Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    je hoeft niet veel te klussen alleen net op het juist moment :p daar komt dan bij dat stress een van de grootste factoren is in het niet zwanger worden dus als je lekker relaxed samen hebt genoten kun je juist een extra grote kans hebben :p

2. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Haha da's waar!
    Ik ga maar eens even bij dochterlief kijken, die wil niet slapen geloof ik.

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ik zit nu op 30dg, morgen 31, als ik het morgen niet word. dan gooi ik dr vrijdag een test tegenaan. ben echt wel reuze benieuwd verder wat het gaat doen deze week...

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @michelle en dreumesmama nou we zitten wel allemaal weer in hetzelfde schuitje he hier ook op dag 30 dus ben ook heel erg benieuwd wat mijn lichaam met me doet deze maand. Ook ik ga er gewoon vanuit dat mijn ongi eraan komt maar wanneer.....

Maar ik hoop stiekem er wel op moet mezelf ook steeds vertellen dat het echt niet zo is en dat mijn lichaam me aan het foppen is.

dus wij met z'n drieen gaan vrijdag/zaterdag testen ben benieuwd en succes allebei en hopen op een posi test he :)

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Group hug! :d:d:d

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    zo ben ik ook bezig wherona, ben niet zwanger, word ongie etc etc..dat is voortaan mijn beste instelling.. we wachten en wachten maar weer af, maar word voor zo richting het weekend ff een spannende tijd well... duim zo allemaal voor allen hier.. en ook wel beetje voor mezelf..

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik hoop zo voor jullie dat jullie dit weekend positief testen!!!

Ik weet niet wat me te doen staat en wanneer nu me ie is geweest...had hem toch echt gevoeld op cd16 maar ja ff heeft hem nu op cd 23 staan;23 mei trouwens ook...

liefs

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hoe is t met je nod ilse?? heeft ie doorgezet?

9. Zeepaardje

bruinverlies is nu ff weg, maar kan morgen wel weer komen...
    nod is 31 mei...
    maar dacht op dag 16 me ei gevoeld te hebben dan kom ik uit op 30 mei...
    maar volgend ff heb ik me ei gehad op 23mei...(dag 23 ook)
    dus ik weet het niet meer
    moet ik nou vertrouwen op ff of me eigen gevoel ik weet het niet, we zullen moeten afwachten!
    en dat is niet me sterkste kant!

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hm kan t niet een innesteling zijn?
    vind het wel vreemd, ik was vorige maand ook 1,5 dag ongesteld. en had ook enkeld donkerrood en bruinig. en erg weinig. enkeld bleef het wel met beetjes komen, en was t niet helemaal weg ineens. dus vraag me lichtjes af of het wel een nod is, omdat je zo vroeg bent..

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    tsja zou leuk zijn als je lichaam niet zo vreemd doet he, die onzekerheid ik vind het maar niks. Ik zat eigenlijk te denken om misschien toch morgen een testje te doen als ongi er nog niet is want dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben en zit ik niet meer in deze onzekerheid en kan ik weer rustig ademhalen ;)

12. Zeepaardje

ik heb echt geen flauw idee...
    maar heb mormaal altijd zo'n 5 dagen voor nod bruinverlies... dusss ik weet het niet

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hoi Ilse,

Ik zelf zou gewoon van je gevoel uitgaan hoor. Want FF had bij mij eerst op 8 mei gezet toen weer op 11 mei en nu weer op 8. Komt waarschijnlijk omdat wij beide een vrij schommelende temp hebben tsja kunnen wij ook niets aan doen he ;). Ik zeg altijd dat een vrouwelijke instinct vrij sterk is en je daar gewoon vanuit moet gaan.

En we blijven gewoon met z'n allen wachten en elkaar steunen totdat we duidelijkheid hebben. :p

14. Zeepaardje

nou dan ga ik denk ik maar gewoon uit van nod 31mei...mocht het dan nog niet komen verander ik het wel weer...
    pff heb nu wel veel slijm, maar gewoon wit/doorzichtig...pff

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

wat een gedoe he meid allemaal
    Ik heb ook heel veel slijm maar dan wit achtig en voor de rest nog helemaal niets, alleen zo af en toe wat zware bovenbenen

16. Zeepaardje

ik heb telkens rommelende darmen!! iedereen hoort het...

17. Zeepaardje

wat een onzekerheid...ga al telkens naar de wc om te kijken of het slijm niet veranderd in ongi...
    pff

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ja ik ook hoor ik (denk)voel ook steeds nattigheid en dan ren ik weer naar het toilet pfffff... vermoeiend allemaal.

Denk dat ik voor mijn eigen gemoedsrust morgen toch een testje ga wagen als ongi er nog niet is want ik vind het niet zo leuk op het moment en dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Of denk je dat ik te vroeg zal zijn dan :(

19. Zeepaardje

wie niet waagt wie niet wint!
    Ik zou de gok gewoon wagen... ook al ben je heel bang voor de telleurstelling...
    dan weet je (hopelijk) waar je aan toe bent...
    liefs mij en s6

20. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    precies mijn gedachten... hier na het plassen licht roze op toiletpapier.... hmmmm wat moet ik hier nu weer van denken is te laat voor een inesteling.
    Ach ja gooi de hoop maar overboord en volgende maand beter... misschien dat het helpt ;)

Deel Deze Pagina