Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Hey Meiden,

Nou hier wordt het toch ook wel steeds spannender....Mijn borsten zijn enorm gevoelig, heb ik echt anders nooit!!!! Moet volgende week woensdag/donderdag mijn NOD hebben. Ik hoop zo dat het raak is. Het is nu natuurlijk nog te vroeg om te testen he? Is een week voor NOD, kan nooit dat ie dan al wat aangeeft lijkt mij? Of misschien NOG niks aangeeft.....
    Iemand ervaring?

2. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    :$wow:$

13 weken geen sex :D
    whahahah ik zou mijn vent t bed insleuren gewoon :D

Wel super leuke reactie!!

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

Net iemand gezien hier die op 6 dagen na ei een positieve kruidvattest had (licht positief)!
    Als je vroeg wilt testen kun je het beste die van Matcare of Sensitest online bestellen.. ze hebben testen die je al 6 dagen voor nod kunt doen met een gevoeligheid van 10hcg (kruidvat meet vanaf 25hcg) ;)

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik zit weer te twijfelen word niet goed van mezelf...
    heb regelmatig migraine aanvallen en nu al anderhalve week niet...???
    Oja en nu geen wit slijm meer maar licht geel, tja sorry klinkt raar maar zo zie ik het.
    oh wat erg had ik maar zekerheid!
    Liefs mij

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

toch heb ik hier vaak gehoord dat geel slijm een goed teken is voor zwangerschap ;)
    wat zegt je gevoel, denk je zwanger te zijn?

6. Zeepaardje

tis zo moeilijk... ik heb wel ergens heel ver weg gevoel van ja, maar ik wil en durf er niet op te vertrouwen, want weet dondersgoed dat me lichaam me voor me gek kan houden...
    wie weet vrijdag toch maar test doen, maandag is nod...bruinveries is ook al weg... pff

7. Aprill

Aprill Niet meer actief

FF twijfelt zie ik aan je kaartje... komt wel eens vaker voor dat FF een eisprong verzet na de innestellingsdip ;)
    Ik hoop dat dat bij jou ook zo is, ik duim voor je meid :):):)

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ilse heb je al getest? en wat voel je?

9. Zeepaardje

ja ff heeft vanmorgen me ei verzet... ik snap er nog niet veel van haha dus ik voer het in en zie het wel...
    manlief kijkt me aan met een big smile die heeft een goed gevoel erover, maar praat er niet teveel met hem over, want dan word ik gek!
    wat ik voel;;; stress! whaha
    nou rommelene darmen
    al anderhalf week geen migraine aanvallen
    bruinverlies is nu licht geel slijm ofzo...
    ben vorige week 2 morgens misselijk geweest en 1 keer braken, maar dit kan natuurlijk ook tussen de oren zitten...
    al 3 dg achter elkaar om 4uur wakker geworden...
    ik ben zo zenuw en denk dat ik heel miss vrijdag testje doe...
    oja en diarree en steekjes in me zij zo nu en dan...

10. Zeepaardje

slaap lekker manlief staat erop dat ik ga

11. Aprill

Aprill Niet meer actief

Klinkt goed meid, je kwaaltjes :)
    Ik heb het vaker gezien dat FF het kruis verplaatste bij een dipje in de temperatuur... bij zwangerschap, spannend :p
    Ik duim dat je test vet positief is :D:D:D

12. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ok ikke dus ook diarree al 2 dg en steken in mn zij, en zeker liezen.. hoop het zo voor je.. en denk dat je toch kans maakt.

13. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    rommelende darmen hier ook flink aan de gang :D

lief keek net ook even op van huh! :( je hebt toch wel genoeg gegeten :D

en een vreselijke zere rug wat ik waardeloos vind dus meisjes ik ga lekker slapen

5 uur hier de wekker weer dus test dan en jullie horen t wel

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hallo meiden,

Michelle gefeliciteerd, wat fijn voor jullie. Geniet er van, maar dat zal vast wel lukken.

Voor alle anderen, sorry ben de laatste dagen niet zo actief geweest. We zijn de laatste dingen voor de bruiloft aan het regelen, dus heb niet zo veel tijd over om achter de pc te duiken. We zijn weer druk aan het klussen. Braaf om de dag maar als het aan vriendlief ligt doen we het nog vaker. Hij heeft de tijd van zijn leven. Hihihi

Ladies wil jullie vast heel veel succes wensen, want weet niet of ik hier nog kom voor mijn nod. Vrijdag over een week ga ik trouwen en zondag vertrekt mijn vliegtuig naar turkeije voor 11 dagen. Hoop dat ik goed nieuws heb als ik terug kom en dat jullie me dan nog niet vergeten zijn haha. Oja wil natuurlijk wel heel veel rose namen zien als ik weer kom kijken, dus dames.......

Groetjes en misschien nog tot van de week.

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Michelle gefeliciteerd meid ben echt heel erg blij voor je

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Dnise heb je al getest vanmorgen? ik hoop dat je nu een positieve test in handen hebt, ik duim voor je :)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Voor wherona: EN meid, hoe gaat het met jou?

Voor Dnise: Heb je getest??:D:D ben zoooobenieuwd voor je meid!

Voor Ilse: En meid, waag jij vandaag ook een testje!? Ziet er wel spannend uit zo bij jou nu zeg!....

Wherona, dnise en ilse ik duim nog heel hard voor jullie tussen het typen door....:D:D

@ALL:
    Heej lieve meiden, hoe gaat het verders?
    Hier is mijn temp echt steeds weer anders.... ben benieuwd hoe die
    het dit keer na mijn ei gaat doen....:D Verder weinig bijzonders te melden vanuit deze kant.... saai he?!:p

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Vraagje, ik heb het slijm gekeken gister avond, het was doorzichtig verder niks bijzonders..... niet super nat,wit, rekbaar, korrelig ofzo...

Ik heb nu waterig ingevuld, of wat hadden jullie daarvoor ingevuld??
    :)

19. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ze mogen je niet ontslaan omdat je zwanger bent. je bent als werknemer niet verplicht tot het vertellen van enige handicap. totaan het einde van je proeftijd hoe je dan ook geen (eerlijk) antwoord te geven wanneer ze je vragen. (ik werk met ziekteverzuim)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oke tnx(dat is handig:D), maar wat als ik na een jaar (in mijn vak hebben ze altijd eerst 3x jaar contracten) weg moet van ze.... Omdat ik het eerste jaar meteen met zwangerschapsverlof moest en eventueel ziekte door zwangerschap had.... dat is voor hun misschien een negatief teken.... daar ben ik dan bang voor zeg maar:)

Deel Deze Pagina