Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    als je een dag ervoor en een dag erna doet dan maak je volgens mij best wel veel kans maar dan moet je wel zeker weten dat je ei ook op die dag gaat springen.

Denk dat het beste is om aan de hand van de ovu testjes te gaan klussen na de 2e posi test gaan klussen 1 dag rust en dan weer ff gaan klussen ;)

Maar ja ik ben geen expert hoor op dit gebied :) denk dat Aprill en Mamavan3 hier ook even op moeten antwoorden die weten er zoveel van af

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

indd mamavan3 en aprill doe je oordeel:p HELP ONS HIERUIT hahaha... Maar ik ga uit van de 14e weer... en begin op dag 12 met testen.... denk dat ik m dan niet zal missen....

3. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    hi dames zodra je een positieve ovu test heb 2 dagen achter elkaar klussen dan 1 dag rust en dan weer 1 dag klussen dan maak je het meeste kans, aangezien ik ook zwanger ben geworden van de 2 donaties dat me ovu testjes positief waren :D

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

oke tnx,, maar uhmz dan bedoel je een knal test denk ik he?
    want ik had 4 dagen licht posi testen en eentje wat donkerder...
    daarom vind ik het altijd zo lastig ik heb er altijd wel een wat donkerdere tussen zitten maar nooit een zo donker als controle lijn....

5. Moroli

Moroli Lid

20 mrt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reactie...
    Ik heb niet zo'n hele prettige huisarts. Toen in ik in oktober een miskraam heb gehad reageeerde hij hier vrij laconiek op....het is een beetje ouderwetse man dus ik zal niet graag wewer naar hem toe gaan over adviesen mbt zwanger worden.
    Ik heb ovulatie testjes van matcare. Ik zal ze weer eens gebruiken. Waarschijnlijk heb ik mijn ovulatie tot nu toe niet goed ingeschat aangezien mij cyclus heel wisselend is. Werd nu na 32 dagen ongesteld, dus mijn ovulatie te vroeg berekend, kan ook niet altijd goed voelen wanneer ik ovuleer.
    Het houdt ons bezig...:)

x Linda

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb hem gevonden met tempen...
    Uhmz verders vind ik het erg naar van je dokter zeg!
    Kun je geen andere zoeken? Ik heb nu een erg lieve dokter!!
    wij helpen je graag!

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MOROLI ow dat is idd dan wel heel erg vervelend zo'n huisarts:( misschien verstandig om dan naar een andere te gaan als je hem niet echt meer lan luchten, stel het gebeurt weer wat niet te hopen is maar dan zal je toch naar hem moeten en dat zal dan helemaal moeilijk voor je zijn.

Misschien ook prettiger om een vrouwelijke huisarts te spreken hierover weet in ieder geval wat er door een vrouw heen gaat een man zal het toch nooit (helemaal) begrijpen vrees ik.

8. Moroli

Moroli Lid

20 mrt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL

nou, hij stopt er mee (zo oud is hij dus al:p;)) dus ik wacht even tot de nieuwe huisarts er is en dan ff kijken of ik een afspraak wil maken. Maar goed, wil toch eens kijken of het de volgende maand beter is om er vanuit te gaan dat mijn cyclus gemiddeld 32 is. Dan zou ik ook later ovuleren.
    wanneer beginnen jullie met ovulatietesten. Daarbij wat ik nog niet genoemd heb ben ik ook een vrouw van 32 dus misschien dat het daarom ook wat minder wil...:(Wat ik zei het houdt me bezig...

x lin

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wow krijg nu ineens toch een stijve kont hahaha :D deed zeer om van de stoel af te komen hahaha moet meer gaan bewegen met mijn stijve lichaam ;)

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ik zou ongeveer 5 dagen na laatste dag ongi beginnen met ovu test

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    en volgens mij is het qua leeftijd pas na je 35 dat het moeilijker wordt hoor meid, maar niet onmogelijk. Dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.

12. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik bedoel als je 2de streepje bijna net zo donker is als de controle streep en de dag erna heb je meestal een knal streep die 2 dagen kan je het beste klussen wat ik erbij deed als ik twijfelde aan me streepje de cb digitaal met die smiley die zijn wel duur maar je heb wel duidelijkheid!

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    als je zeker je eitje niet wilt missen kan je het beste vanaf dag 10 beginnen in je cyclus met ovu testen, met een cyclus van 32 dagen heb je tussen dag 15 en 21 je eitje

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    uhmz... jah dat is lastig... wil je niet gaan temperaturen?
    Dan krijg je inzicht in je cyclus en wanneer je ovuleert...

Ik heb 3 rondes mijn ei niet gevonden, en daar het tempen wel!
    Dan weet je ook wanneer je moet beginnen met testen, stuk goedkoper hihi!

Ik heb cyclus van 27 dagen en mijn ei is dus rond dag 14...
    Dit klopt in mijn banner ook... misschien kun jij ook eens kijken wat de calculator aan geeft bij jou cyclus, als je dan 7 dagen ervoor begint??? Maar ik raad je echt aan om het tempen is even te lezen..
    Het is echt even flink puzzelen maar afgelopen ronde was mijn eerste keer en heb dr nu al aardig zicht op!

Of wil je liever niet tempen dat kan natuurlijk ook... maar is het lastiger te zeggen hoe je cyclus loopt, als je tempt kunnen wij (vooral aprill en mamavan3 hahaha) een beetje mee kijken...

Je kunt ook je slijm in de gaten houden... ik weet alleen niet meer waar je de uitleg daarvan kunt vinden.... IEMAND???:(:)
    Dit ben ik afgelopen ronde ook gaan doen en vond het erg grappig te zien hoe dat verranderd! Ik hheb dat echt nooit geweten joh!

Succes ermee meid:D

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

oke tnx!!
    Tjah hahaha indd duren!
    Wij moeten helaas door de grote verbouwing hiero echt ff op de centjes letten! EN uhmz erg vervelend dan al die testen enzo:p

Nou ik ben er ff weg van, komt zo een vriendinnetje langs:D

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hmm,, net heerlijk met vriendinnetje bij ons achter in de tuin gezeten... HEERLIJK die zon!:D

Moet zeggen dat ik echt ervan sta te kijken hoe snel ik gewoon weer bezig ben zonder nog eraan te denken... *geef mezelf schouder klopje* had verwacht dat ik er wel n dag lang van zou balen hihi....8)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    meiden ik zit ergens mee:)
    als ik al mijn vorige ongi's vanaf stoppen met de pil (nu 4x dus) voor me neem en bekijk:
    uurtje voor de ongi mega erge rugpijn die constant bleef en bijkpijn die het zelfde aanvoelde, zo erg dat ik amper kon blijven zitten/liggen en mega erge bloedverlies zo erg dat ik zelfs door me tampon heen lekte als ik hem nog maar 2 uur in had....

En als ik dan vandaag neem...
    Niks geen rugpijn of ongi gevoel.... en vanmorgen dan dat bruinverlies (ook geen rood bloed dus) en ik merkte er de hele dag niks van dat ik ongi was voel me nog gewoon zo als de hele week.
    Ga ik net naar de wc toe (dus vanmorgen om 10.00uur tampon in gedaan) en nu om 17.00uur naar de wc... zit er alleen (sorry misschien vies detail) echt op het puntje beetje bruin bloed verder helemaal niks.... en als ik nu me vinger erin doe (BAH!) dan krijg ik heel klein beetje bruinzig maar vooral weer dat witte waterige...

Nou help me even??? hoe kan dit nou weer;)
    Dit is echt geen ongi hoor:( en dat weet ik zeker!
    Zou kunnen dat het nog moet doorzetten maar normaal is het altijd... uurtje vooraf steek in me rug en dan doe ik kurk in en dan moet ik echt 2uur later kurk vervangen omdat hij al zooo vol zit met helder rood smurrie dat ik anders door lek...

WAT KAN DIT NOU DAN ZIJN???:)
    snap er echt ff niks meer van:)

18. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    het is echt even afwachten wat je temp morgen doet meid, maar ik denk dat je ongi nog moeite heeft om door te breken als je temp morgen nog een stuk daald dan weet jezeker dat je morgen ongi word, en als die weer stijgt ja dan zou ik toch maar een testje doen, het hangt allemaal van morgen van je temp af helaas, je kan nu alleen maar afwachten....

19. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hey meiden was ik ook weer!
    lekker bijgelezen!!

@ mandii moest ook eerlijk zeggen dat ik me afvroeg of bij jou de ongi al door was en lees net je hele stukje en zie dat dat dus nog niet echt het geval is! nou wijfie ik zou idd je temp even afwachten! want moet eerlijk zeggen jou klachten zijn zoooooo overtuigend dat ik eigenlijk dacht nou die MOET gewoon zwanger zijn :D
    dat ken niet anders!!

@mamavan3 Fijn dat alles er goed uitzag op de echo! en mooie datum ook 31 december *proest* :D

@all die ook wachten!!!:D ik wacht mee :D

20. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Hoi meiden,

Ben ook weer van de partij...
    Moest weer heel wat bijlezen!

Hier rustig, geen kwaaltjes, dus denk volgende week gewoon ongesteld te worden.

@ iedereen suc6!

Deel Deze Pagina