Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Oh, ha ha , hoe het kan dat ik niet een kaartje aan kan maken? Snap er niets van.

2. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    heb je een inlognaam en ww aangemaakt zoja dan heb je links in beeld je menu staan.... kies hier voor cycles --> start a new cycle... dan kan je daar een kaartje aanmaken

3. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Pff ik ben ziek geworden, buikvirusje denk ik, hopelijk is het snel over ;)

Ik heb ruim een jaar bv gegeven en hoop het bij een 2e kindje nog langer te doen. Mis het nog weleens. Het is zo makkelijk, altijd bij de hand, geen gedoe met krijgt hij/ zij wel genoeg en niet dat moeilijke gedoe met oh het is tijd voor een flesje.
    Dus hier ook erg pro bv ;)

4. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Was dus bezig met een inlognaam en ww, maar dit krijg ik al een paar weken te zien.....

Unfortunately your request for membership could not be processed favorably at this time.
    If you have a friend who is already a member you may want to ask her to invite you using the FertilityFriend.com's referral program.
    NOTE: This is not an error, please consult Membership Policy for more information. In addition please review the following important notes:

If you have lost your password or if you never received it, please use our Lost Password form to retrieve your login information. Make sure to verify your SPAM/Junk mail setting before doing so to ensure that our email will not be incorrectly deleted.

If you have lost your password and have also changed email address since you registered, please use our Change Email form to retrieve your login information. Scroll down on the form to see the provision for lost password.

Please do not try to submit multiple requests as this will prevent you from getting and/or keeping a membership. We only allow one membership per person and per computer.

Note that both our Charting and Pregnancy sites use the same login information, you only need one account.

Thank you in advance for your understanding
    FertilityFriend.com Back To Fertility Friend TTC

Moet misschien nog even wachten tot hij het wel doet...

5. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    heb je niet al is eerder een login aangemaakt... zet ff je mail in een pb-tje dan kan ik je een invite sturen... kijken of dat helpt...

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ben gister dan echt ongi geworden; zie me handtekening

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Ahh meid balen voor je. Nu op naar een volgende ronde en hopen dat het dan wel lukt. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

8. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    ah shit balen meid... we zullen duimen voor je voor de volgende ronde...

9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Ilse zie net in je banner dat je een pendel hebt voor mei, dus wie weet zou wel errug leuk zijn als die uit zou komen

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ja hoop het ook...! na de ongi ijg weer mooi klussen!

11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    wat balen van je ongi ilse, hopelijk komt jou pendel ook uit in mei net zoals mijn pendel klopte hoop ik dat die bij jou ook klopt!

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ilse dat is echt balen meid nou we gaan dan met ze allen voor mei he ;) dit wordt onze maand gewoon kan niet anders :)

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey meiden kunnen jullie ff naar mijn temp kaartje kijken?

Is dit normaal? :( Ik vindt dat ie nogal schommelt

14. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    @wherona...de mijne schommelt ook altijd in het begin... en aan je bolletjes te zien... heb je niet altijd op hetzelfde tijdstip getest,... dit is wel belangrijk

@all... hier nog niks... we wachten geduldig af :)... aleen een opgezette buik,... en me borsten nog steeds... afwisselend met rommelde darmen... maar ik weet uit ervaring... dat symptomen niet alles zeggen... die heb ik elke maand

groetjes

15. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @hier....................vanmorgen weer getest alleen geen resultaat...... ik ben nog maar net met de 4e ronde bezig na 10 jaar pil..... misschien heb ik deze maand wel geen eisprong gehad.... heb nu dan alleen geen idee wanneer mijn volgende NOD is :S :S:S:S maar ik blijf wel gezellig met jullie mee kletsen!! :D

@black Angel!! spannend meid!!! hoop zo dat je snel meer duidelijkheid hebt!!

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier vanmiddag om half 4 naar huisarts. op de pof dat manlief half uurtje eerst naar huis kan komen, want die is dus half 4 pas klaar met zn werk.. zou eigenlijk morgen gaan, maar ik wil dr ff vaart achter zetten..ook veel lastvan stuitje weer. en onderbuikie blijft prikken.

17. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Spannend Michele!

Black Angel, oh ik denk echt dat je zwanger bent hoor!!

Ambrose, op welke dag zit je nu? Balen zo'n onregelmatige cyclus.

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @michele spannend!!! ben echt zo benieuwd hoop dat je terug komt met goed nieuws :D het eerste roze in ons nieuwe lijstje.

@black angel voor jou ook super spannend goed om te wachten tot je het met je mannetje kan delen :D

@al hier valt hel allemaal wel mee behalve moeeee! gisteren naar mn vader geweest mn stiefmoeder was de hele tijd naar mn tieten aan t kijken die zij ondertussen echt gigantisch aan het worden :S broeken krijg ik nog wel aan maar het begint een beetje onprettig te zitten. ben blij dat we over 1,5 week met vakantie gaan dan hoeven we even niet meer te doen of onze neus bloedt. :p
    we gaan deze week beginnen met onze woonkamer verbouwen (heeft een gigantische openhaart die niet werkt) die gaat weg en we zetten er een nieuwe rechte schouw voor terug. het verlaagde plafond gaat eruit en het prachtige jaren 70 granol :p wordt glad. de verschrikkelijke donker bruine vloertegels worden vervangen door mooi laminaat.
    wij hebben helemaal geen kluservaring behalve zo nu en dan een gaatje boren en laminaat leggen dus ben blij dat mn papa mee gaat helpen :p huis wordt baby klaar gemaakt :D:D:D

man! vind het zooo spannend allemaal voor jullie!!! :D:D:D ben aan het duimen draaien

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Zo das een behoorlijke klus zeg sterkte daarmee.

20. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    hehe komt goed merk dat ik ontzettende nesteldrang heb haha!

oh er was toch ook iemand waar het kindje ziek van was? waterpokken of zo? hoe gaat het daarmee? weer een beetje beter? zo sneu als ze zo ziek zijn :(

Deel Deze Pagina