Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    April, heb je misschien wel een collega van mij gezien daar :) Haha die was er ook en ook erg positief! Hij was alleen wel 2 kg aangekomen, handig dat all in daar ;)

Mandii, oh vind het echt spannend, aan je temp te zien word je echt nog niet ongi! Maandag weer testen klinkt goed.

Er heeft hier een dametje aandacht nodig, tot laters...

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

geef dr dan maar snel aandacht hihi... spreek je snel weer!
    en uhmz ja duimen maar nog 5 dagen:p
    Maar temp kan toch ook net voor ongi ineens zakken? waarom denken jullie er zo positief opver?? hihi vertel me dat eens... leer ik misscien weer iets;)

3. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen !

Wat zijn jullie wer actief geweest hahaha!
    Ik ga zo ff lezen.
    Vanochtend mijn temp 37.1 ( mijn thermometer heeft geen 2e cijfer achter de komma)
    Licht misselijk, behoorlijk chaggie vanochtend en nog steeds rugpijn. Nu ook beter geslapen:)

Ik las net ff wwat snel mandii je temp is weer omhoog! beter, hopen dat het zo blijft!

O heb trouwens as dinsdag een proefles bij een andere rijschool, heb namelijk niet meeer zo en zin om bij iemand te lessen die mij overstuur maakt. En deze nieuwe rijschool heeft een spoedcursus en is iets goedkoper. Wil gewoon heel snel mijn roze pasje halen;)

Nou ik ga ff teruglezen

4. Aprill

Aprill Niet meer actief

Misschien daarom Mandi: vanaf 5 dpo stijgt je temperatuur (dus blijft iets hoger, dan daarvoor) een goeie reden kan HCG zijn :D:D:D
    Dus je maakt goede kans op zwangerschap :p

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,

Hey Aprill, leuk dat je het naar je zin hebt gehad gaat snel voorbij he

Zafira, jammer meid op naar de volgende ronde

Mandii, meid doe rustig hoor maak je niet zo gek, want je lichaam kan je echt voor de gek houden. Je wilt het zo graag en dan kan je ook heel wat kwaaltjes inbeelden, je hersenen zijn wat dat aan betreft heel erg sterk als jij continue denkt ik ben zwanger dan kan je lichaam zich daar naar gedagen. (ik hoop natuurlijk voor je dat het echt raak is, maar mocht het niet zo zijn ben ik bang dat je heel erg teleurgesteld raakt)

Nou iets over mij, om 5 uur werd ik wakker met heftige krampen in mijn buikje :( moest naar het toilet last van diaree pffff..... mijn darmen zijn zeer gevoelig als er iets verkeerd valt dan krijgen we dit. Maar nou gaat het weer wat beter het rommelt nog maar komt wel weer goed.

Dat gevoel aan mijn zijkanten begint ook zo langzamerhand vervelend te worden, ik weet dat het deze maand niet raak is ivm dat gedoe rond mijn ei was eerst zaterdag, terwijl ik dacht donderdag, FF zette hem ineens op dinsdag en maandag had ik last van zware benen en van mijn buik. Aangezien we niet zo vaak hebben geklust (vriendje was te moe :() we hebben het op donderdag en zondag gedaan (vorige week) daarna niet meer. Volgens mij dus echt te weinig. Ga mijn vriend ook vertellen dat als we zwanger willen raken, hij er toch echt harder voor moet werken en dat 2x echt niet voldoende is om zwanger te raken. Hij wlt het ook zo graag dus daar moet wel voor gewerkt worden. :)

6. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja super spannend! ik heb er ook een goed gevoel over, maar ja mijn gevoel heeft me vaker in de steek gelaten, dus ff de test afwachten.

Ik las dat je vakantie leuk was?! lekker hoor er ff tussenuit

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goed zo meid laat die sukkel maar lekker weten dat je het niet accepteerd hij loopt lekker centen mis hihi. Lekker een nieuwe start en pak dat roze papiertje!

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Wherona volgens mij was je ei vrijdag of zaterdag... door dat jij vruchtbare afscheiding invult op je kaartje na ei, heeft FF je eisprong verplaatst... waarscheinlijk komt het goed als je vanaf dag 14 watery vervangt door sticky (sticky is doorzichtige kleverige afscheiding) daardoor is FF waarschijnlijk gaan twijfelen vermoed ik :)

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    nou mammavan3 denk idd dat je gelijk hebt betreft mijn ei want FF zet hem nu wederom weer op zaterdag.

Gebeurt dit ook bij jullie of heb ik dat weer dat het niet echt duidelijk is wanneer mijn ei is geweest.

10. Aprill

Aprill Niet meer actief

Haha... ik zie dat je eitje al verplaatst is door je temp vandaag :D:D:D
    Als je de afscheiding nog veranderd krijg je een rood kruis (dus niet meer gestippeld ;))

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    aha oke dacht dat ik dan watery moest invullen zal het even aanpassen naar sticky thanks

12. Aprill

Aprill Niet meer actief

Wherona ik hoop dat je temp morgen stijgt... dan zou je temp van vandaag een innestelingsdipje kunnen zijn :p

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    We zullen zien, maar denk het niet hoor ;)

En jij wat denk je van jezelf?

14. Aprill

Aprill Niet meer actief

Watery en Eggwhite afscheiding is vruchtbare afscheiding die je voor je eisprong hebt... daardoor maakt FF daar ook een groen vakje van... groen is vruchtbaar, na ei kun je creamy of Sticky hebben of geen afscheiding ;)

15. Aprill

Aprill Niet meer actief

Waarom niet, haha..... jij voelt toch vanalles :p

Ik van mezelf? nou ik voel eigenlijk niets... haha, gisteren was mijn temp gezakt, maar vandaag gelukkig weer gestegen (de dag voor mijn tempdaling voelde ik even flinke steken in mijn schaambot die door trokken naar mijn stuitje... ik vond het vreemd en had het nog nooit gevoeld) ik dacht misschien is dit wel een innesteling, haha ;) dat is het enige wat ik voelde en op 4dpo even heel rillerig van binnen en wiebbelig op mijn benen
    (ik heb snel peperkoek gegeten en het was weer goed) ;)
    Ach zolang mijn temp hoog is rond 37 graden bedoel ik is er nog geen ongi op komst, ik wil eerst de 10dpo halen voordat ik iets kan zeggen... want vorige maand haalde ik 8dpo en werd de dag erna ongi.
    ;) maar ik voel niets tot nu toe :p

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Jah ik voel idd van alles in mijn lichaam maar ik had dat vorige maand ook dus ga er gewoon vanuit dat mijn lichaam aan het afkicken is van de hormonen die ik zolang heb geslikt ;)
    Maar dan is het voor jou ook spannend meid, we wachten af....

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    was ik weer!! NOu ff gevoelige test gehaald van predictor...
    kweet niet of die goed is.... maar ze hadden verder niks meer liggen??? zwangerschapstorm hier denk ik:p

Heb nog ff wat vergeten boodschapjes gehaald.... was echt erg gister mijn vriend en ik hebben het de hele weg over melk... komen we thuis ben ik gewoon melk vergeten8) whahahaha....

Ben kappot daarvan nu whahahhaa.... en steken in mijn buik:O
    En mijn rug is erg joh.... daar komt de ongi verwacht ik:(:(

wherona: op een of andere manier doet een nega test mij niet zo heel veel.... denk dat ik daar toch elke keer op ingesteld ben... denk eerder dat het me heeeeeel veeel doet als hij niet nega is;)
    Maar indd zou wel teleurgesteld zijn in mijn lichaam als het niet reaak is... waarom heb ik dan zoveel last van mijn buik en misselijkheid gehad... nou ja buik... het is echt mijn baarmoeder hooor.... en het begon op 4dpo s avonds laat met steekjes aan rechter kant.... en dag erna echt zo'n band eromheen...
    Nu zijn het meer krampjes en zwaar&aanwezig gevoel.... heb nu een legging en jurkje aan en nu is dat branderige geiriteerde gevoel stuk minder als gister met die broek rand erop...:(

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    tuurlijk zal het je heel veel doen als ie posi is daar doen we het toch voor :p. Ik hoop echt voor je dat al die kwaaltjes leiden naar een zwangerschap zou onwijs leuk zijn. Zolang je maar wel in je achterhoofd houdt dat het ook nega kan zijn deze maand. Maar we blijven hopen en ik blijf in ieder geval duimen voor je draaien en hopen dat deze dagen snel voorbij gaan voor je en wij je kunnen feliciteren.

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi ik zelf denk nog steeds dat de ongi eraan zit te komen hoor... heb de ongi ruchtpijn net gekregen namelijk!! en die krijg ik altijd dag van ongi worden normaal....:(;)

20. Aprill

Aprill Niet meer actief

Predictor.... daar zijn velen niet blij mee op dit forum, hij zou vals positief kunnen geven ;)
    Maar bij mijn oudste teste ik ook met predictor positief en was ook echt zwanger (ook niet meer met andere testen getest) :)
    Als je positief hebt getest met die test, zou ik toch nog een andere test gebruiken, want bijna niemand reageert hier positief op die test ;)

Deel Deze Pagina