Allemaal opzoek naar een bevrucht ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavan3, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    @michelle wat spannend allemaal, ik dacht vandaag, zodra ik klaar ben met werken, snel even op het forum kijken hoe het met michelle gegaan is.
    Hoop op goed nieuws voor je.

Had jij trouwens ook last van je stuit? Of had ik dat verkeerd gelezen ergens? Ik heb hier namelijk ook al een paar dagen last van mijnn stuit, zomaar ineens. Heel vreemd gevoel, ik kan niet lekker zitten.

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

Michele klinkt toch positief voor je het bezoekje bij de dokter, nu hopen op goed nieuws van de bloedtest... hoelaat kan je bellen voor de uitslag?

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ja klopt ik had veel last van stuitje, schaambeen, en steken in mn troela, en nu nog een beetje, enkeld niet meer zo heel erg veel. kreeg daar last van rond 5dg na mn ei.
    maar ja is ammel zo ver weg alweer. zit al bijna aan mn nieuwe ei. dus als t morgen neg uitvalt. klussen we meteen weer verder:D.
    maar idd, hele vervelende steken erin, en nu met bewegingen nog steeds wel.

dank je dat jullie zo meeleven doet me goed

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ja, ik kan t niet echt beschrijven!
    Het was indd een ongi pijn zat in mijn buik en steelde ff uit naar me rug, maar net wat ik zeg ik herken het niet echt beetje een vage pijn...":p

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Als ik de eisprong voel vind ik het zeurderig en brandend aanvoelen aan een kant, zo'n 15 tot 30 minuten ;)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Tjah, ik weet niet hoe t echt voelde, had er last van maar was aan het werk dus was er niet echt mee bezig....
    Nu nergens meer last van... was indd echt maar 30min hooguit! Ik kende het gevoel niet, en heb ook nog nooit een ei gevoeld dus miss dat het dit keer wel mijn ei was.... zou ook kunnen want ik schommel tussen 23 dgn en 27 dgn.... mijn banner is op 27dgn afgesteld....

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Ik ga me bedje opzoeken! slaap lekker allemaal

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Nou nou wat een geklets!:D

was onderweg naar bed en wilde toch nog even checken of michele al iets had laten weten :p
    nog steeds rete spannend! nou zo zie je maar dat wij met zn alle nog niet zo raar gedacht hebben als zelfs een arts niet zou weten wat het anders kon zijn :D
    je gaat gewoon lekker mee in roze! (hoop ik :p)

@mama van 3 gewoon een knuf! fijn dat je andere kids zo blij zijn maar snap je angst en verdriet ook wel hoor. vanaf het eerste vreemde gevoel en de positieve test ga je toch alle toekomstplannen maken.

@de ovetijd dames! spannend spannend!:p

en ik hoorde wat over gesproken eitjes of eitjes die op springen staan? mei is eimaand!!!

ga nu wel naar bed spreek jullie morgen :D

9. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    goeie morgen...

@michele... he meid ik ben zo benieuwd wat er uit de test komt... hoe laat krijg je je uitslag...

@mamavan3... jeetje meid logisch dat je je nu een beetje zorgen maakt... maar mijn duimen draaien ook overuren voor jou... en deze kleine blijft gewoon lekker zitten.... ik snap ook helemaal niks van me temp... omdat ik eigenlijk zeker weet me ei gevoeld heb... maar me temp inderdaad wat raar is... ik wacht morgen af dan ga ik een testje wagen... op een of andere manier heb ik heel erg gevoel zwanger te zijn... maar durf het niet te geloven... stel nou dat 2e daling me eitje was... is morgen dan te vroeg om te testen....

@all ... hier nog geen ongi... wel nog steeds gevoelige borsten... en steken in me onderbuik... ook voelt me buik een beetje alsof ie opgezwollen is.. haha weet niet hoe ik het moet uitleggen hoor... morgen ga ik een testje doen...

groetjes

10. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Hallo meiden!!

Nou de testen hebben niet gelogen (helaas ;)) had vanmorgen wat rose slijm, en beetje bloed dus denk dat vandaag mijn NOD doorbreekt na dik 40 dagen :S dus eigenlijk hoor ik nu in de juni topic maar ik wacht wel gezellig met jullie!!!

ga nu gauw eerst aan het werk.... -x-

11. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    @ambrose... ik heb ook een heel klein beetje slijm gehad met afvegen en daarna al 3 dagen niks meer :(... irritant he die onzekerheid

12. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen

ja echt vervelend idd :S maar ik denk wel dat ik goed ongi word vandaag, heb zulke krampen, ach dan gaan we gewoon gezellig met jullie mee kletsen :D en jullie ondersteunen :D

ik ga nu werken :D -x- mij

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Jij maakt het ook erg spannend ben benieuwd :p

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey blackangel heb wel goed hoop voor jou meis. klinkt allemaal wel goed... ben reuze benieuwd naar je dus.

hier kan ik vanmiddag aan t einde bellen.. ik verw8 dr totaal niks van. kan t altijd meevallen.. ik zie wel. als k niet zwanger ben is hier in elk geval geen verdriet want t verdriet is al geweest. toen ik ongie werd. die `1,5dag. en nu voel ik dr nog weinig over.. en dan erbij is mn ei dr alweer bijna, time flies joh..

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Sterkte meid en houd ons op de hoogte ik duim stiekem wel voor je :)

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    goede morgen!
    is ook waar time flies, maar naar mijn idee staat ie stil eerlijk gezegd. ik wil zooooo graag goed door die 1e 12 weken komen en het gaat tergend langzaam.

@ambrose jeetje 40 dagen is flink, maar een beetje roze bij het afvegen is nog geen ongi toch? daar komt bij dat de ongi pijn (niet echt kramp voor mij meer een zeurend trekkerig gevoel) ook bij de zwangerschap schijnt te horen volgens mijn huisarts. (check voor de zekerheid wel of ik ongi ben geworden want het lijkt er zo op) laten we het erop houden dat dat gevoel laat weten dat het daaronder hard aan het werk is :D

@michele ik ben echt heel benieuwd naar je nieuws. weet niet of ik het vandaag nog zal zien aangezien ik vandaag op tijd stop met werken ivm mn verjaardag.

@black angel spannend spannend! ben ook heel erg benieuwd naar jou uitslag

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ikkedus Gefeliciteerd met je verjaardag :D:D:D

18. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @black angel , je zou vandaag al een testje kunnen doen hoor ;) je kaartje ziet er wel heel mooi stabiel uit dus dat kan een goed teken zijn.En je symptomen klinken ook veel belovend!

@ambrose he bah balen je ongi toch door gebroken is, maar aan de andere kant misschien ook wel n opluchting dat je nu eindelijk weer ongi ben , want een lange cyclus is ook niet fijn!
    En je mag gewoon hier blijven mee kletsen hoor, vandaar de neutrale naam en geen maanden topic meer zo hoeven we niet steeds een nieuw topic te maken alleen bij de 1000 berichten.

@ikkedus, hoe voel jij je?
    Ik stond vanochtend ineens weer kotsmisselijk op :D gek he je daar zo blij mee kan zijn!
    En idd is ook zo wat jij zegt vanaf de eerste positieve test die je in handen hebt maak je toch toekomst plannen.

@all voor de dames die hun eitjes naderen veel klus plezier, en voor de dames op de wachtbank, veel wacht sterkte.

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hiep Hiep Hoera Van Harte Gefeliciteerd Ikkedus

Maak er een mooie dag van

20. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ikkedus gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag

Jij houdt ons wel in spanning Michelle!!

Ambrose, knuf meid, op naar de nieuwe maand

Black Angel, ik blijf voor je duimen meid, op welke dag zit je nu?

Hier weer aan het werk, de klusdagen zijn weer begonnen, die gaan we maar eens goed benutten ;)

Deel Deze Pagina