Heb nu trouwens mijn vruchtbare dagen zo berekend, eerst cyclus 28 genomen en daarna 33 alles wat er tusseninvalt +twee ervoor en 4 erna. pfff weet je hoelang dat is.
Mooi je temp Mandi die test wordt nog wel positief, even afwachten.... je geduld wordt getest Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt dat je later in je bed lag, als je lichaam maar een aantal uren in rust is geweest voordat je tempt (ik moet er wel eens vaker uit s'nachts voor de kleine en aan mijn temp merk ik er niets van... soms wel 3x op een avond)
Ja dat lijkt me dan indd ook rot, als je nog langer moet wachten! Hihihi ik uit het zoveel omdat ik iemand ben die zo onzeker is over mezelf... en met niemand erover kan praten, net wat ik zeg hieronder over mijn vriend... hij is niet zo'n uiter wat betreft gevoel enzo... erg lastig soms! En het is mijn eerste keer dit allemaal... dus heb er zelf ook 0 verstand van! BEN ZO BLIJ MET JULLIE HULP! ik duim ook echt dat het bij jou zooooo mag zijn deze ronde, en voor iedrereeen hier natuurlijk: WIJ WILLEN ROSE Ja me temp zal wel anders zijn vanwege dat... maar zo hoog whahhaa...
Ik vind trouwens dat er iemand met een uitvinding moet komen, zodat vrouwen al heel vroeg kunnen zien of het eitje bevrucht is en alles kunnen volgen.. soort echo apparaat ofzo maar dan in mini voor thuis. Tegenwoordig kunnen ze alles dus waarom dat dan niet! zou een stuk minder stress zijn! voor mij dan..hahha
ja snap je wel hoor! daar is een forum ook voor! Ja je temp is zeker hoog! hoop het ook echt wel voor je hoor
OOH oke, zo'n hoge temp kan normaal zijn? Tjah heb t deze week niet meer koud gehad, en normaal altijd koud! (merkte me schatje gister laat op.) Hihi,,, ik wilde dat ik er zo zeker over kon zijn.... jullie zijn er wel erg van overtuigd??? Hoop hoop hoop dat julllie 2 (jij en mamavan3) gelijk krijgen meiden! Ik zelf heb geen grote hoop meer (DIPJE? ZELFBESCHERMING?) Hihi ik kan niet wchten tot ik gebroken nacht mag hebben door ons eigen kindje Maar dat zal dan vast van korte duur zijn
Zo ga even lekker douchen en badkamer schoonmaken. Heb ook echt nog een mega berg strijk liggen dus mijn dag zit wel weer volgepland. Misschien nog even naar mijn paardjes om te rijden.Als er nog tijd over is vandaag dan.
Mandi welke test heb je vandaag gebruikt en hoeveel HCG heeft hij nodig?? Het verschilt vaak bij testen, even er op letten dat je bij vroeg testen een test gebruikt die maar 25HCG nodig heeft net als de Kruidvat 2 voor 5 euro
jah vandaag die jumbo gebeuren.... Maar ik blijf toch bij de kruidvat 2v5 hangen... hihi lees zoveel posi verhalen op het forum en zijn erg goedkoop! (maar beter voor iemand zoals mij) Ik kan nergens vinden hoeveel die nodig hebben hihi.... zal morgen ochtend nog een 2v5 doen... en dan pas woensdag weer hoor Ik wil het ook zo graag nu, hebben gister dus bedacht dat ik dan net echo heb voor mijn oma's verjaardag.... en mijn oma roept er over tegen iedereen dat ze zo graag van mijn kleintje overgroot oma wil worden hahhaha.... we kunnen dr geen mooier cadeau geven!!! April ik vind je trouwens wel een topper zeg, wat help je me fijn... hahaha ben echt zo'n stresskiip geworden momenteel... en echt heeel onzeker door mijn lichaam
Ik heb dit gevonden over de gevoeligheid van sommige zwangerschapstesten... ergens op internet extra gevoelig: 10ml/U hCG (Mat Care Ultra), gevoelig: 25ml/U hCG (Mat Care, Kruidvat 2 voor 5 euro, Clearview) standaard: 50mU/l hCG (Predictor, Clear Blue).
Oke, grappig om te lezen! Van clearblue wist ik het wel jah, die wilde ze me in de winkel hele tijd standaard geven ik zeg nee die moet ik nu *te duur, te laat* hahaha heb dr wel al 2 rondes een klaar liggen voor als het raak is.... want wil daar foto van maken en dan in envelop doen met witte/rose/blauwe muisjes om het bekend te maken in vriendengroep en collega's Maaruh jij hebt nog wel beetje hoop voor mij dus? Ben stuk relaxter omdat ik denk van niet hihi... Nou ja lach nu wel maar baal wel als het niet zo is
volgens mij beginnen mijn (.)(.) gevoeliger te worden aan de zijkant vooral.... maar kan me dit ook inbeelden.... gister totaal nog geen last van....
Mamavan3 je teste al op 9dpo positief.... ik vroeg me af of je op 8dpo ook al een testje had gedaan ???
Zo al veel activiteit hierzo zeg. Gisteravond kreeg ik opeens last van mijn keel heel vaag alleen aan een kant vanochtend om 6 uur wakker om te tempen hoger dan normaal, denk dat ik lichte griep heb ofzo. Heb alleen last van mijn keel en spierpijn in mijn nek. Ow ja en ik heb het vreselijk warm maar ik zit momenteel ook nog in mijn duster Net weer ff temp opgenomen want ik dacht ik heb koorts ofzo maar dat valt reuze mee is nu 36.9 En ben vandaag echt futloos hoor denk niet dat er vandaag veel gaat gebeuren moet nog stofzuigen maar zie wel of ik daar zin in heb.