@mamavan3 weet toch echt bijna zeker dat ik rond de 16e me ei heb voelen springen... plopte iets links onderin me buik... maar het zou kunnen dat het later was... ik wacht gewoon af... woensdag zijn we vrij dus dan kan ik mooi testen groetjes
de etos zwanger worden of de aloe vera sap zorgt voor een betere doorbloeding van de baarmoeder waardoor het eitje zich beter zal kunnen innestelen @black angel, maar dan klopt t niet want na je eitje hoort je temp hoog te blijven minimaal 3 dagen en bij jou zakt die weer na dag 16. en bij de 2de temp dip blijft die juist mooi hoog , en de 3de temp dip(ik denk dat dus die innestelingsdip is) stijgt die ook weer. @mandii yes een eitje in aantocht nu lekker om de dag klussen dan zit je zeker goed! @april volgens mij verlengdt het idd ook je lf, maar cranbery is ook alleen maar aan te raden te gebruiken tot je eisprong he. Ik heb het goede nieuws al verteld, me kids zijn door het dolle heen Ik voel mij goed, eigenlijk niet echt zwanger ofzo, en dat maakt mij weer onzeker, vandaag een ontzettende dip. Voel me echt verdrietig, ik besefte me vandaag dat ik weer in dezelfde maand zwanger ben geraakt als 2 jaar geleden, toen verloor ik mijn 2 ling , hoe oud ze precies waren is onduidelijk aan groote dacht de vk toch 10 weken maar omdat ik toch nog gemenstrueerd had dacht ik 6 weken. maar goed dat doet er niet toe, het is ff heel moeilijk dat je toch beseft dat je 2 jaar later na dat verlies weer in dezelfde maand uit gerekend bent..... Zo optimistisch als ik gisteren was , zo onzeker en ellendig voel ik me nu, terwijl ik diep van binnen weet dat het wel goed zit, bij me zoon en dochter had ik ook niet veel symptomen in het begin...
ik hoop het zo mamavan3 & aprill... laat dat eitje maar komen Heb m nog geen een keer echt gevonden.... nu ben ik er deze maand eens goed op gaan letten en voor t eerst tempen en voelen hihi.... we hebben gister ochtend gesekst en indd vanaaf gaan we ook zeker nog ff klussen Hoe kan ik straks zien of mijn ei geweest is op ff??? waar moet ik dan opletten?
@mandi dan krijg je een tempstijging en een rood kruis 3 dagen na je bij ff,je zit nu aan het begin van je vruchtbare periode , je vruchtbare periode duurt gemiddelt 5 dagen, dus het beste is om de dag klussen dan heb je het meeste kans
hoi meiden, mag ik hier ook weer meekletsen?? Weet niet of dit lijste het laatste is (stond op blz 5) Zet mezelf er even bij Nod lijst 25 april - marrokaanse 28 april - mamaloe26 30 april - blackangel/Ambrose 10 mei - Zafira 19 mei - mammienes 20 mei - Mandii1987 23 mei - Annemiek1975/vlinder27 24 mei - dreumesmama/michele25 25 mei - 1985/ mama van naomi 27 mei - aprill 27 mei - Wherona/Dnise 29 mei - Laraxx Support voor de mei meisjes 8) 20 april - Mamavan3 2 januari - ikkedus
Oke hihi... dus vanavond, en dan woensdag weer en dan vrijdag??? mag het niet elke dag dan?? is dat echt slechter???
Hey..mag ik mij er ff mee bemoeien hehe..dat hoeft niet altijd, want met mijn ex man deed ik het in de vruchtbare periode elke dag en toen was ik wel zwanger geworden bij beide zoons! dus het kan wel Nu met mijn huidige vriend de vorige 2 maanden om de dag gedaan en geen resultaat deze week vanaf donderdag elke dag geklust ( tja niet alleen omdat ik vruchtbaar ben maar heb ook meer zin dan anders ) en deze maand maar afwachten of dat wel werkt.. Vandaag allemaal gekke dingen zoals ik al vertelde, vruchtbaar slijm, licht roze en heel klein beetje roodverlies erdoor, steekjes in buik en nu pijn in mijn onderrug. Wat ik gelezen heb zou het een bloeding kunnen zijn door de eisprong..dus voor de zekerheid vanavond ook nog maar eens aan de slag hahaha
Mamma van3 superrrr dat je kids door het dolle heen zijn dat ze een broertje of zusje bij krijgen Wat erg, je verhaal over de 2-ling... ik snap helemaal dat je daardoor even een dipje hebt *dikke knuff meid* dit kindje is een blijvertje en je gevoel zegt ook al dat het wel goed zit... ga daar dan maar vanuit want je eigen gevoel weet het vaak wel
Oh klinkt goed Mandii, nu lekker aan de klus jij! Kan me goed voorstellen dat je daar nu aan terug denkt mamavan3, blijft verdrietig! Maar dit is een plakbeeb Nog geen nieuws van Michelle? Zo ik heb lekker gebadderd, straks maar vroeg naar bed
@wherona, je vroeg of ik zelf al een idee had of dat ik zwanger ben of niet. Nou ik heb wel vreemde klachten die ik voorliggende cyclussen niet had, dus wie weet. Ik heb al vanaf mijn eisprong een aanhoudend gespannen gevoel bij mijn baarmoeder meer afscheiding als normaal (helder en glibberig) sorry, blaasontsteking gehad, maar dat heb ik regelmatig. Alhoewel de laatste is al ruim een half jaar geleden. Ben wel meer moe, maar ook druk geweest. Het kan dus alle kanten op. We zien het wel het begint nu wel spannend te worden
Ik heb toch maar ovu testen besteld! Als het goed is zijn ze woensdag binnen, weet ik in ieder geval wanneer ik mijn ei heb!
hoop dat je je ei kan vinden met ovutesten. Ik ga daar denk ik niet aan beginnen voel mijn ei altijd heel duidelijk. Voel jij zelf je ei of helemaal niet??
ja ben dr weer.. was nogal gedoe. heel groot verhaal moeten vertellen over afg maand. en heb me mogen laten prikken op hcg, en meteen zwangerschap screening of iets. wat gewoon onzin is. en bezinking en nog wat. die dokter had het grote gevoel dat ik gewoon zwanger was. ook bloedverlies kon innesteling zijn geweest. dat kan dus ook als je 3 dg overtijd bent dat wist ik dus niet. ivm mn tennisbal in mn onderbuik, en ook licht positieve test. en ook velen die neg zijn. kon ik toch donder op zeggen zwanger te zijn. dus morgen uitslag afwachten maar heb ook gevragen wat kan t buiten zwanger zijn, zijn. en dat kon ze zo niet zeggen. ze wilde eerst echo laten maken. maar wilde nog mee wachten omdat als ik zwanger zou zijn dat t nog te vroeg is voor echo. ik zou niks ernstigs hebben want dan had ik meer bloedverlies gehad. en meer pijn. maar als ze duwde op het tennisbalstukje, dan voelde ik steken onderin mn kruis. en dat wees ammel op zwangerschap. ben wel gecontroleerd op buitenbaarmoederlijk. met bloeddruk en temp maar dat was ammel ok maar ja ze kan dit natuurlijk ammel wel mooi zeggen maar laten we eerst morgen maar afwachten.. lief dat jullie ernaar vragen. vind het echt lief.! mamavan3. ik begrijp je verdriet, en je dipje.. het is heel erg dubbel. maar heb vertrouwen meis.. dit kindje blijft echt wel aanwezig en in je buikie. en dat hoop ik ook van harte. een 2ling is niet makkelijk om te dragen dat sowieso. en dit kindje gaat heel erg goed groeien. kop op meis. smile op je gezichtje en geniet van je buikie..
thanx lieverds voor jullie lieve opbeurende woorden! @michelle, ik snap dat je er nog wat nuchter onder wilt zijn anders komt de klap straks hard aan als je niet zwanger blijkt te zijn, wat ik wel hoop voor je dat je t wel bent @dreumesmama goed plan van je in combinatie met tempraturen kan je je eitje zeker niet missen en weet je ook van te voren je eitje eraan komt en niet achteraf door t tempen, hopelijk mag je snel geluk hebben !