Heej lieve meiden,, Nou daar was ik weer Heerlijk knutselmiddagje gehad op mijn werk! We hebben dromen vangers gemaakt haha, erg grappig geworden! Al zeg ik het zelf...8) Hier verder alles oke? Ilse jammer genoeg ongi, maar ze weet nu wel fijn waar ze aan toe is... April aan het wachten op je ei nog?? Michelle fijn dat het goed gaat Mamavan3 hoe gaat het met je? Heb je vandaag nog niet online gezien Tjah hier net ff checkje vanonder gedaan... Maar het eiwit achtig aka vruchtbaar slijm is stuk minder tot verdwenen.... nu alleen wat nattig doorzichtig..... dus denk zelf toch dat ik gister of misschien wel eergister mijn ei gehad heb.... Maar uhmz jah waarom dan die temp niet omhoog??? Ik ga lekker eten,,, mijn schatje heeft alles al klaar
Smakelijk Mandi Die nattige doorzichtig afscheiding is watery en echt wel vruchtbare afscheiding hoor, het voelt zacht en is zo doorzichtig als water Morgen stijgt je temp, let maar op als je temp stijgt is je ei de dag ervoor gesprongen (na ei vindt altijd de tempstijging plaats, ook al voel je hem eerder) Ja... hier ben ik nog aan het wachten op een mooi ei
Hahaha jij gaat deze maand alleen voor het mooie ei? Oke, nou ben benieuwd! Hoop er al 2 dagen op hihihi.... Ja dat is indd het afscheiding die ik nu heb die jij omschrijft.... spannende periode weer hihi
Mandi wat deed je temp vanmorgen? Ik zag je was al eens op het forum vandaag... maar hebt je kaartje niet ingevult hihi.... ikke ben nieuwsgierig
hey hey Hier idd nog steeds geen nod had vanochtend wel het idee van nu komt het omdat ik een raar gevoel had in mijn buik moeilijk te omschrijven, maar inmiddels is het weer verdwenen. Ik merkte gisteravond wel op dat ik het niet fijn vind om op mijn buik te liggen voelt heel raar en niet prettig. Ook toen ik gister mijn hand op mijn buik had liggen en deze eraf haalde bleef er een soort van druk even achter alsof ik er iets zwaars op had gelegd Kortom nog heel veel onduidelijkheid hahah enigzins kan ik er wel om lachen heb ik weer En idd waar is mamavan3 en ikkedus alles toch nog wel goed hoop ik.
Hihi hoe kun jij dat zien??? Ik ben er net ff via mijn telefoon geweest, maar dan kan ik niet reageren op een of andere manier Mijn temp was.................36.80! dus indd gestegen... zal m meteen ff invullen... Net gehoord dat ik vandaag lekker vrij ben onverwachts Ben helemaal blij.... lekker met de hond lopen en de hut opruimen8)
wherona, heb je ook geen nod gevoel gehad ofzo? dat je je ongesteld voelde met de kwaaltjes maar dan zonder bloed? idd ik groei al zo hard dat ik niet meer op buik liggen fijn vind. terwijl ik best een buikliggertje ben. en je buik opgezet? heb je altijd zo'n lange cyclus?
nee helemaal geen ongi gevoel gehad. sterker nog deze maand eigenlijk weinig tot bijna geen kwaaltjes gehad. Af en toe wat lichte steekjes aan de zijkanten van mijn buik en euh ja vlak bij mijn vagina steekjes. Alleen vanochtend dus effe het idee dat ik ongi zou worden maar inmiddels alweer verdwenen. Mijn buik is inderdaad opgezet althans dat vind ik en mijn langste cyclus is 34 dagen geweest sinds ik gestopt ben met de pil. ik heb mijn banner op 30 dagen staan.
dus zit je nu op 36dg? a 37. wanneer ga je weer testen als ik vragen mag. want had rond 20 mei. met tillen ook steken in mn zij namelijk. en nu stel steken onderin mn buik en schaambot etc. maar echt van onderen af en toe. vind het zo vreemd en denk toch dat je pos gaat testen. maar durf dr niet teveel over te zeggen omdat ik uit ervaring weet dat je lichaam je echt goed voor de gek kan houden. maar ik heb wel goede hoop.
Heej wherona, Waarom ga je niet testje doen nog? Ik denk alleen wel dat je op ALLES gaat letten nu je overtijd bent Dus bescherm je zelf wel beetje hoor meid (bedoel ik niet negatief hoor! :) Ik hoop natuurlijk voor je dat jij gewoon op rose mag....
Mooie ei-stijging meid Op de forumpagina beneden kun je zien wie er online is Of bij vrienden, bij je instellingen, haha... Of beneden aan in een onderwerp kun je zien wie het bekijkt En als je op een naam klikt kun je zien of de persoon online is en wat diegene bekijkt.... en je kunt ook nagaan welke berichten een persoon heeft geschreven (allemaal dus) hihi... Maar...... ik zag je bij mijn vrienden
Ik zit vandaag op dag 37. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik zaterdag weer een testje wil doen als ik nog steeds niet ongi ben.
OOOOOkkeeee zo dus Hihihi wist ik helemaal niet Ja beste stijging ook he! Ooohh ik stuiter rond hihihi.....! Krijg net een mailtje dat iemand voor mijn bedrijfje met mij wil samenwerken Hoe gaat het met jou? Al iets van een ei te bekennen?
Zaterdag weer Ik vind het juist vreemd dat ik zo weinig voel meid ik voel alleen zo heel af en toe wat steekjes maar dat is het. Enne ik weet dat je het niet negatief bedoelt hoor vindt het juist wel lief van je . ik ga er ook nog steeds vanuit dat ik ongi ga worden maar de vraag is alleen wanneer ??? hahahaha
tja zo lang overtijd het is apart om t zo maar te zeggen. ik voelde me wel ongesteld enkeld zonder bloed. was ook heel vreemd. maar ja we hopen maar op een uitslag bij je. in elk geval zekerheid want hier zul je niet goed van worden denk ik.
Oooooooooo wat leuk een eigen bedrijfje Werk je van thuis uit? en wat doe je dan? je mag het ook in pb even zeggen, want misschien wil je het niet hier op het net vermelden, hihi... maar ik ben zo nieuwsgierig Nog geen ei te bekennen, wel af en toe W en E afscheiding en dan weer bijna niets zal wel komen.... kom ei kom, haha!!! Spannend nu weer voor je de tijd na je eitje is altijd zo spannend vind ik