als al die duimen non stop draaien wordt t erg stil hier hoor Ken niemand meer typen! whahahahaha flauw! Vreselijk opgeblazen gevoel hier! bolle buik ook zit niet echt lekker allemaal dus ik vrees t ergste! Ik ga morgen ochtend testen hoor! ik kan haast niet wachten!! t liefst zou ik zo een testje doen maar dat is denk ik niet slim
Mandii, ik zou in het eerste gesprek niks melden. Eerst eens kijken wat ze te bieden hebben en of het je wat lijkt. Als er dan een tweede gesprek komt kun je melden dat je een kinderwens hebt en vragen hoe zij hier tegenover staan. Succes met je keuze maken... spannende tijd! Maar wel erg leuk
Dnise, zou idd ff wachten tot morgen ochtend, vroeg naar bed, is het eerder ochtend Mandii, ik zou er niets van zeggen, gaat ze niets aan. En stel je bent nog een jaar bezig, dan zou je je droombaan voorbij laten gaan!
hey meiden ikke hier weer, thanks voor de felicitaties, erg leuk hoor.. dreumesmama, wat jammer zeg.. dikke knuff voor jou.. 1985 ook heel shit voor jou,, bah wat baal ik ervan.. dnise,wherona, en ilse, ik ben zo aan het draaien dat mn duimen er lam van worden. hoop zo erg dat jullie net zo'n test als ik mogen krijgen!! ik heb deze gewoon met middag urine gedaan, en op de 30e dag.. dus het kan gewoon.. ohhh hoop het zo..
Tnx, voor jullie mening. Ga indd in het 1ste gesprek zoiezo niks zeggen.... maar zouden jullei het in 2e gesprek zeggen dat is mijn vraag (heb ik niet heel duidelijk gezegd, sorry!) Tjah, ik ben bang dat als ik niks zeg EN STEL DAT ik zwanger raak al snel.... dat ze me dan eruit willen hebben omdat ik het verzwegen heb, ziek werd door zwangerschap of weet ik veel wat dan ook... Dat cind ik moeilijk.....
Hahaha jij zegt t ik denk t ik ga lekker douche slapen en dan snel testen!!! whahahah whoei whoei zenuwen gaan los hier in mijn buikie hoor!!
Mandi ik zou helemaal niets zeggen in geen een gesprek dus! Ik heb het trouwens zoiets meegemaakt had niets gezegd... werd aangenomen en kreeg een half jaar contract... snel zwanger (de 2e maand dat ik daar werkte) kreeg bekkenklachten... kon niet meer goed werken toen ik 3 maanden zwanger was maar ben toch steeds gegaan... werkgever zei zelf dat ik thuis moest blijven en melde me ziek.. het contract werd niet verlengd, ik ging in de ziektewet en kreeg zwangerschapsverlof, vanuit de ziektewet (einde baan dus)
hallo dreumesmama, knuf! 1985 balen voor je s6 weer deze ronde! dnise & wherona, ik hoop dat jullie positief testen...ik ben er van overtuigd ongi te gaan worden, helaas dus ga ook niet testen... hoop dat ik snel ongi word kunnen we de nieuwe ronde in...bruinverlies is al begonnen... teken dat de ongi over een dag of 5 komt...vermoed ik. ik duim voor jullie! liefs mij
mandii moeilijke beslissing wat werk betreft, maar ben ervan overtuigd dat overal een oplossing voor is! Volg je gevoel! knuffel!
die vond het geweldig natuurlijk, hij hoorde het aan de tel al aan me. maar ik wilde nog niks zeggen wilde het recht in zn gezicht doen. tja om die test kun je echt niet om heen. helemaal blij, en me half doodgeknuffeld zo sweet. haha.. enkeld wil ie niet meer vrijen.. tof is dat. vind ie eng de eerste weken. eerst naar de 13 weken en dan zien we wel weer zegt ie. tjonge
Je kunt gerust vrijen hoor ik heb het gewoon gedaan wanneer ik zin had tot aan de dag voor de bevalling Lijkt me niet fijn 13 weken niets doen is veel te leuk, haha
tja dat vrijen zit meestal tussen de oren, maar als een van jullie je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen... zelf hebben we het gewoon altijd gedaan... al was dat soms wel onhandig met die buik
van harte gefelichteerd meid!!! @mandii je hebt wel een heel lief manneke hoor dat die dat voor je over heb die aloe vera sap te drinken
tja wij verder ook wel, maar hij vind het een stom idee. vrijen en dan denkt ie dat ie tegen de baby stoot. terwijl dit ammel onzin is natuurlijk.. want baby is goed beschermd. mannen