IK heb even voor mezelf besloten dat het niet raak is... waarop ik het baseer weet ik niet.... maar veilig voor mezelf denk ik hihi.... en misselijkheid is wat minder... misschien daarom??? Wachten maar.... nog 6 dgn.... ga morgen wel ff 2v5 testje proberen maar zal wel te vroeg zijn.... Vriendlief zegt net dat ik prikkelbaar doe tegen hem.... oeps! En wij nemen de mura!!! al zeggen er wel veel dat bugaboo beter te onderhouden is (losmaken en in was???)
Goedenavond dames, Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik vanochtend ongie geworden. Balen, maar was er wel op voorbereid. Maar wat heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden zeg. Nadeel is nu wel dat cyclus weer een aantal dagen verlengt is en dat ik volgende periode nog langer moet wachten voordat ik weet ofdat het raak is. Mijn nieuwe nod dag is 17 juni. Pffff wat duurt dat nog lang. Maar ga 4 juni trouwen en 6 tot 16 juni op huwelijksreis dus ben er dan toch veel minder mee bezig. Dat scheelt een hoop onzekerheid en ongeduld denk ik. Ga ook geen testen meenemen op vakantie en ook geen computer dus kan dan niet met jullie kletsen. Alleen met mijn mannetje klussen en genieten van het net getrouwd zijn. Ach nu eerst de rode dagen maar uitzitten en dan gaan we meteen beginnen met klussen voor het geval dat mijn cyclus nu ineens weer 29 zou zijn. Dan missen we in ieder geval mijn ei niet. En komen we goed in het ritme want heb besloten dat we doorgaan met klussen tot ver in de huwelijksreis. Weten we zeker dat we goed zitten haha
heej meid, wat vervelend! Maar andere kant wel fijn dat je weet waar je aan toe bent! Je lichaam kan je indd goed voor de gek houden,,, ben erg bang dat mijn lichaam dit nu ook aan het doen is... maar nog dgn wachten! Lekker genieten van de steeds dichterbij komende trouwdag en heerlijke vakantie voor jullie!! Liefs en knuffel!!
@all: Nou ik ga lekker naar bedje toe.... HOPEN dat ik nu eindelijk een nacht wel gewoon kan slapen zeg!!! Maar vrees ervoor, be nog steeds totaal NIET moe misschien toch maar ff zin maken om weer keer te klussen zonder doel... Pfff de zin is echt op laag pitje ineeens ((arm ventje)) slaap lekker allemaal.... Morgen weer een nieuwe hopelijk mooie dag voor ons allemaal!!!
Hallo meiden ik ben er weer Spannend Mandi ik ben benieuwd naar je kruidvattestje morgen (Mamavan3 teste met 9dpo licht positief) ik duim voor je Je kaartje is heel mooi en je klachtjes zouden wel eens van zwangerschap kunnen zijn Mooie pendel weer voor je, hihi...
@ Zafira, oh meid jammer zeg! Hopen op de eerst volgende keer! @Aprill, fijn dat je er weer bent, was het leuk?
April, hebben jullie het leuk gehad? Zafira, balen meid, maar nu hele leuke dingen in het vooruitzicht! Geniet lekker van de voorpret Mandii, hoe is je temp vandaag? Heb je nog getest? Wherona, we moeten allebei nog even lang wachten ongeveer! 1985, hoe is jouw gevoel deze maand? Ik heb voor het eerst last van afscheiding na mijn ei en niet voor/ tijdens gehad. Wat zit ik toch raar in elkaar!
Hallo dames, Ik kom ff melden dat wij 2 dagen weggaan. Mijn moeder heeft een huisje in de bossen van Winterswijk en daar zijn mijn moeder, stiefvader, zus, zwager en nichtje al vanaf woensdag/donderdag en wij gaan er nu ook heerlijk naar toe. Even lekker er tussenuit lekker wandelen enzo. Ik kom maandag weer bijlezen. Groetjes Annemiek
Nod lijst 10 mei - Zafira 19 mei - mammienes 20 mei - Mandii1987 23 mei - Annemiek1975 24 mei - michele25 25 mei - 1985 26 mei - dreumesmama 27 mei - Wherona/Aprill/Dnise 31 mei- Ilse85 Onze roze support meisjes Mamavan3 - afspraken/ uitgerekend: Ikkedus - afspraken/ uitgerekend: Blackangel - afspraken/ uitgerekend: Heb Zafira op rood gezet en onze roze meiden er weer bij gezet. Mischien leuk om jullie afspraken/ uitgerekende datum er bij te zetten?
Heeeeej April... Hahaah ik moest met wakker worden meteen aan je denken! Ik denk die zal ook zo wel weer terug komen! Hoe heb je het gehad?? En hoe gaat het met je???
mijn temp was 37.12 (!) eindelijk weer eens goed kunnen tempen... Test is nega... (lees stukje van mij boven aan maar)
Zo ik heb even weer bijgelzen en gereageerd... nu hier over mij (weer ns een heel verhaal) Nou mijn test was nega.... misschien ook nog wel errug vroeg... En uhmz... IK HEB EINDELIJK DOOR GESLAPEN WEER!!!!!! jeej hihihihi.... pfff daar was ik hard aan toe, na 2 van die ramp nachten... kon gewoon echt niet slapen toen Nu van 10.30-8.30 op bed gelegen, en daarvan bijna alles geslapen IK heb wel ff mijn wekker gezet op .45 uur natuuurlijk en mijn temp is........... 37.12(!) dus omhoog weer????????? als ik hem invul staat er nu bij vroege zwangerschaps tekenen 40dpo weer omhoog duss.... maar daar geloof ik denk ik niet zo in Ik heb rugpijn die ik altijd heb met ongi worden, alleen niet die buikpijn die ik dr altijd bij heb.... mijn buik pijn is nog steeds aanwezig nu juist echt aan rechter/linker kant van mijn (baarmoeder??) en de eerste keer dat ik misselijk ben meteen al met op staan... oohjah gister toch maar ff gesekst voelde heel raar, niet echt pijn, maar anders... weet niet hoe te zeggen hihi... IK denk zelf toch dat ik ongi ga worden...:x waar diebuikpijn en misselijkheid, geen zin in sex, weinig eetlust, maagzuur en niet kunnen slapen dan vandaan komen weet ik niet Spannend vandaag dag 23 (vorige ronde werd ik toen ongi(!) en woensdag pas dag 27.... dus nog spannend!!!) NOu kenners wat denken jullie??? Moeilijk geval is mijn lichaam weer ns he hihihi....
Vakantie was erg leuk, een echte kindervakantie, hihi..... zelfs de jongste (net 1) heeft zich er geamuseerd alleen het weer was minder, jammer maar 1 dag gewandeld Het park ligt in het noorden en hete Pipodorp.... ik kan het iedereen aanraden, het is er echt schoon, goedkoop en het eten is er goed... voor de kinderen is er genoeg te doen in speelstad orange 8) wij gaan er zeker terug Nou Mandi aan je temperatuur te zien... wordt je nog niet ongi Spannendddddddddddddd je hebt gewoon te vroeg getest
Hihi... kinkt erg leuk! Zal het zeker onthouden, en doorvertellen aan ouders op mijn werk scheelt al heeel veel als het er erg schoon is he!! Ik hoop dat ik de komende 9maanden geen tampons meer nodig heb! Zei gister tegen mijn vriend, ben dr echt zoo klaar mee, die buik en rug pijn elke keer zo heftig nu ik gestopt ben met de pil... zou bijkna weer aan de pil gaan daardoor Maar doen we natuurlijk niet.... welke test buiten 2v4 zijn nog goed? Want ik heb hier de da zitten... en geen zin om helemaal naar kruidvat te rijden... (wil maandag ochtend weer keer testen als me ongi er dan nog niet is...) Heb net gedoucht en ff beetje aan me buik zitten voelen... hij is boller... heb nu zo'n jurkje aan maar weet niet of ik die aan hou... hihi.... nu protesteerd me buik denk ik ook door het stiekem zachte duwen van net Mijn (.)(.) tonen nog geen enkel verschil! Wat spannend zeg deze ronde.... die buikpijn kan me lichaam toch bijna niet faken?? zit echt in de baarmoeder hoor...! En die misselijkheid??? Pfff.... maar ik ben snel misselijk altijd,, dus jah.. Als het deze ronde raak is,.... oeeeeehhh over 7 weken hebben we vakantie, lekker relax aan iedereen bekend maken saampjes Maar IK denk helaas dat het niet zo zal mogen zijn (of misschien doe ik nu ongemerkt aan zelfbescherming, want het spookt soms echt wel ff door mijn hoofd!) Gister vroeg ik het aan mijn vriend,,, en die zei ik hoop echt dat je zwanger bent, maar ik durf het niet te denken! Vond he zo schattig want hij zegt er NOOIT wat over * helaas* Ga me maar weer eens even aan eten wagen
Ik hen deze testen besteld van Matcare (schijnen ook betrouwbaar te zijn... net als de 2 voor 5 euro van kruidvat.. ze hebben evenveel HCG nodig en je kunt ze 4 dagen voor nod doen) Mat Care Zwanger worden Set Cassette • Mat Care, Zeker weten... Een dag later lagen ze al in de brievenbus
oke tnx,,, Jeetje heb jij 5 pendels voor deze maand??? Nou als het dan nog niet raaak is??? Ik heb er 2.... carulli en astridDi.... die van carulli was erg actief zei ze bij mei....