@MANDI ER IS NOG NIET VEEL TE ZEGGEN OVER DIE KLEINE STIJGING HET KAN EEN AANLOOP NAAR JE EITJE ZIJN DAT DIE BIJVOORBEELD MORGEN INEENS ZAKT OF HET KAN ZIJN DAT HET JE EITJE IS GEWEEST, IS TOCH AFWACHTEN WAT JE TEMP MORGEN DOET MEID. VEEL SUCCES VANDAAG MET HET POMOTEN VAN JE BEDRIJFJE. @ZAFIRA JEETJE IK ZOU HEM OOK KNIJPEN HOOR WAT BETREFT JE TICKETS HET IS WEL EG KORT DAG NU, IDD EVEN BELLEN VOOR DE ZEKERHEID, ZAADJES KUNNEN MET GEMAK 48 UUR OVERRLEVEN VAAK NOG LANGER! iK WIL JE ALVAST EEN SUPER MOOIE DAG TOEWENSEN OP JE BRUILOFT.
Hey dames! Ik ben ongesteld vanaf dag 15 van mijn cyclus:S! Erg raar zo vroeg! Nu ben ik al vier dagen ongesteld! Op naar ronde 3!
Alle meiden die ongi zijn... hopelijk wordt deze nieuwe ronde jullie ronde Mandi de stijging kan idd een beginnende ei-stijging zijn... soms vind er een stijging plaats in 2 stappen (dit heb ik meestal) of 3 ik ben benieuwd je ovulatietest vandaag ???
hey meiden, sorry dat ik niets meer van me heb laten horen maar had het gister best wel druk. Ben gisteravond naar Mary Poppins geweest en daarvoor zijn we in scheveningen lekker uit eten geweest. Met mij gaat alles goed ben nog steeds niet ongi dus we wachten het nog maar even af wat er gaat gebeuren heb wel sinds gister meer last van mijn buik en tijdens de voorstelling gister avond veel last van mijn stuitje pfff was niet zo fijn. @Mandii veel suc6 met het promoten van je bedrijfje hoop dat het je een hoop klanten oplevert. @Zafira wij kregen ook een week van te voren onze tickets maar ik zou ze morgen idd wel bellen om te vragen hoe het ervoor staat. Nou wordt een drukke en spannende week voor je meid geniet er lekker van
Wherona heb jij geen vruchtbare afscheiding gehad?? Ik zie op je kaartje alleen maar niet-vruchtbare afscheiding (daardoor heeft FF je eisprong waarschijnlijk verplaatst) Misschien een idee om alle afscheiding weg te laten, zo (met deze afscheiding) twijfelt FF constant over een eisprong
Hello, @Wherona, spannend meid, ben benieuwd! @Mandii, succes met het promoten van je bedrijfje! @Zafira, zou idd morgen ook even bellen. Heb er zelf geen ervaring mee, kan zelf de papieren uitprinten en dat is dan al genoeg. Op het vliegveld krijgen we dan de instapkaarten. Hier de ongie weer voorbij...! Ga weer eitje zoeken, haha
hey meiden!! heb weer ff lekker bijgelezen! Ik ben giga ongesteld niet normaal!!! Ga deze ronde gewoon weer om de dag klussen! Blijven we hier kletsen of wordt er een nieuw topic geopend??? Weet niet op hoeveel berichten we al zitten maar handig om in de gaten te houden! Ik kom af en toe meelezen maar zal even weinig kletsen want anders ga ik misschien toch een beetje gespannen eronder worden en dat wil ik eigenlijk voorkomen! En als ik kijk naar michele25 die nam afstand en raakte zwanger! Dus ik heb het idee dat dat de meeste vruchtbaarste oplossing is ( en ga een drukke maand in dus ik zal wel veel moe zijn! ) Meide suc6 deze ronden! en ik ben er weer vollop als ik mee mag op t wachtbankje!! maar ik zal wel dagenlijks mee lezen om niets te missen!!! Heeeeeeeel veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
Tnx meiden! Het promoten is ondanks het slechte weer *was buiten* aaardig gelukt... dus afwachten maar weer Ik ben echt verkleumd nu zelfs mijn bank voelt warm aan, hihihi.... Ik zal zo even mijn test doen, had er noig geen tijd voor gehad! Hoe gaat het met jou aprill??? En wherona hoe was marry poppins?? Lijkt me mega leuke! wel vervelend dat je nog zo onduidelijk zit nu.... helaas kun je niks anders dan afwachten! Ik duim met je mee, dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.... *KNUF* En zafira? was je aanstaande blij met je klus avontuur vanmorgen Hier ga ik zo lekker een frietje bestellen! Lang geleden hihi! En denk zo even een bad nemen om wat op te warmen brrr....
ja dnise, klopt. ik wilde dr gewoon ff minder mee bezig zijn. omdat ik er anders zot werd vanbinnen. heb wel gewoon iedere keer mee gelezen en een limiet voor mezelf gesteld een half uurtje elke dag of om de dag. ff bijlezen van iedereen. en of het daardoor kwam dat ik zwanger werd of niet weet ik niet. maar je kunt t proberen. het hielp mij geestelijk wel veel. en kwam de maand sneller door.
Nod lijst 23 mei - Mammienes 24 mei - michele25 25 mei - 1985 26 mei - dreumesmama 27 mei - Wherona/Dnise 31 mei- Ilse85 NOD lijstje juni: 14 juni - mandii1987 17 juni - +/- Zafira 20 juni - Aprill 21 juni - Annemiek1975 24 juni - 1985 25 juni - Dreumesmama Onze roze support meisjes Mamavan3 - afspraken/ uitgerekend: Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari Blackangel - afspraken: 3 juni/7 juni / uitgerekend: 6 januari Marokkaanse - afspraken / uitgerekend:
whoehoe,,, net de ovutest gedaan en er verschijnt een lachend poppetje! dus mijn ei is er zo.... Wanneer is mijn ei nu dan precies als dit poppetje dat nu aangeeft? Gister avond om 23.30uur getest en gaf die niks aan.... En wanneer kan ik nu het beste me schatje verleiden om te klussen?? Vanavavond, morgen ochtend, morgen avond? Of vanavavond EN morgen avond hihihi.... ik vind t zo lastig wanner dat nou slim is om te doen.... hmmmm! Maaruhmz ja positief is de test dus al wel Die hoef ik dan nu ook helemaal niet meer te doen? Of doen jullie dan morgen dan ook nog? Hihih..... sorry voor de vragen weer
We zijn nog helemaal niet lang bezig dus ik mag echt niet klagen.... alleen heb ik haast haha. Mijn zoontje word in juni zes en heel lang durfde wij het niet aan en nu wel haha ben gewoon niet zo geduldig. Ik had mijn ei heel goed gevoeld en mooi eromheen geklust dus had met al die stomme kwaaltjes (die er nog steeds zijn grmbl:x) zomaar weer hoop. Ach ja staan met beide benen op de grond en nu maar weer door naar de volgende ronde. Heb nu alleen twijfels over mijn banner.... wat moet ik nu aanhouden? Weet wel dat mijn lf 15 dagen is dus dat kan ik invullen maar cyclus in totaal???? Temp trouwens mooi omlaag 36.2 dus alles klopt weer. Liefs Rieanne
Nod lijst 23 mei - Mammienes 24 mei - michele25 25 mei - 1985 26 mei - dreumesmama 27 mei - Wherona/Dnise 31 mei- Ilse85 NOD lijstje juni: 14 juni - mandii1987 17 juni - +/- Zafira 20 juni - Aprill 21 juni - Annemiek1975 24 juni - 1985 25 juni - Dreumesmama 27 juni - Rieanne Onze roze support meisjes Mamavan3 - afspraken/ uitgerekend: Ikkedus - afspraken 28 mei vk/ uitgerekend: 2 januari Blackangel - afspraken: 3 juni/7 juni / uitgerekend: 6 januari Marokkaanse - afspraken / uitgerekend:
@mandii spannend!! super een smiley meid, ik zou vanavond en morgen avond klussen dinsdag niet en woensdag weer wel! succes meid en ik hoop op een mooi bevrucht ei en niet te vergeten morgen stoppen met de aloe vera sap! dat wordt afkicken
Nou dat heb ik dus ook wel een beetje hoor en ga toch een drukke maand tegemoet dus veel tijd zal ik ook niet hebben! Maar wil zoiezo meelezen want wil wel up to date blijven alleen zal ik wat minder reageren dan normaal.. Nu toch wachten tot mijn ongi over is en dan wachten tot mijn eisprong is dus zoiezo toch een saaie tijd weer ff T wordt pas spannend zodra je op t wachtbankje gaat vind ik altijd! En gloof ook inderdaad wel dat je sneller de maand ermee doorkomt Knuffel