Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    graag gedaan hoor, iedereen moet ervaring toch op doen en als ik jullie daarbij kan helpen waarom niet ;)

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    euhhh net mijn temp ingevuld krijg ik een bericht dat de ovulatie is opgeschoven van zaterdag naar dinsdag, na lekker dan :p

Die groen gekleurde dagen beteken zeker de vruchtbare dagen? en die lichtroze/oranje gekleurde wat betekend dat?

3. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mann!!!
    Zit aan de zijkant van mijn keel/nek in ene onder de puistjes:$ heb dat anders echt nooit:x en morgen heb ik een verjaardag..:( dan maar een sjaaltje omdoen ofzo..

4. music4life

music4life Niet meer actief

ik had 11 en 12 mei een pos ovutest!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hallo lieve meiden,,

Oeehhhh ben net naar babypark geweest...
    Ik weet van veel dingen wat af, dus veel zouden we zo via internet ofzo kunnen halen/bestellen/marktplaatsen, maar ik loop niet vaak met een wandelwagen:p Dus die zijn we gaan proberen..... zodat we die tegen de tijd dat het raak mag zijn misschien ook voor wat goedkoper kunnen vinden ergens op internet (dat is het enige wat ik echt perse nieuw wil hebben namelijk! (krijg het van mijn lieve papa en mama:D)

Nou twijfelen we nog tussen bugaboo en maxicosi mura3.... beide mooie wagens! Denk dat het in/uit klappen de doorslage moet geven en dan word het de mura..... dadelijk ns ff kijken wat t prijsverschil daar tussen is... en misschien ff topic openen over welke van die 2:p

Verders: IK ben gelukkig nog niks moe.... wel weer erg misselijk....
    En de buikpijn is weer terug! Net wilde ik wat zwaars tillen en dat gaf n steek zeg!;)

@wherona: Ooh dus je moet nog ff langer in spanning zitten...
    Denk je zelf dat ff gelijk heeft?

6. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mandii,

Ooh leuk zeg babyspullen kijken! doe ik ook soms hoor ff bij een babyzaak naar binnen, ff koekeloeren en wegdromen;)

Klinkt goed die maxicosi mura! als ik zwanger word moet de kinderwagen ook erg compact zijn en liefst zo een dat als je je baby in een maxicosi uit de auto haalt, deze gelijk op je kinderwagen kan klikken.
    Heb mijn oude kinderwagen niet meer want die was stuk gegaan, en best grof! was bebe comfort.. niet echt goed opbergbaar..

Ik had vanmiddag ( ging laat douchen ) heel veel last van wit slijmerige afscheiding! was echt veel, ben benieuwd wat dat te betekenen had.
    Hier ook met vlagen licht misselijk.

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

toevallig had ik dat ook! Net naar de wc met afvegen en daarna even inwendig gevoeld.... leek nog net op dat vruchtvbaar slijm alleen dan niet rekbaar.... wel heel veel en nat!:(

Pfff mijn buik is momenteel een ander gevoel geworden, beetje brandend idee, op de plek waar mijn broekrand zit... kan de broek er ook niet goed op houden.... en die steekjes komen en gaan al paar keer vandaag.... en bij mij is de misselijk ook erg aanwezig, nu zelfs weer als ik niks eet!

DIe mura is indd erg handig, compact en snel in te klappen, daar kan ook maxicosi op!

8. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij mij was het juist wel rekbaar, echt klodder slijm, haha we zijn weer op de smakelijke toer.. maar deze was wel erg rekbaar.
    Maar ja ieder lichaam is anders ik google veel maar word je ook niet echt wijzer van..

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi ik google bewust niet:D..... staat vaak zulke tegenstrijdige dingen die je vind...... helemaal met dit!:p

hoop echt dat ik vannacht goed slaap.... zit te denken aan een warm bad.... maar nu las ik straks op n topic dat dat weer niet slim is de eerste 3 mnd is dat zo???

10. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Hello ladies,

Ha ha we zijn idd weer op de smakelijke toer!!! Ha ha. Vanmorgen temp weer 0.1 omhoog, spannend. We wachten af.

Hoe is het verder allemaal met jullie? Heb niet alles terug gelezen...

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey meiden

Ging vanmiddag boodschappen doen en met spullen pakken steeds last van mijn buik :( geen fijn gevoel ook mijn spijkerbroek ging steeds strakker zitten dus maar gauw uitgedaan en lekker een joggingbroek aan. Zo nu en dan misselijk en niet veel zin in eten.

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    het was trouwens vandaag wel lekker weer he! althans hier dan heb lekker in de tuin gezeten ff niks doen. Want iedere keer als ik wat ging doen ik last van mijn buik kreeg.

Ik ga er zelf vanuit dat het deze maand niet raak is.

@Mandii ik denk idd dat FF nu wel gelijk heeft ik zelf dacht namelijk zelf ook afgelopen maandag/dinsdag want toen had ik hele zware benen en steken in mijn zij en dat had ik vorige maand ook dus denk dat het wel mijn ei was. Had zondag voor het laatst geklust daarna niet echt meer vanwege vermoeidheid.

En hoest met de rest van de meiden?

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

wij lijken wel beetje het zelfde....
    Ik kan mijn broek ook niet goed houden... hij iriteerd vooral bij mijn broekband zeg maar... de rand van de knooop...... beetje brandende pijn (ja weet niet hoe te omschrijven) Misselijk wel erg opzich... vooral na eten en drinken.... en eetlust indd ook zo veel minder.... Als ik boodschappen gedaan heb of de was gesjouwt ofzo heb ik last en meer moe...;)

OOk ik ga er niet vanuit dat het raak is, alleen vraag ik me wel heeeeeeeeeel erg af waar al die pijntjes en narigheid dan vandaan komen.... (worden leuke pijntjes natuurlijk als het raak mag zijn:D)

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    begrijp wat je bedoelt ik ga er gewoon vanuit dat het allemaal te maken heeft met een soort van afkickproces al die jaren heeft mijn lichaam die troep van de pil binnen gekregen en ineens is dat gestopt dus ga er gewoon vanuit dat mijn lichaam aan het herstellen is daarvan. Tsja en als blijkt dat ik toch zwanger ben dan merk ik dat eind van de maand wel weer zo niet gaan we gewoon door naar de volgende maand. Ik probeer er nu gewoon wat veel rustiger mee om te gaan anders ga ik mezelf helemaal gek maken.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja jij moet ook nog wel ff jah!
    PFFF spannend zeg..... maar jij kunt toch nog niet echt iets voelen gezien je nu 3 dpo na je ei zit... vanaf morgen zou er een innesteling kunnen zijn..... of heb ik het nu zo mis??:):)

IK heb afgelopen 3 rondes HEEEEEL VEEEEL gevoeld... alle rondes zelfde wel zo'n beetje, dit heb ik nog echt niet mee gemaakt... die buikpijn en misselijkheid/verminderede eetlust.

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ik heb geen idee maar voel toch echt rare dingen hoor zoals nu vlak bij mijn schaambot steken, en een hele harde onderbuik en als ik erop druk dan voel ik ook iets kan het niet echt omschrijven. Buik is opgezwollen en vlagen van misselijkheid.

Daarom denk ik ook dat het bij mij nog steeds te maken heeft met ontpillen, al die rare kwaaltjes

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hmmm ja ik kan je er niet mee helpen.... hihi heb er ook weinig verstand van en wie weet zit ik ook nog in de ontpil fase.....

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    tsja meid het is gewoon een kwestie van geduld hebben he! Je kunt veel in het leven zelf in de hand hebben maar zwanger worden toch niet echt (jammer genoeg) ;)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi indd, en dat is het lastige....:p

20. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @wherona ik denk toch dat je eitje zaterdag geweest is, en idd die groene dagen zijn volgens ff je vruchtbare dagen.

@mandii ik heb de mura 3 echt een heele mooie fijne wagen, ik vind met de kleinere voorwielen dat de wagen teveel trilt en mijn kleine man (had toen de quinny buzzvond dat niet fijn dus heb je het zelfde idee als de bugaboo kwa voorwiel)
    en dat veele afscheiding kan ook een symptoom zijn, ik had wel eens het gevoel net of ik in me broek plaste

Deel Deze Pagina