Hallo dames, Ik begint volgende ronde met Gonal F. Welke dames zijn hier ook bekend mee en wat kan jij hier over vertellen ?
Ik gebruik ook Gonal F en ovitrelle of pregnyl. Van de Gonal F merk ik helemaal niets. Geen bijwerkingen. Eerste ronde wel meer vruchtbaar slijm. Deze maand niet opvallend veel. Mijn eitje(s) groeien erg snel. Op dag 9 al een 20 mm follikel en op dag 10 inseminaties. Veel succes!
Ik heb in januari Gonal-f en Ovitrelle gebruikt. Van de Gonal-f kreeg ik hoofdpijn (maar daar ben ik sowieso gevoelig voor) en voelde ik me wel 'anders'. Van de Ovitrelle heb ik daarna nog een dag of 10 gevoelige borsten gehad (maar ook daar ben ik gevoelig voor ). Ik had een lage dosis Gonal en had 1 rijp eitje en 1 kleinere. Groei leek niet sneller te gaan dan zonder Gonal.
Zie mijn onderschrift voor dosis en aantal eitjes. Ik heb vorige maand pregnyl gezet en deze maand ovitrelle. Die ovitrelle vond ik een stuk beter te doen. Minder pijnlijk. En vooralsnog ook geen last van de ovitrelle. Pas gisterenavond gezet overigens. Maar vd pregnyl was ik vorige cyclus echt niet lekker.
dank je wel voor je reactie. een vraagje. Wat is het verschil tussen eenheden en ie in gonal f. weet je dat misschien. hopelijk is het raak deze ronde trajecten zijn geen pretjes
Ooo ik snap m al dames. Hahahaha Ik zie veel mensen 75 eh hebben en sommige 75 ie . Ik dacht dat daar een verschil in zat. Goedemorgenn
300 ie en 50 prikken bracht verwarring Ik snap m nu wel. Ik begin dus met 50 eenheden maar de inhoud van de pen is zelf 300ie toch kan iemand die bevestigen
Ja. De pen bevat 300 ie of 600 ie of 900 ie. Je stelt per keer de dosis in die je moet hebben. Dus inderdaad bijv. 50. Ik zelf had 1e ronde ook 50 en 2e ronde 75.
Hallo dames heb veel gemist hier. Was effe paar dagen afwezig maar ben er weer. Wat vervelend dat de iui niet is gelukt ik heb er totaal ook 6 achter de rug en heb net Mn 1e ivf achter de rug mag volgende week testen. Die spuiten zijn inderdaad geen pretje ik werd er opgefokt van icm frustratie waarom t niet lukt. Bij ons werd er gesproken over onverklaarbaar onvruchtbaar omdat alles er goed uitzag. Geef de hoop niet op dat is Mn enigste drijfveer en zwanger worden met iui kan wel degelijk ik heb daar Mn zoontje uit gekregen na 4 pogingen. Toen hij 1,5 was wilden we graag weer een baby maar helaas tot nu toe geen resultaat maar ik geef niet op.
Ik heb vanaf IUI 2 Gonal F gespoten (eerste IUI had ik fostimon) Spuit zelf 75eh en heb normaal altijd 1 follikel en dan nog wat mini's die niet mee doen. Dit keer voor het eerst 2 follikels. In de pen zelf zit idd 300, je stelt hem dan in op de gewenste dosis tot ie op is.
Hier gonal f en ovitrelle gebruikt. Gonal f 62.5 eh en elke keer 2 eitjes. 1x drie eitjes. Ovitrelle 2x gebruikt maar daar reageerde ik niet goed op. Mentaal dan. Werd er een heks van.