whhahhaha oke dan! kan allemaal geen toeval zijn nee... GRappig dat hij langs kwam, schelen jullie niet veel zeg!
Nee zijn vriendin is uitgerekend in December! jemig word druk bij ons man met verjaardagen! mijn oudste zoon is 18-1 jarig, mijn vriend 23-1 mijn jongste zoon 9-2 en voor zover het ongeveer berekend is ben ik ongeveer 29-1 uitgerekend!
Gefeliciteerddddd lieffie!!!!! Ben super blij voor je!! We zijn nu even ver. De kvtest van je is net als die van mij. Heb nog geen clearblue gedaan.
Haha cool! thanx! ja zag die clearblue test en vond het wel erg leuk om echt het zwanger woord te zien! Leuk dat we even ver zijn!
stom hoor.... ik ben toch nog steeds misselijk naar iets eten en steeds nog steekjes in me onderbuik.... dat lichaam mag nu wel ophouden met nep doen
O trouwens... MIJN PENDELS WAREN, 2x Juli, 2x Augustus en 1x september! tis nu toch echt mei hoop wel dan dat het blijft zitten..
tuurlijk wel niet over nadenken meid blijft echt wel bij je zitten. Niets van die pendels aantrekken. Ze hadden het allemaal lekker verkeerd bij jou
Ja en net de VK gebeld met de vraag positief getest en nu? hahaha hoop dat het blijft plakken, dan mag ik 15 juni op 1ste gesprek! snel heh dan zou ik ongeveer 7 a 8 weken zwanger zijn
@april balen dat je ongi nadert. @mandii dikke knuf had juist zo'n goede hoop voor je! je temp daling ziet er idd uit als je ongi die vandaag zal door breken. @mammienes, gefelichiteerd! duidelijker kan niet he! @all ik heb de echo gehad, gelukkig is het er maar 1 tje en een kleint, de beeb is 1 cm groot het hartje klopte mooi En ik ben 1 week korter zwanger dan gedacht, beetje vreemd aangezien ik precies weet waneer me eitje geweest is. dus ben nu op 31 december gezet. 15 juni krijg ik de 12 weken echo en dan gaan ze de kleine uk defenitief opmeten. Ook zag je het vruchtzakje nog zitten maar alles was wel moeilijk te zien aangzien de kleine ver naar achteren lag. Ben zo blij de echo goed was
OO wat goed zeg!!!! krijg je gelijk een echo op de 1ste afspraak??? Gek is dat heh dat je iets minder ver bent! ach ja als er maar wat zit en als het maar goed zit! O kon het niet laten..heb mijn vriend gebeld dat hij de 15e juni sochtends vrij moet nemen..hij zei huh waarom?? nou dan hebben we onze 1ste afspraak bij de verloskundige...(toen was het stil )...ben je zwanger??.. ik JA! hij: zo snel!.....TOP!! echt waar!!?? ik ja echt waar, hah!hij: ben er wel super blij mee hoor Ik: ja ik ook! Hihihi maar hij krijgt alsnog zijn cadeautje hoor
@ mammienes!! Whahahahah super zeg!!!! Weer een roze erbij!! Van harte!!! Kan niet inloggen met mijn telefoon dus zal wel anoniem zijn @ mandii! Oeeh balen van je temp meis! Maar goed je bent nog niet ongi toch? Dus er is nog een sprankje hoop!! Ik duim voor je! Liefs Dnise
@mamavan3 leuk hoor meteen een echo @mamienes hahaha je vriend zal wel niet kunnen wachten om thuis te komen en je te knuffelen