Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

slaap lekker allemaal!!!
    Liefs van mij

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

nou hopen dat ik over een week dan ook een test heb waar we u tegen zeggeN!! Ik vrees het ergste!
    Lief dat je zoo mee kijkt en leeft.... spannend vind ik het indd...
    hoe gaat het met jou? het klussen met doel bijna voorbij??

3. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Tuurlijk leef ik mee :D
    Blijf positief meid!! dat is het beste!
    Met mij gaat t allemaal goed hoor! wel erg druk gehad dus weinig hier geweest! en zoals ik eerder al schreef wordt ineens erg verkouden mja dat mag de pret ook niet drukken..

Ja klussen met doel idd bijna voorbij.. straks nog ff een rondje en overmorgen ook nog maar en dan maar hopen dat t goed zit..
    Moet zeggen weer mijn ei niet gevoeld dus ja echt alles op de gok doen :D maar dat geeft niet
    Als we mis blijven mikken ga ik ook maar is tempen denk ik maar nu nog niet

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    #844 bezigbijtje, 14 mei 2010
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
    Hallo Lieve schatten,

Nou ik zal mijn temp wel invullen op FF, MAAR hij is niet helemaal juist denk ik zo. Man Man Man... we lagen om 23.30uur op bed (normaal liggen we er altijd 22.00uur in ofzo:p) ik heb tot 2.00 uur zoiezo niet geslapen, toen om 4.00uur weer wakker, toen om 6.45 uur wakker van mijn wekker... getempt 37.06 (net als gister) en toen weer niet meer geslapen:$ En nu zit ik hier.... zoo niet leuk!
    Ben echt mega moe.... mijn buik zat de hele tijd te klieren, of steken ineens of allemaal lucht wat binnen in te keer ging...:(

Nou mamavan3, jij een tip hoe ik dit het beste kan noteren?
    En nu weten we dus nog niet of mijn temp wel/niet hoog is omdat ik weeer niet doorgeslapen heb gewoon! Vanacht nog niet eens 4 uur achter elkaar gemaakt:x
    IK denk helaas dat ik toch gewoon ongi ga worden:(

hihi sorry moest t ff kwijt.... jullie allemaal betere nacht gehad??

5. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik had ook geen last van me boobs, kreeg alleen blauwe aders en je temp is nog steeds hoger na je innestelings dip , google maar eens op thripasic patern, je hebt het goed genoteerd mandii hopelijk heb je snel duidelijkheid ;)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

het klinkt heel stom, maar ik ben bang voor beide...
    EN als ik ff niks voel denk ik dat het niet meer zo is.... als het al zo is... wat kan dit je onzeker maken zeg:)

Ik zal eens even gaan google... dank je.
    Maar kun jij eens zeggen wat jij denkt? als je mij zo hoort?
    Niet dat ik daar dan vanuit ga, maar ben benieuwd, omdat je eerst
    zei dat ik zwanger was....

7. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Mandii, maak jezelf niet gek meid!! Snap dat het moeilijk is hoor, maar zo is het ook niet leuk.
    Lekker wat afleiding zoeken.
    Ennuh, ik vind je temp. nog mooi hoor! Ik geloof er nog in ;)

8. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    als ik je kaartje zo bekijk denk ik dat je nog steeds groote kans maak hoor ;) maar wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven he...

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou jaa ik maak me zelf niet zomaar gek, maar ben zoo misselijk en raar gevoel in me buik... en dan denk ik van: als ik nu niet zwanger ben dan houdt me lichaam me wel zoo erg voor de gek, en ik ben nu dus in 3 dagen 2 kilo kwijt, en dan denk ik nu denk ik aan een zwangerschap maar dadelijk is het iets anders weet je wel:p (gezien mijn verleden ben ik daar soms bang voor)

IK hoop dat jullie gelijk hebben, maar ik weet natuurlijk dat jij/jullie ook geen helderziende zijn, dus bind me daar niet aan vast hoor:)
    IK zelf twijfel er erg over momenteel.... maarjah ik slaap nooit slecht, en dat is toch ook wel een kwaaltje of niet?
    En dat geen zin is sex bijvoorbeeld... arme schat hihi ik heb al vanaf dinsdag geen zin meer! Dat kent hij niet:)

LIef dat jullie mij zo helpen, vind het erg fijn om jullie kijk erop te horen.... en natuurlijk sta ik ook klaar voor jullie!

Dikke knuffel!
    Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet als ik (HOOP IK) gewoon een normale slaap nacht heb;)

10. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    slapeloze nachten kunnen idd een symptoom zijn, maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden he, maar snap je gevoel heel goed zo herkenbaar ik had dat ook elke cyclys dat ik dacht dat t raak was was t niet zo of ik had heele vaage positieve testen en juist toen het wel raak was ging ik er niet van uit. maar ik was dus ook al vroeg misselijk wat ik anders nooit was en had ook weinig slaap ineens nodig.
    Ik heb hoop voor je meid

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja want het gekke is... ik voel me nu niet moe,,, kan natuurlijk nog komen:p maar meestal na n slechte nacht ben ik zelf ook erg slecht... IK heb 3 rondes lang van alles denken te voelen, maar daar zat dit allemaal niet bij:p Dus of me lichaam heeft nieuwe fabeltjes bedacht, of het mag raak zijn.... nog 6 hele lange dagen wachten:D

Heb net bij temp. kaartjes zwangere gekeken en zie indd dat de meeste daar nog wel ns zakken, zolang die maar niet onder de dip komen kan het nog, of zie ik dat verkeerd?

Ach wie weet is het wel n buikhgriep, maar dan ligft deze wel heeeeeeeel laag! En net als nu heb ik vanaf opstaan weer steekjes rechts, en beetje branderig gevoel....:(

We zullen af moeten wachten.... spannend, zelfs mijn schatje vind het spannend en dies normaal wel errug nuchter hihi...

maar t zou deze maand ook zooooo mooi uitkomen met alles!

Hoe voel jij je eink mamavan3? want je helpt mij altijd wel zo lief, maar ik ben natuurlijk ook geintresseerd in jou!:D

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik begin nu rugpijn te krijgen,,,
    dit krijg ik vaak kort voor mijn ongi..:(
    Dus het word spannend! Vorige keer had ik namelijk een cyclus van maar 23 dagen! Vanmorgen n test gedaan die was nega... dus of ik ga ongi worden morgen?
    Of het word spannend....!!! Want zag ook al aantal keren voorbij komen dat rugpijn er ook bij kan horen, en het ongi gevoel....

Ik HOOP echt zoiezo wat het ook word dat mijn cyclus niet weer 23 dagen is!!! 27 had ik de andere 2 rondes dat was stuk beter!!!!

13. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames...

Pfff wat een nacht...mijn jongste werd rond half 3 wakker, had diarree en hij zat helemaal onder, arme schat was gewoon water.
    Heb hem midden in de nacht onder de douche gezet! uur later weer.. toen gelukkig alleen in zijn broek..pff ben nu echt helemaal gaar! was al zo moe de laatste dagen en enorme wallen..straks maar ff middag dutje doen ofzo.
    Net met opstaan steken heel erg onderin en denk dat er eenblaasontsteking op de loer ligt, want moest echt tig keer plassen vannacht en het voelt beetje branderig aan daar onder:(
    Ben nu te laat met naar de dokter gaan om urine in te leveren.. nooou heel veel drinken vandaag dan maar.

Bolletje op mijn grafiek is doorzichtig, waarsschijnlijk omdat ik er vannacht uit moest en slecht heb geslapen.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hmmm jij hebt dus ook weinig slaap gehad!
    Blaasontsteking?! Jeetje dat is vervelend.... hopen dat het mee gaat vallen! Knuffel!!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ben benieuwd hoe het met de kleine spruit van ilse is?
    Hopen dat ze toch lekker weekenndje weg kunnen gaan...

16. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja irritant heh!
    Maar zoals jij ook beschrijft ben deze week ook sochtends iedere keer vroeger wakker hoor, ik weet niet hoe het komt..en dan denk ik als ik naar mijn wekker kijk..verdorie is het nog zo vroeg ik moet slapen! ( anders ben ik echt een zombie de volgende dag haha) en dan kan ik gewoon niet slapen, maar ja dan ga ik weer zitten malen in mijn hoofd pff.

Tis niet leuk heh zo spannend allemaal, ik zie dat je nu last heb van rugpijn? die begon bij mij het weekend dus al samen met mijn bekken. Als ik ongie word dan heb ik het ook altijd een paar dagen ervoor maar nu veel eerder.
    Zoals ik al eerder heb beschreven, ik merkte aan mijn rug en bekken dat het toen raak was bij de 2e en nu heb ik dat dus weer! hoop dat het nu geen schijn is en echt zo is!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ja het stomme is dat ik juist niet moe ben, terwijl ik al 2 nachten te weinig egslapen heb... erg apart...
    Ja vorige maand dacht ik ook van huh wat begint die rugpijn al vroeg.... maar toen werd ik dus al op dag 23 ongi(!) Daarom erg eng jah.... voor mij is het dus eindelijk al vanaf morgen in spanning zitten gezien mijn cyclus tussen de 23-27 dagen zit....

Ik hoop echt voor je dat het raak mag zijn:D

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey ladies

Hier ook iemand die maar niet in slaap kon vallen man wat was ik onrustig zeg. Ik sliep pas rond een uur of 1. Had ook vreselijke steken in mijn zijkanten. Misschien met het weer te maken :p

ff een vraagje ik heb vanmorgen wel om 6 uur mijn temp opgenomen deze was 36.3 daarna weer geslapen en om 9 uur nogmaals temp opgenomen deze was 36.5 welke moet ik nu aanhouden de eerste of tweede :(

Lieve Mandii maak je niet zo druk meid is niet goed voor je laat het maar allemaal over je heen komen lieverd en blijf er gewoon vanuit gaan dat het niet raak is dan is de teleurstelling ook niet groot mocht het zo zijn en als het wel raak is is dat toch onwijs gaaf.

Net effe in de tuin werken maar gaat gewoon ff niet want die zijkanten doen vervelend en heb onwijs zware benen ;)

19. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @wherona je moet de 1ste temp aan houden.

@mammienes beterschap met je kleintje is altijd zo zielig als ze ziek zijn.

@manddi die lage rug en buikpijn heb ik soms ook nog hoor en die steekjes had ik ook, en dat was wat me heel erg op viel die steekjes probeer hoop te houden je temp ziet er nog heel goed uit!

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Dank je wel als we jou toch niet hadden ;)

Deel Deze Pagina