@mammienes het zou heel goed innestelings dipje kunnen zijn, morgen zou je temp moeten stijgen weer. @mandii je zou gewoon moeten tempen gelijk als je wakker wordt dus om 5 uur. je temp kan ook beinvloed worden al je te kort geslapen hebt. als je sleep divered in gevult heb op ff dan krijg je idd een open bolletje. @april je eitje lijkt idd te zijn geweest, spannend voor je op het wachtbankje.
Oke, ik twijfelde al... had t slimmer beide tijdstippen kunnen doen dus hihihi.... als mijn temp morgen hoger is is de kans er dus nog wel? Wat denk jij zelf als je het zo hoort?? Zag net wel bij andere kaartjes van zwangere dat er meer meiden zijn met dipje nog voor ze raak testen... dus wie weet.... maar ik ga er diep in mij niet vanuit dat het raak is... de hoop is er wel! Ga me zoo weer aan eten wagen hihi.... kijken hoe t gaat, nu valt de misselijkheid wel mee... maar is dr wel.... IK vind het echt heeel spannend... mijn baarmoeder voelt, zwaar... drukkend gevoel is wel minder, beter houdbaar,,, OOk als ik mijn buik een beetje naar voren duw heb ik echt steekjes aan rechter kant van mijn buik... iets naar mijn rug toe... maar ik denk toch dat het niet raak is, al zegt mijn gevoel soms iets anders
Ik heb nooit een tempdip voor mijn eisprong. Dat gaat niet voor iedereen op. Zelfde met de innestelingsdip is ook niet bij iedereen zo. Het kan zijn dat je dat hebt, maar het kan ook zijn dat het niet zo is. Wil niet zeggen dat je niet zwanger zou zijn of geen ei zou hebben gehad. Enige wat wel zo is is dat zodra je je ei hebt gehad stijgt je temp met ca 0,5 graden. En dat houd aan gedurende de zwangerschap. Komt je menstruatie eraan dan daalt je temp weer, en voor de een is dat 2 dagen voor de ongi en voor de ander de dag van de ongi.
Hou er ook heel erg rekening mee dat dit pas je derde ronde is he meis, ik herken deze klachten van jou zo erg in mijn erste ca 6 rondes en dat was allemaal ontpillen. Dit kan volgens mijn huisarts 6 tot 12 maanden duren !!! Succes met je onzekerheid
Hmmm ik zie sommige berichtjes niet staan?? Die van 1985 bv niet zie hieronder: @ mandii, kan een innestelingsdip zijn, toch? Dan zakt je temp ook een beetje, en gaat hierna weer omhoog, toch? Bij mij is het ook wat een vreemde boel, had gister een postieve ovu. test en gister had ik een temp van eh 37.1 volgens mij, en vandaag 37.4. Bij een eisprong moet je temp toch lager worden? Dan heb ik nu de eisprong kennerlijk nog niet gehad. Kijk anders maar es op mijn FF kaartje... Het is voor mij ook allemaal een raadsel, dat temperaturen en elke maand weer afwachten of het raak is... PFFF Deze zie ik nu omdat annmieke erop reageerde... of staat die heeel wat pagina's terug????? EN mamavan3 jij zet in je tekst iets ovet het ei van aprill??? Ik zie nergens een tekst van aprill???? Zal ik meteen ff reageren op het berichtje van 1985: mamavan3 denkt dat ik op 5dpo.... omdat ik vandaag om 5uur al wakker was had k toen moeten tempen... en heb dit pas 6.45 gedaan.... hihi dus morgen afwachten!!
ow gister stond er nog niks dus weer een beetje posi Ik ben wel gisteravond later naar bed gegaan wel vanochtend mijn wekken gezet om te tempen misschien dat het daar mee te maken heeft?
Ik ben nu bezig om al die pagina's bij te lezen hahaha ben ook maar stuk voor stuk aan het reageren, want anders weet ik het dadelijk echt niet meer hahaha. Hier gaat het langzaamaan iets beter. Ik merk dat rust wel de beste remedie is. Klussen is deze ronde helaas niet echt super geweest ivm die vermoeidheid, dus ik denk dat wij doorgaan voor de volgende ronde. Ik reageer af en toe wat minder omdat ik merk dat ik zelf ook wel moeite heb soms met alle verhalen die ik hier lees. De meeste van jullie zijn natuurlijk ook pas net bezig en nog super enthiuossiast over ietder dingetje wat jullie voelen. Ik heb daar de eerste ca 6 maanden ook last van gehad. En dat is erg frustie. Dat je van alles voelt en het blijkt naderhand ontpillen te zijn. Volgens mijn huisarts is het eigenlijk ook het beste om in de periode van ontpillen niet zwanger te raken omdat dan zo wie zo alle troep van de pil nog in je lijf zit, en dat schijn niet echt goed voor de baby te zijn. Maar goed, het kan ook goed gaan dus wij zijn wel vanaf dag 1 serieus bezig geweest met klussen. Dus dames succes met die eerste maanden, die zijn echt heftig. Nu weet ik gewoon precies als ik inderdaad zwanger ben en dat weet ik een week voor mijn nod. Alle drie de keren wist ik het en andere maanden wist ik ook dat het niet zo was. Dus als dat ontpillen voorbij is weet je weer wat je aan je lichaam hebt.
MAar weet je wel al of je zwanger bent of niet? Want als je zwanger bent zou ik vandaag (waarschijnlijk nu mosterd na de maaltijd) niet naar de sauna gaan... schijnt in de eerste 3 maanden nl te heet te zijn voor het vruchtje!! Bij de meeste dames veranderd de manier van menstrueren inderdaad na het stoppen van de pil. De een heeft het heftiger en de ander minder heftig. Blijft dus spannend Succes
@annemiek hoe kom je er achter dan dat je lichaam nog aan het ontpillen is of niet? Volgens FF heb ik mijn ei al zaterdag gehad, maandag had ik zware benen en last van vele steken aan mijn beide zijkanten en heb dus het idee dat mijn ei maandag was de ovu testjes waren wel negatief. Gister kon ik helaas niet testen want ik was bij mijn ouders. Maar denk wel dat ik hem al gehad heb
Ik haal hier dus uit op dat je inderdaad niet zwanger bent, dat was voor mij in je vorige berichtje niet.
Helaas merk je dat pas als je dadelijk weer ongi word. Je lichaam houd je nl met ontpillen vreselijk voor de gek. Dadelijk komt er ineens een maand dat je minder tot geen kwaaltjes hebt. Ik voel tegenwoordig als ik niet zwanger ben mijn ei (heb ik ca 4 dagen van te voren tot de dag er na zere tepels) en op de dag van mij ei voel ik of links of rechts een plopje. En verder voel ik op de dag dat ik ongi wordt mijn ongiklachten en verder niks meer. Maar goed, mocht je tijdens het ontpillen zwanger worden zijn dit dus dezelfde klachten. En daarbij gelet, we hebben nooit zo op onze lichamen gelet als nu he... dus je voelt nu ineens alles, en sommige dingen zijn er wel altijd geweest, maar doordat je er niet op lette merkte je het niet.
Zow helemaal bijgelezen en gereageerd, sommige dingen waren dus al eens vermeld, maar ik heb gewoon meteen geqoat op de dingen die ik las hahaha. Maar goed, ben weer helemaal bij.
ik ben op mijn 13e al aan de pil gegaan omdat ik zo'n rugpijn had... dit heb ik nog steeds met ongi worden... verder echt nergens last van gehad... en dat weet ik zeker ik zeg al aantal keren tegen mijn vriend: als ik niet snel zwanger word ga ik weer aan de pil:O jeetje wat een pijn rond mijn ongi:O