Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aprill

Aprill Niet meer actief

Wanneer ga je testen Wherona jij bent al over je nod heen :D:D:D de meesten worden 14 dagen na nod ongi (of eerder) 8) jij zit al op dag 16 na je ei :$:$:$ testen, testen, testen..... haha...

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hvk volgens mij zit je in je vruchtbare periode... ik heb die ovulatiepijn meestal 2 dagen voor de eisprong
    (ik temp vandaar dat ik het bij mij zeker weet) vruchtbaar eiwitachtig slijm betekend dat je heel vruchtbaar bent en waterige afscheiding ook!!!

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Volgens FF ben ik idd over tijd maar vorige maanden zat ik zo rond een cyclus van 30 dus ik zelf denk dat ik ongi zou moeten worden op of rond de 27ste.

Dus dat houd ik maar denk ik even aan en als ik vrijdag nog niet ongi ben wil ik misschien wel gaan testen. Als ik het zo lang vol kan houden hihi :p

Hahaha jullie maken me wel nerveus hoor.

Ik heb ook totaal heen kwaaltjes momenteel, voorheen had ik een week voor mijn ongi vreslijke last van mijn borsten maar dit keer niet. En ook geen last gehad van misselijkheid en de vorige keer wel.

Maar ja ik heb zoveel verhalen gelezen van meiden dat die echt dachten dat het zover was en toch weer nie zo was dus ik durf eigenlijk helemaal niets te denken/dromen/hopen.

Ik heb mezelf gewoon ingesteld op de 27ste ongi worden lijkt me het beste ;)

4. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

Gelukkig ken ik mijn lichaam toch wel;) Ik heb gisteren en eergisteren geklust! Moet ik het vandaag ook doen of even wachten?

5. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    jaaa was echt wel lekker!! gigantisch verbrand natuurlijk!
    jacuzzi vol in de zon en dan in t water dat wil wel! maar goed was idd heeeeeerlijk!
    Jij bent actief met dit warme weer zeg!!
    Pffff wij hebben gister avond het balkon aan kant geruimd en het tuinset neergezet en toen vonden we het wel weer welletjes!
    Heb wel een lekker groot balkon dus was ook nog een klus! maar goed meer komt er met dit weer ook niet uit mijn handen hoor :D
    owwwww heeeerlijk bbQ'en!
    ik zal ook mijn vriesvak is raadplegen wieweet heb ik nog wel wat voor op de bbQ heb er ook wel weer zin in eigenlijk :D

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    IK ben niet zo'n stil zitter;) hihi,,
    ja zo in de zon met de laptop op schoot kan ik het wel ff volhouden, of in bed met een goed boek.... maar verder.... NEE! hahaha...

Ik heb net bezoek gehad,,, kleintje van 1.5 maand,,, ooh mijn dag is weer goed, heerlijk geknuffeld en kreeg nog complimentje hoe goed ik de kleine stil kon krijgen....:D Hihi... tjah ervaring door mijn werk he,,, 8)

Ooh zooo heerlijk.....! Nou, kheb me toch zin om te klussen:$ whahahaha.... maar heb met vriendlief afgesproken nu echt om de dag te klussen en niks meer.... dus uhmz... di, do, za, ma&di (als het klopt dinsdag mijn ei....:p)

7. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wherona, spannend hoor!

1985, balen van je nega test! Ik heb ook drang, maar probeer zo lang mogelijk te wachten.

Hier ook nog geen kwaaltjes, maar ook niet het gevoel dat ongi eraan komt. Toch nog steeds het gevoel dat het niet raak is.
    Afwachten maar weer!

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Heej ik heb idd hetzelfde geen kwaaltjes ook niet het gevoel dat ongi eraan komt. En heb zelf ook het gevoel dat het ook deze maand niet raak is. Nou we zullen een dezer dagen zien wat het antwoord is he 8)

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    goede avond allemaal. wat een spannende verhalen hier en fijn dat jullie ook zo'n heerlijk weer hebben gehad.

vakantie was echt geweldig maar ben zoooooo ziek geweest :(
    hele vakantie heb ik alleen sla en brood gegeten. vrijdag middag heb ik alles eruit gegooit en vanaf dat moment ging het bergafwaarts...zaterdag ook weer alles eruit gegooit. mannetje had wat in ons vakantie appartementje gekookt maar de lucht alleen al zorgde ervoor dat ik de badkamer niet meer uitkwam tot de eetlucht verdween. later die avond nog watermeloen geprobeerd maar ook dat zonder succes. wij hadden die dag onze papieren bruiloft :(:(:( mijn mannetje is zo lief voor mij geweest en heeft me ook herinnerd dat we dit ondanks ditalles toch het mooiste is wat we samen konden doen en dat samenzijn het aller belangrijkste was.
    zondag de terugreis...man...zelfs water hield ik niet meer binnen. kwamen een ander nederlands stel tegen met een dochtertje van 16 maanden, raakten aan de praat en gelukkig had zij medicijnen bij voor hun kindje tegen uitdroging. aangezien ik al 2,5 dag nog geen slokje water binnenhield was dat de grootste zorg.
    op schiphol ben ik 'gered' door een super lieve apotheker die (zonder recept) mij toch medicijnen mee heeft gegeven tegen die enorme misselijkheid. (aangezien vandaag pinksteren is was ik bang dat ik nog een dag zonder eten of drinken door moest komen.)
    gisteren einde van de avond heb ik boullion op!!! WHOEHOE en nu eet ik een stukje pizza!
    sorry meiden wil niet klagen maar zo beeld je je een zwangerschap niet in...dat samen met de hormonen en het niet thuis zijn en het tegen niemand kunnen vertellen...*snif*.

goed...heb mn hart weer uitgestort :D ben weer thuis, nog beetje slapjes en 5 kilo lichter maar we hebben ons eerste drempeltje overleefd hahah!

meiden jullie maken het spannend hoor! wanneer gaan jullie testen?

@annemiek spannende tijd voor jou (jullie) gezellig jurken passen, WAT LEUK! je zult er vast prachtig uitzien :D tip probeer alles een keer aan, om er achter te komen wat je wilt, wat je niet wilt en om gewoon kei veel lol te hebben. en wat las ik over een huisje? wat een plannen! zul je zien dat alles straks samenvalt :p

@zafira (was jij toch? jij gaat toch zeeeeer binnenkort trouwen?) SPANNEND!!! geniet er van echt waar :D

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Nod lijst :p

20 mei - Mandii1987

23 mei - Annemiek1975 / Mammienes / Aprill
    24 mei - michele25
    25 mei - 1985
    26 mei - dreumesmama
    27 mei - Wherona/Dnise
    31 mei- Ilse85

NOD lijstje juni:
    14 juni - mandii1987
    17 juni - +/- Zafira
    20 juni - Aprill

Onze roze support meisjes
    Mamavan3 - afspraken/ uitgerekend:
    Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari
    Blackangel - afspraken: 3 juni/7 juni / uitgerekend: 6 januari
    Marokkaanse - afspraken / uitgerekend:

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @ikkedus

Jeetje meid dat is zonde van die misselijkheid :( heb je voor de rest wel kunnen genieten van de vakantie?

Nog 4 daagjes en dan 1ste afspraak! Ben benieuwd of je ook meteen een echo krijgt.

Gelukkig heb je een lief mannetje die dan zo goed voor je heeft gezorgd.

12. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hahahah ja dan weet je wel een hoop he als je zelf in de kinderopvang zit! heerlijk he zo'n klein purkje!!
    Ik heb ook een oppas kindje van nu alweer bijna 7 maanden maar die maak ik ook mee vanaf dag 1! heeeeeerlijk vind ik het!! :D elke keer zie ik nieuwe dingetjes bij der! zooooooo leuk!!

Nou heb mijn vriezer leeggehaald ;) en kwam toch nog aardig wat tegen!! dus hebben hier ook lekker alles op de bbQ gesmeten :D
    Heeeeerlijk gegeten!! hahhaahh spannend weer hoor je volgende ronde! Ik heb ook echt altijd na mijn ongi zoooo'n zin! wij hebben het ook deze keer om de dag gedaan!
    nu maar hopen dat t heeft geholpen ;)

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wanneer ga jij testen Dnise?

14. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ja hoor het was prachtig! en een echt kinder paradijs. ik had mn mannetje het boek van klunn gegeven 'help! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' kregen veel aanspraak daardoor HAHA. kan het boek aan iedereen aanraden! mn mannetje begreep nu heel goed hoe ik mij voelde. ik geloof dat klunn het omschreef als de dag na een avond allerlei verschillende shotjes door elkaar drinken :p

ik ben ook heel benieuwd naar vrijdag. maar denk niet dat we al een echo krijgen dan zijn we pas bijna in onze 9e week lijkt me wat vroeg of niet?

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Ow gelukkig maar euhm dat boek kende ik niet klinkt interessant maar moeten we even wachten op de dag dat we idd zwanger zijn hihi. Ik weet niet of je al een echo krijgt mamavan3 had wel meteen een echo maar ja wilt niet zeggen dat iedere vk dat al meteen doet.

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ik had ook 'er komt een vrouw bij de dokter' gelezen en vond dat hij heel gemakkelijk leesbaar was.
    het boek dat ik dus aan mn mannetje gegeven had verwachtte ik in diezelfde stijl. ik heb hem nog nooit zoveel horen lachen en gniffelen tijdens het lezen. het beschrijft de gehele zwangerschap vanaf het stoppen met de pil tot na de bevalling. beschreven vanuit een man en in een voor hun dus duidelijke taal. staat ook vol met 'verras je vrouw' tips. het is een dun boekje voor slechts een euro of 10 maar idd even wachten tot je zwanger bent :)

17. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ikkdus, welkom thuis, wat ontzettend vervelend dat je zo misselijk bent, hopelijk wordt dat snel minder.
    Eerste echo is over het algemeen bij wk 11-12.

Dnise, voor jou ook spannend wanneer ga je testen?

Hier nog geen ongi, morgen moet ik ongesteld worden, ben nog nooit langer dan 30 dg geweest! (Normaal 28) dus wie weet... We hebben morgen lekker nog een dagje vrij, heb helemaal vakantie gevoel.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    heerlijk nog een dagje vrij ik moet morgen gewoon weer werken en dan ff door buffelen tot de vakantie duurt nog 7 weken ;(

19. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hier ook nog zo'n week of 8, maar heb deze week 1 dag vrij genomen en daardoor hoefde ik er 6 niet te werken, vond ik wel een goeie deal!
    (Ik werk 3 dagen)

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Nod lijst :p

20 mei - Mandii1987
    23 mei - Annemiek1975 / Mammienes / Aprill
    24 mei - michele25
    25 mei - 1985