Leef echt zo met iedereen mee. Ga zo lekker weer even het blok kijken. Ben echt verslaafd aan dat programma. Kom daarna nog wel even kijken wat jukllie allemaal hebben afgekletst

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ik ga ook het blok kijken:D
    En ik leef ook met jou mee meid!

6. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Arme Dnise, ik zie het al voor me, krom lopend, ha ha , ach ja is voor het goede doel, he!

Zafira, wat jammer, leef met je mee meid. ja idd laat dan nu maar snel de ongie komen, dan kun je weer snel aan de slag.

Mandii, wel spannend hoor, we hopen op het goede!

7. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Zafira, balen meid. Hopelijk dan nu maar snel ongi, dat zou wel heel mooi zijn zeg een kindje verwekt op de huwelijksnacht.
    Al moet ik erbij zeggen dat wij blij waren dat we op bed lagen die nacht ;)

Dnise, haha herkenbaar van dat kromlopen :) Mijn man had al zoiets van alweer! Ach ja het is voor het goeie doel!

Mandii, dat zijn nog lange dagen zo!! Succes met het volhouden ;)

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    nou meiden,,, ik ga lekker mijn bedje opzoeken..
    LIg al vanaf 8uur op de bank en de pijn in buik is weg gezakt:)
    Misselijkgheid is weer flink teruig.... zucht....

Ben erg benieuwd wat mijn temp morgen doet....
    Denk zakken... en dat het weer niet raak mag zijn:(

Slaap lekker allemaal!

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ik zal ook weer eens posten, ff op leesbankje gezeten, en wat rustiger aandoen op het forum en dus er niet meer zo mee bezig zijn.
    de vruchtbare dagen ong wel voorbij, al gaan we gewoon door met klussen, en leven we naar de verjaardag van onze oudste zoon toe..

mandii klinkt veel belovend:)
    zafira balen die onzekerheid, had ik vorige maand ook zo, met nog eens een nod van 1,5dag. en licht pos test. heel vreemd en was vreselijk. daarom hier even minder aanwezig.

10. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    goede morgen dames, ik kwam even naar de spannende tempkaartjes kijken , maar was nog te vroeg hihih, hopelijk mooie temp stijgingen er weer bij!

11. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Mijn temp is vandaag gezakt met o.2 graden.. van 37.2 naar 37.0, hoop dat dit niks negatief is...

Volgens mijn banner zou de innesteling vandaag kunnen plaatsvinden

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hallo meiden...

Hihi mamavan3 iets te vroeg jah!
    Ik was om 5uur al wakker! en kon echt niet meer in slaap komen:(
    Toen ook weer misselijk....

Ik heb wel gewoon om 6.45 uur getempt... wist niet of dat dan om 5uur moest als ik wakker was geworden of gewoon zelfde tijd als anders:) mijn temp is van 37.15 naar 37.07 gegaan, niet goed zeker????:( Ik heb nog steeeds wel dat drukkend gevoel van gister in mijn baarmoeder, alleen wat minder aanwezig (lees: beter te houden) en af en toe n krampje.... Pfff nu weet ik het niet meer...:(

Is dit nega teken? Of kan het komen door dat ik al half 5 klaar wakker was... (hoe dat kan weet ik ook niet, lagen er pas 11uur in en was echt dood moe:()

Help mamavan3 kom met je kennis mij helpen:):p

Mammienes, gaan we weer... weer beide hetzelfde gebeurd... t blijft apart!;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heb t ff ingevuld... en ook mijn "klachten" maar nadat ik die klachten dr bij gezet heb staat er nu een open bolletje ipv gesloten, waarom is dit? Toen ik net alleen temp en tijd invulde was dit niet...

ik heb ingevuld:
    - maagzuur
    - Misselijk
    - van slaap beroofd
    - kramp
    - luchtig (boertjes die ik laat, scheetjes die niet willen komen;))

Nu geeft hij nog steeds zwangerschaps kans hoog aan...
    en bij vroege zwangerschaps verschijnselen is het ook gestegen van
    7
    pts naar 23 pts??? hmmmm... kan ik nu nog wel of niet een beetje hoop hebben?:):(

14. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mandii haha ja gaan we weer! alleen denk ik bij mij dus dag later en heb ik bij zwangerschapskans goed staan.

Je klachten zijn wel allemaal ''de klachten'' heh?! spannenddd!!! hoop dat ik met mijn andere en iets mindere klachten ook een ''goede'' kans heb..

Erg heh wachten! pff vanmiddag ff afleiding heb een date met mijn 2 zoons in de bios:D

15. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wat ik zo leuk vind...
    Op mijn grafiek zou ik zaterdag mijn ovulatie gehad hebben..en ik dacht eigenlijk dat deze vrijdag was omdat ik een negatieve ovulatie test had en donderdag echt Vet positief...
    Nu ging ik weer ff op kosmo kijken en daar staat dus ook op zaterdag mijn ovulatie om 12:35 en einde 13:38 op zaterdag! ik had die avond daarvoor ''vrijdag'' wel geklust maar had in gedachte dat het toch te laat zou zijn dus minder bezig met baby maken.

Ben zoooooo benieuwd!

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ze zeggen toch als het gelijk valt dat je kansen hoog zijn...
    Nou dan MOET het bij jou wel raak zijn:p

MIjn kosmo valt deze maand de 21ste dat is de dag na mijn ongi...
    andere 4 maanden die gaan komen is dr nergens meer n verband mee... dus dat zit dr voor mij niet in......

17. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat vind ik ook het MOET wel raak zijn;)
    Hahahhaha helaas is de natuur niet te voorspellen..

18. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Een goedemorgen allemaal,

Vanmorgen temp 37.1, ga ervanuit dat de eisprong is geweest....
    Nu maar hopen dat er een innestelling komt, willen jullie wel mijn kaartje in de gaten houden? Ik snap er namelijk nog niet veel van, haha

Moet vandaag werken tot 20.00 uur, bah. Iedereen een leuke dag of werkze.
    Groetjes!

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey meiden

Zo Mandii je maakt het weer heel erg spannend hierzo.

Zafira meid ik hoop dat je ongi snel mag komen, ben je al wat nerveus aan het worden voor je big day meid. Geniet daar lekker van met elkaar en laat het allemaal over je heen komen

Hey michelle ik begrijp het wel van je meid, alvast veel plezier met de verjaardag van je zoon

Nou moest veel bijlezen dus heb helaas niet alles kunnen onthouden Dnis die krom liep van het klussen hahaha iemand heeft een date met 2 zoons in de bios leuke welke film gaan jullie

Hier gaat alles zijn gangetje lekker al weekend gisteravond last van steekjes in onderbuik en 1 hele hevige steek toen zei ik ook auw en mijn vriend wat is er? hahaha nu nog even nergens last van dus we zien het wel weer deze maand. Denk niet dat het voor mij dit keer raak is, Maar we blijven gewoon door klussen

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    mijn temp is gezakt en FF zegt bij mij 7% vroege zwangerschapstekenen dus zoals mijn gevoel eigenlijk al zei en FF het toch een beetje bevestigd ga ik ervan uit dat het deze maand niet raak is:(

Deel Deze Pagina