Hahhahahahhaa helemaal waar!!! al heeft hij geen zin..dan weten we altijd wel een truukje hahahahhahahahaha
mamavan3 ja dat denk ik dus ook! alleen gister al geklust dus maybe vanavond..en anders morgen..hoop dat hij een beetje op tijd thuis is
Ik slik sinds ik ben gestopt met de pil Puur Mama daar zit ook foliumzuur in verwerkt. Ik had alleen wel gelezen dat je moest oppassen met teveel vitamines binnen te krijgen bv Vitamine A en C want dit zou dan wel weer schade kunnen aanrichten. En omdat je met je eten ook bepaalde vitamines binnen zou krijgen werd mij geadviseerd om hierbij geen extra vitamine pillen te slikken
Mammavan3 groene thee was ook goed zei je hé? dat zit ook in die etos zwanger worden tabletten.... Ik drink veel groene thee, mmm... met granberry is die best te drinken Je zei dat het de cyclus verkorte, maar verlengt het ook de LF? Hoe voel je je trouwens? Heb je het het goede nieuws al vertelt?
Weet je wat ik nou zo vreemd vind, wederom was ik vanochtend misselijk en een uurtje geleden had ik weer een trekkerig gevoel in mijn onderbuik momenteel lichte hoofdpijn. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ook voel ik regelmatig wat lichte steken links onderin. Dit had ik ongeveer 2,5 week namelijk ook. Kan dit nog te maken hebben met ontpillen
geen idee schijnt per vrouw te verschillen hoe lang het ontpillen duurt... Maar het kan ook gerust iets anders zijn hoor ik weet het niet...
Tijdens de menstruatiedagen kun je al voelen aan welke kant je eitje groeit, ik voel dit zelf ook altijd... dan weet ik gelijk aan welke kant mijn eitje gaat springen maar, niet iedere vrouw voelt het, net als de ovulatiepijn
het lichaam zit gewoon vreemd in elkaar vrees ik zucht........ ik moet toch vrijdag naar de huisarts zal ik het haar meteen eens vragen en misschien kan ze gelijk even voelen/kijken ben ik misschien weer wat gerust gesteld. vrouwen lichaam zit maar vreemd in elkaar hoor
Hey meiden.. Ik had toch vanmiddag ( en nu nog steeds ) steekjes in mijn buik? nam net wat slijm weg en het is roze!? hoe kan dit? kan dat door de eisprong zijn?? tis doorzichtig rekbaar, maar op wc papier is het roze
Nou dan weet ik ieder geval dat ik goed zit! vanavond manlief nog ff verleiden en als te laat is maakt niet uit, want dan ligt er nog een voorrad van gisteravond klaar hahahha Spannund weer, vorige maand helemaal geen eisprong gehad volgens mij, want had bijna geen symptonen op de zere borsten na. En nu goed gelet op BM stand en slijm en vandaag dan de steekjes, dus iets meer kans denk ik dan maar
Spannend Mammienes! Hopelijk is je eitje goed benut Ben erg benieuwd hoe het met Michelle is Knuf voor Annemieke! Zo hier glimt de boel weer, nog even op de bank en dan mijn meisje weer lekker ophalen!
klinkt spannend!! ZOu fijn zijn al je het voortaan indd voelt...! Ook ik had vandaag heel vreemd gevoel in mijn buik.... ook was het extra vochtig daar onder.... maar ik doe nog geen bmcheck en onderzoek het vochtigheid ook niet echt... Mijn temp is vandaag wel weer nog verder gezakt (!) misschien komt hij dr aan en was die rare buikkramp achtig iets mijn eitje??????? wat denken jullie????
WHAAAAAAAAAAAAAA, volgens mij vind ik mijn ei ik heb net (voor het eerst) slijm gekeken en is tussen waterig en eiwit in zeg maar.... dik,wit, plakkerig en ligt rekbaar! En mijn ovutest geeft licht streepje aan.... deed die vanmorgen nog niet! het zal toch niet waar zijn Ook mijn temp zakt ineens zo.... wie wil er ff meekijken en zijn haar mening geven???
Jaaaaaaaaa........ je eitje is in aantocht... allemaal vruchtbare tekens die je beschrijft meid, nu je mannetje nog verleiden