Ja heb de zwangerschapstest dius ook gedaan en die is licht positief! had wel het venster eruit geramd en foto gemaakt, maar komt niet zo goed uit op de foto, er staat echt een lichtroze streepje maar is niet goed te zien op de foto. Ik zet hem ff bij mijn fotoos samen met de ov test
Hah nou ik had die rugpijn al na mijn ei en mijn bekken, zo wist ik ook van mijn vorige zwangerschap dat het raak was! en licht misselijk en raar gevoel op mijn schaambot, de vieze smaak in mijn mond haha, gevoelige borsten.. maar ja ik ga wel ff nog meer testen doen hoor, wil een duidelijke test! want zoals je op de foto ziet, zie je een licht streepje en beschadiging van mijn mesje van het plastic eruit halen! ik ga morgen kruitvat testen halen..moet eerst wel autorijden dus ik doe mijn ochtend urine in de koelkast.
Ik wacht wel ff met mijn banner aanpassen tot morgen de kruitvat test hoor, durf het op dit moment nog niet! mijn vriend is werken..maar ik wil hem een duidelijke test geven met het rompertje die hier 4 maanden in de kast ligt met de allerliefste papa erop! dus moet nog ff proberen mijn mond te houden! ik kan wel de ovulatietest laten zien want daar snapt hij toch niks van en zeggen dat de kans bestaat dat ik zwanger ben hahaahha
Wha hartstikke mooi, GEFELICITEERD!!! Ben benieuwd, naar de test morgen! @Mandii , jij houd het ook spannend! @Marrokaanse, Super GEFELICITEERD!!!
Mammienes hoe is je afscheiding van na je eisprong tot nu??? Leuk hem verrassen met een duidelijke test en een rompertje, hihi...
Mammienes, Wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd, wel gefeli wel gefeli wel gefeliciteerd. O wat fijn voor je en o wat ben ik stiekem een beetje jaloers. Ik wil ook!!!!!!!!!!!! Geniet ervan en morgen een knaltest met een foto voor ons hihi. Kunnen we goed kijken hoe ze eruit moeten zien haha
Ik heb een zwangerschapstest van Matcare gedaan, de Ultra. ja volgens mij is mijn ei eerder geweest, maar volgens FF dus 10 dagen geleden! Ik heb deze test net gedaan nadat ik een positieve ovulatietest ook van Matcare had gedaan! nou hoe zal het resultaat dan zijn met ochtend urine? moet het morgenochtend dan wel ff bewaren in de koelkast en na mijn rijles rond 11 uur kan ik ff naar kruitvat racen en test doen! oo ben benieuwd zeg!
Mijn afscheiding was slijmerig en rekbaar, was deze week eerst beetje wittig en vandaag slijmklodder licht wit / beetje doorzichtig. En totaal niet droog daar beneden!
Ga ik doen . ben wel heel zenuwachtig of deze ook positief is hoor! maar ja mijn andere testen liegen niet Denk dat ik ook een digi test haal van CB alleen dan wacht ik denk ik wel 2 dagen?? want die neemt toch niet zoveel HCG waar?
Klink goed mammienes!!! Hoop dat we morgen een mooie duidelijke test kunnen zien!!! Liefs mij (ps via de babysite kom je op de link van FF, laat je wel een berichtje achter in babysite?)
Heb gehoord dat die iets meer hcg nodig hebben, maar ben helaas nog geen expert. Morgen een k2v5 en over paar daagjes met indicator doen.
@mammienes het kan heel goed kloppen met je ovu testen hoor dat 8 april je eitje geweest is. morgen heb jij een heele duidelijke kv test @april , ik hoop het ook maar ga er wel vanuit morgen ochtend om 9 uur ben ik al aan de beurt me dochter is morgen vrij van school dus die mag mee en dat vind ze spannend
Trouwens ff wat...mijn vriend heh, die is normaal niet zo knuffelig, MAAR de laatste 2 weken is hij super knuffelig! ik heb weleens gelezen dat mannen knuffelig worden als een vrouw zwanger is, zelfs als ze het niet weten! Wou ik ff zeggen als symptoom..let op je man! hahahahahaha O en als ik morgen vette positief test heh..hoop ik wel dat het blijft zitten..hoor zoveel vreselijke verhalen
Je zou die kunnen doen die de weken aangeeft, die heeft minder HCG nodig dan die wel/niet zwanger! Ha,ha..... heeft je moedertje nog gelijk gekregen Blaasontsteking? ik zei het je toch dat het bij mij ook zo voelde vroeg in mijn zwangerschap... nog voordat ik teste En die bekkenklachten die hebben ook niet gelogen, deze keer, hé 8) Ik wil ook haha....
o...nee, je verraad je straks nog bij je man Je rekbare afscheiding, leek die op dat vruchtbare eiwit gedoe???