Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    geen idee zal vanavond wel even een nieuwe erin doen voor de zekerheid. Maar ik ga toch niet uit van dat hele temp verhaal ik ben er allang achter dat dat temp gebeuren niet echt veel zegt dan behalve je eisprong maar ook daar ben ik niet van overtuigd. Maar goed wie weet alles kan. Het enige wat ik wel zeker weet is dat ik vandaag op dag 30 zit van mijn cyclus en dat het gewoon weer spannend wordt en voor de rest wachten we het rustig af wat er gaat gebeuren.

(volgens mij geeft mijn thermo aan wanneer de batterij leeg is, maar weet niet zeker)

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    IK hoop het ook mamavan3!:D

Hihi mijn vriend drinkt "braaf" de helft van het flesje, wel gezeeft en in een glas en zelfs dan gruweld hij nog hahhahaha.....

Maar HIJ DOET HET:p

Ik drink 1.5 flesje leeg..... vind het heerlijk!!!
    Mmmm vandaag en morgen lekker vrij! *nou ja vrij:p schilder&sport vrij.... want morgen wil ik namelijk weer gaan:$

Ik wil dr 7kilo af voor een reuni die ik begin juli heb:)
    Hihi ik was toen altijd de "knapperd" van de school.... Wat klinkt dit vol eigendunk....;) (( ff tussen door ik ben alles behalve zelfverzekerd, ben vroeger mega gepest tot ik op mijn 10e op die school kwam, toen was ik ineens heel popu.... nou kan je zeggen dat is DOODENG! ineens al die vriendinetjes en jongens om je heen die je leuk vinden....)) en we hebben nu een reuni binnenkort en heeeel veeel heb ik nooit meer gezien.... dus wil mezelf wel ff leuk laten zien8)

ENnuh me vriendje vind me ook wel beetje aangekomen, hijzelf is dt ook hoor... maar daar hoor je hem niet over:p

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Temp is indd alleen voor het vinden van je ei echt handig....
    Ik heb hem daardoor wel echt gevonden meid.... (dat weet ik door posi ovutesten... die ik daarvoor nooit had:D)

Succes.... probeer afleiding te zoeken meid... (HEEL MOEILIJK!)
    Knufff

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ach ja als het goed is dan weten we het eind deze week en dan zien we wel weer verder. Ik vind het nu gewoon heel erg spannend maar ik ga niet de hele dag eraan zitten denken hoor kan ook niet anders komt er niets van mijn werk :p

En laat ik duidelijk wezen dat ik niet denk dat ik zwanger ben maar dat ik ietwat hoop heb omdat het vandaag al dag 30 is en nog geen tekenen van ongi maar ik weet dondersgoed dat deze zo ineens de kop op kan steken, daar houdt ik wel rekening mee.

En tsja wat is er mis mee met hopen, helemaal niets toch :)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nee zeker niks:D

Hihi dat doen we allemaal toch elke ronde:D

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

s6 meid!

tja ik hoop het ook!
    s6 met testen meid!

ongi is nog niet doorgebroken mamavan3 alleen het bruinverlies en daarna komt altijd de ongi, kan nog wel zo 4-6dg duren...

jongens ff heeft nu ineens me ei gezet op dag 23???
    Pff zal toch niet waar zijn...hellup!
    Dus nog langer wachten dan op de nod???
    Ik snap het niet...
    liefs mij

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

appart meid.... hmmm ALS dat zo is.... heb je geklust rond die tijd??
    Wie weet is dat bruin bloed dan een innesteling?? Of kan dat niet...

hhihihi heb dr niet veel verstand van hoor.... ook pas mijkn 2e keer met tempen nu....

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hmm heb in die tijd maar 1 keer geklust...geloof ik...maar weet niet zeker...
    pff spannend, baal er alleen van dat ik niet weet waar ik aan toe ben,...bah!

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Dag meiden,

Gisteren geen internet, dus niet bijgelezen.

Wat is het spannend voor iedereen (en voor mezelf ;) )
    Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad, maar voel verder niks, alleen steeds naar de wc om te checken!

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ga je testen dreumesmama? of wacht je af?

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    dreumesmama ook al zo spannend, echt wel benieuwd..;)

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik wilde vanmorgen testen, maar toen dacht ik wat bruins aan mijn wc papiertje te zien dus dacht laat maar ;)
    Maar niets dus!
    Wacht denk ik tot vrijdag.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    wat maken jullie het allemaal spannend zeg!
    Jullie normaal ook nooit dat bruinverlies??
    Ik had dat afgelopen ronde ook, heb dat nog nooit eerder gehad hahahaha....

14. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    oh ik vind jullie allemaal wel heel geduldig hoor! snap het wel hoor na de verhalen van mandi en michele ;) we wachten hier maar af, kan me haast niet voorstellen dat het bij geen van jullie raak is, kan toch haast niet? of het zou in de lucht moeten hangen dat de cyclus een beetje van de wap is

15. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ik nog geen bruin of rood gezien. maar kan wel elk moment komen, en dat komt geloof me maar. zo niet dan ben ik de gelukkigste van dit huishouden, dat weet ik zeker lol. maar die kans is klein dat ik heel gek ga doen van geluk haha.

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik hoop dat jullie allemaal positief testen ;) daar duim ik voor :):):)

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    geen bruin en geen rood en 3 dagen overtijd O.O
    ....SPANNEND....:D

18. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Het is bij mij iedere keer weer een verrassing hoe mijn ongi begint, dus daar let ik maar niet op!
    Voel ook eigenlijk niets, dus geen ongi maar ook geen zwanger gevoel, dat maakt het wachten wel makkelijker!

19. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ikke nog steeds zeurende menstru pijn. in onderbuik, vooral liezen, bovenbenen en onderrug. erg vervelend wel, maar begrijp gewoon niet dat het zover van te voren al is. had het zondag al in mn buik. zo'n zeurend trekkerig gevoel. en het lijkt in delen te komen, dan weer ff weg en dan weer terug. mn liezen steken ook steeds. naja al met al voel me gewoon vreemd, voel me ongesteld. maar dan zonder bloed of bruin of vanalles wat er onderruit komt lol, maar door de pijntjes waarbij ik het nooit van te voren heb enkeld als ik net bloed heb geconstateerd. heb ik het gevoel van ja, ik ga ongie worden..

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wanneer wil je gaan testen Michele? En op welke dag zit je nu.

Ik hoop het vol te kunnen houden tot zaterdag, mocht ik dan nog niet ongi zijn, maar daar ga ik wel vanuit! Zo goed hebben we nou ook niet geklust deze maand ;)

Deel Deze Pagina