Wel of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liekje22, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Hallo,

Ik had vorige week dinsdag/woensdag ong. mijn eisprong, t weekend ervoor nog ff geklust... vanaf die dinsdag al krampende buikpijn (beetje lijkt op ongi gevoel maar toch niet, kan t niet goed plaatsen). Woendag werd het erger en tot op de dag van vandaag heb ik daar nog steeds last van. Beetje vervelend... hoort er miss wel bij. Daarnaast ben ik misselijk met vlagen, vaak als ik iets eet komt het opzetten, geen drang om over te geven (pfff gelukkig), last van verstopping, hoofdpijn, ben veel moe, als mijn wekker gaat is het net alsof ik de hele nacht wakker gelegen heb, heb pijn in me rug, met name onderin. Daarnaast heb ik in het begin een doorzichtige slijm achtige afscheiding gehad, dat was 1 dag daarna was het wit, en dat is het nogsteeds. Ook heb ik een keer bij het afvegen licht rose slijm gehad. En heb ernome stemmingswisselingen...

Ik moest woensdag ongi worden, maar werd het niet. K werd er dus best onzeker van. Vrijdag dacht ik dat ik ongi werd, was eerst rood de dag erna lichter en toen was het alweer voorbij. Tot nu toe nog steeds niets gehad. Vanochtend was ik misselijk en de geur van shampoo maakte dat alleen maar erger... Van het weekend hebben we gezwommen en toen zij mijn vriend dat mijn buikje dikker geworden was. Had ik zelf ook in de gaten, omdat ik mijn broeken nauwlijks dicht krijg. Heb ook een zwaar gevoel in mijn buik, moet heel veel plassen en mijn spijsvertering lijkt sneller te werken (normaal kan ik maar om de 3/4 dagen pw.) Nu bijna elke dag. Ook ben ik onzettend moe, lijkt wel of ik de hele dag kan slapen. Daarnaast stort ik gewoon helemaal in rond 3 uur. Pffffffffff....

Nou ik wacht het nog wel ff af... Ben erg benieuwd...

Succes allemaal :)

Xxx jes Liekje22

2. Niet meer actief

okee spannend maar volgens je banner kan je testen,misschien een idee?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey, ik herken al jou klachten, hahaha..

Weet je al iets? Ik hoop het voor je meid!

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hoi Lieke,

je verhaal is een beetje warrig, want je schrijft eerst dat je vorige week woensdag je ei had en later dat je vorige week woensdag ongi moest worden?
    Meestal wanneer je je ei hebt gehad komt zo'n 12 tot 14 dagen daarna je ongi.

Verder klinkt het alsof je net met de pil bent gestopt, ik had dit namelijk ook heel erg de eerste maand, dacht ook echt dat ik zwanger was, als ik al die symptomen moest geloven.

Nou, lekker een teste wagen meid! Dan ben je van die onzekerheid af!

Groet Snoozie

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik zou er ook een testje aan wagen

6. muissie

muissie Lid

25 nov 2007
    71
    0
    0
    aangezien je al overtijd bent kan je waarschijnlijk het beste testen, dan weet je het zeker.

Moet zeggen ben ook net de gestopt en had de eerste maand dit ook allemaal, maar vanavond kwamen ze de duivels.

Tja denk dat alleen een testje zekerheid kan geven.,

7. Niet meer actief

Wanneer ben je gestopt met de pil of andere anticonceptie?

8. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Je ongesteldheid kom ongeveer 14 dagen na je eisprong. Wacht dat even af.

9. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ik vind je verhaal ook een beetje warrig.

je hebt eerst last van verstopping en een paar regels verder
    werkt je spijsvertering sneller en moet je elke dag.......?

maar goed je kan testen volgens mij dus waar wacht je op.

succes!

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hoe is het nu, Lieke?

11. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    He Allemaal,

Bedankt voor de snelle reacties. T lijkt idd wat vaag sorry... Mijn eisprong was ong. 13/14 nov. Op 11 nov. nog gemeenschap gehad (zonder conceptie), Vanaf toen begon ik eerst heel erg onzeker te voelen. Daarna kreeg ik een soort ongi gevoel maar t zette maar niet door. Toen bleef dat aanhouden, werd ik er misselijk van (soms ineens) en had ik last van verstoppingen. Daarna op 23 nov. d8 ik ongi te worden, zaterdag was het al weer voorbij. Toen wel snellere spijsvertering gehad, soms elke dag, soms paar x per dag. Ook misselijkheid leek toe te nemen. Nu nog af en toe wat steken, weer verstopt... emotioneel van de raarste dingen, me buik is nog steeds opgezet, moet veel plassen. Geen tekenen van de :evil: Heb wel getest maar die was negatief. Dus ga ik er van uit dat t niet zo is... Maar toch zijn er wel symptomen... :( Ik weet t niet meer pffffff

Nou succes

Xxxjes Lieke

12. Niet meer actief

Hoelang ben je gestopt met de pil dan?

13. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    ong. 4 maanden geleden maar heb er nog nooit last van gehad. Ik wacht het gewoon nog ff af en dan zie ik t wel...

14. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Nou daar ben ik weer... Nog steeds last van vlagen van misselijkheid. Vandaag wat slijm bij het afvegen en steeds een dun licht rood (rose achtig) streepje maar heel dun...
    Ik laat het nog wel horen!

Groetjes Lieke22

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nja een test geeft je op het moment meer duidelijkheid, en is het enige op het moment wat kan zeggen wat het is, en afwachten en afvragen wat het is brengt je mischien nog meer verwarring en onzekerheid.
    kan door ontpillen komen of door iets anders bv dat je niet ok in je vel zit etc etc offf je bent zwanger.
    go 4 it , waag het erop meid ! ik heb vandaag ook getest helaas negatief maar weet wel waar ik aan toe ben en zit niet meer in onzekerheid. en dat is wel heel fijn in zo'n situatie als jij en vele andere.
    succes !

Deel Deze Pagina