Michele Gefeliciteerd!! geniet ervan!! IK voel mij vandaag zo raar. Mijn borsten gaan steeds meer zeer goed! Ik moest vandaag zomaar huilen:S En heel moe! Als dat mijn ei is, dat vrij komt duurt dat wel erg lang! Heb nu al dagen last!:S
wow michele25!!!! super!! ben zo blij voor je na die rare maand!! super zeg! van harte! het is je enorm gegunt!! Ikzelf zit nog steeds te wachten! vreselijk opgeblazen gevoel en een gigantische rugpijn maar goed morgen zit ik op dag 29 dus hopen dat t uitblijft! Ook bij mij komen de zenuwen nu wel hoor! wil ook zooooo graag een posi test
@Michelle....... VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!! WAT GEWELDIG NIEUWS!!!! Hier.... vandaag is ROOD.... Vanmiddag zijn de rode duivels op bezoek gekomen! Hopelijk volgende maand wel raak, we gaan de 10e ronde in...
eigenlijk wil ik wachten tot vrijdag maar of dat gaat lukken Laatste keer was ik 3 dgn overtijd en toen in de avond een nega test gehad en moet zeggen de teleurstelling was toch wel even flink aanwezig hoor tegen de nacht begon toen mijn ongi Dus hoop dat deze ronde niet mee te hoeven maken
Nod lijst 20 mei - Mandii1987 23 mei - Annemiek1975 / Mammienes / Aprill 24 mei - michele25 25 mei - 1985 26 mei - dreumesmama 27 mei - Wherona/Dnise 31 mei- Ilse85 NOD lijstje juni: 14 juni - mandii1987 17 juni - +/- Zafira 20 juni - Aprill 21 juni - Annemiek1975 25 juni - Dreumesmama Onze roze support meisjes Mamavan3 - afspraken/ uitgerekend: Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari Blackangel - afspraken: 3 juni/7 juni / uitgerekend: 6 januari Marokkaanse - afspraken / uitgerekend:
Michele, gefeliciteerd meid! Hoe voel je je en hoe reageerde je mannetje? 1985, knuf meid! Dnise, Wherona en Ilse, maken jullie de rest van de maand roze Hier ook die stomme duivels op bezoek
Nod lijst 20 mei - Mandii1987 23 mei - Annemiek1975 / Mammienes / Aprill 24 mei - michele25 25 mei - 1985 26 mei - dreumesmama 27 mei - Wherona/Dnise 31 mei- Ilse85 NOD lijstje juni: 14 juni - mandii1987 17 juni - +/- Zafira 20 juni - Aprill 21 juni - Annemiek1975 24 juni - 1985 25 juni - Dreumesmama Onze roze support meisjes Mamavan3 - afspraken/ uitgerekend: Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari Blackangel - afspraken: 3 juni/7 juni / uitgerekend: 6 januari Marokkaanse - afspraken / uitgerekend:
Voor dreumesmama: :xOok balen voor jou meid... Nou zeg vandaag zijn er wel heel veel duiveltjes op bezoek geweest zeg En indd nog 3 meiden die voor meer rose kunnen zorgen....
Michelle & Mammienes beide hartelijk gefeliciteerd. hoi meiden... het is al weer ffkes geleden... ik heb dan ook niet alle paginas bijgelezen... want damn wat kunnen jullie kletsen zeg... hoe gaat het met mij... tja wat zal ik zegen voel me best rot... maar het is voor een goed doel... ben hele dagen misselijk en vaak duizelig.. ben deze week ziek thuis van me werk omdat het gewoon echt niet gaat... hoop dat dit snel over gaat... ook heb ik af en toe last van wat druppels bloed.. damn wat is dat frustrerend... maja ze zeggen dat het niet alles hoeft te zeggen... volgende week mag ik naar de verloskundige.. gelukkig maar misschien dat ik dan weer wat rust ga krijgen... als ik te zien en te horen krijg dat er echt een kleine in me buik zit... alle meiden die ongi zijn geworden... balen maar kop op he... ook jullie tijd komt eraan... alle meiden die in afwachting zitten... ik zal voor jullie duimen... ik weet hoe irri het is om maar te moeten wachten... verder kan ik jullie vertellen dat we het erg moeilijk vinden om het niet te vertellen aan iedereen... op me werk is het erg moeilijk om te doen alsof ik me lekker voel... als ik thuis kom uit me werk ben ik dan ook bekaf... ik moet echt rustig aan doen... dat geeft me lichaam nu wel aan... ben blij als we het straks.. van de daken kunnen schreeuwen... groetjes
Nou als ik na mijn ei zou zitten zou ik hoop hebben.... pfff ben al 2 dagen erg misselijk, gister vanaf 19.00uur mega hoofdpijn, kon t gewoon niet meer houden en heb daardoor 2x moeten spugen.... Nu geen hoofdpijn maar wel weer erg misselijk en het gevoel dat ik echt moet spugen....:x Pffff... voelt niet lekker!
Black Angel, balen dat je je zo voelt, waarom willen jullie het nog geheim houden? Volgende maand gaan we ervoor hoor
Black angel, wat leuk weer even van je te horen, wat rot dat je, je zo voelt! Wil je het na de echo gaan vertellen?? Of nog wachten? Het lijkt mij ook erg moeilijk indd... @ALL: Ik zit met een dilemma: Ik ben uitgenodigd voor een solli bij kinderdagverblijf die net een nieuw pand is ingegaan en het klinkt allemaal erg leuk.... (moet nog een gesprek hebben maar hun weten dat ik 20-25uur wil werken) Op mij huidige werk wisselt het per week of ik het er naar mijn zin heb of niet... het kdv vind ik echt niet leuk (5uurtjes maar) Het bso wel, maar soms onderling gaat t wat minder, leidinggevende en een collega zijn erg close en ontstaan soms oneeerlijke situaties hierdoor! + dr komt nog ns bij dat ik elke week 5 min uren maak... Daardoor ga ik in ieder geval praten met dat kdv.... Ik zou het liefs ee combi van bso en kdv willen maar dat gaat niet, en bso alleen kom je niet aan 20-25uur en altijd de middagen werken.... MAAR NU MIJN DILEMMA: Zal ik vertellen dat wij bezig zijn met zwanger worden? Ene kant denk ik moet ik niet zeggen hebben ze niks mee te maken, andere kant lullig als ik net zwanger ben en als dr iets gebeurd voor hun en dat ze me misschien na een jaar contract of proeftijd de deur wijzen.... dan heb ik niks meer.... wat zouden jullie doen?