De titel zegt het al. Voor alle dame's die in maart een miskraam gehad hebben en die weer snel zwanger willen worden! Nadat we elkaar zo gesteund hebben deze maand in een moeilijke periode lijkt het me fijn om elkaar ook te steunen in de volgende ronde's! Ik heb heel erg veel aan jullie berichtjes en pb gehad! En daar wil ik jullie ook voor bedanken! Ik ben blij als het maandag is en wij weer fris en fruitig kunnen beginnen in een volgende ronde!! Heel veel succes voor jullie allemaal en een dikke knuffel!!!!
Top Melanie! Hoe gaat het nu met je? Ik heb gister een tattoo laten zetten ter herinnering aan onze vlinder. Een week na curettage. En ik ga maandag proberen weer te werken. Ik ben nog niet veel het huis uit geweest maar de muren komen nu op me af. Ik heb afleiding nodig. Sterkte maandag!
Voel me opzich wel goed! Nog steeds last van krampjes maar denk toch niet dat het nog helemaal los komt! Heb wel af en toe stukjes ertussen (stolsel) maar heb nog geen vruchtzakje gezien. Dus ik bereid me er toch langzaam maar op voor dat ik maandag gecuretteerd wordt!
ik voeg me hier ook ff toe. ik heb maandag een afspraak staan bij de gyn en gaan we kijken voor eventuele curetage. melanie succes maandag!! ben ook blij als we weer verder kunnen en snel weer zwanger hoop ik. Voor jullie ook allemaal natuurlijk!! groetjes
Hier ook as dinsdag afspraak staan voor curettage aangezien mijn lichaam geen enkele poging doet het vruchtje af te stoten. Ben geloof ik wel over het grootste verdriet heen, al is er nog wel een leegte waar hiervoor heel veel blijdschap zat vanwege de zwangerschap. Deze zwangerschap was voor ons een grote verrassing. Wij wilden pas na de zomer voor beebje nummer drie gaan, maar we hebben nu toch besloten om meteen door te gaan met het proberen weer zwanger te raken. Ik heb een geschiedenis met erg snel zwanger te raken dus ik hoop maar dat dat ook weer snel mag gebeuren en dat we dan een mooie 9 maanden lang zwanger blijven (of in mijn geval 37 weken waarschijnlijk).
Ik heb even een vraagje. hoe lang vloeien jullie? ik vandaag al 2 weken en vanaf wanneer móet ik straks rekenen? groetjes
Ik heb nog geen idee meid. Morgen is mijn grote dag! Ik vloei van mezelf nu al van donderdag middag. Maar is als een menstruatie,niet meer en niet minder. Heb wel nog last van krampjes,deze zijn het s'morgens en in de middag wel het pijnlijkst. Ik zit gewoon de popelen om weer te starten volgende week. Hoe erg ik deze situatie ook vind!! Zometeen al wat ovutesten bestellen,en gaan met die banaan! Wie weet zijn we volgende maand wel weer zwanger,lijkt me leuk met z'n alle. Hihihihi (maar daar durf ik natuurlijk nog niet vanuit te gaan,maar dromen mag!!)
dromen mag altijd doe ik ook hier heb ik het in het begin als een menstruatie gehad vorige week donderdag en vrijdag twee keer een flinke plens met twee grote stolsels daarbij ook kramp. nu is het al veel minder en bruin( klinkt een beetje ranzig) en helemaal geen krampen meer zou dit het einde zijn?? ik hoor het maandag bij de gyn wel. ik heb er ook al wel weer zin in !! ben blij als het voorbij is het gaat ook al beter met me weer vrolijk enzo. heb het gelukkig een plaatsje kunnen geven. melanie succes maandag!!
Nou dame's, Net naar de wc gegaan voor een plasje en nieuw maandverbandje. En........in de wc lag een slijmerig iets!!! Joepieeee,hopenlijk het vruchtzakje vanzelf verloren!!! Ben benieuwd morgen bij de echo! Had nog met vk gebelt en ze hoopte dat ik snel weer kin bellen met de mededeling dat ik weer zwanger ben! Wat een schat ook!! En ze stelde me meteen gerust dat ik volgende x meteen wat meer echo's krijg om alles in de gaten te houden! Morgen meteen ovutesten bestellen en aan de klus! Heb ook gewoon zin in om straks als de bloeding voorbij is intiem te zijn met mijn man. Dat is er de laatste 2wk bijna niet van gekomen. Zullen we allebei wel nodig hebben. Hihihihi Ik laat jullie mOrgen meer weten. Liefs melanie
Melanie, Frouk en Collo heel veel sterkte maandag en dinsdag! Ik denk aan jullie. Ik ben pas 1 dag voor de curettage een beetje gaan vloeien en na de curettage bijna niet meer gevloeid. (Alleen in zk nog een beetje). Na 5 dagen weer wat rood bruine afscheiding maar 2 dagen en toen niets meer. Ik hoop dat we snel weer zwanger mogen zijn! Ik moet morgen naar de internist voor mijn schildklierwaarden. Hoop dat ze gezakt zijn en we weer groen licht krijgen.
succes flashyfly! je hebt niet zo lang gevloeid lees ik das wel fijn ik ben het hier een beetje beu aan het worden! maar komt goed weet vanmiddag meer.
Succes frouk85!!! Ik zit klaar in naar het zh te gaan. Ben best zenuwachtig of alles wel eruit is! I Hope So!!!! Liefs,
Hoe is het gegaan vandaag bij jullie dames? Ik heb vanochtend weer negatief getest 10 dagen na curettage dus al het HCG is nu uit mijn lichaam! Zo vreemd dat ik 'blij' kan worden van een negatieve test. (hopelijk ook de laatste x) Vanochtend bij de internist ging ook alles goed! Mijn waardes waren goed, TSH gezakt van 7 naar 0,88! Dus ook lagere medicatie. Perfecte waarde om zwanger te worden Nu maar hopen dat ik een eisprong krijg deze maand en dat mijn cyclus niet te verstoord is... En het is vandaag precies 1 jaar geleden dat ik mijn trouwjurk kocht, ook heel bijzonder! Wij gaan weer proberen opnieuw in ronde 1.. Succes allemaal vandaag en morgen.
na 2 uur in het ziekenhuis te hebben gezeten krijg ik vrijdag een curetage. ze hebben nog een keer inwendig gekeken en ze zei dat mijn lijf niet alles aan het afstoten was. hierna moest ik nog bloeddruk opmeten bloedprikken en veel wachten ben benieuwd vrijdag vindt het wel spannend heb nog nooit een narcose gehad. hoe is het met melanie??
Hallo dame's, Gisteren op de echo was er toch een vruchtzakje te zien. Dus was het zondag niet verloren. Heb om 10uur een slaappil gehad en heb nog lekker geslapen tot 13:00. Om half2 werd ik gehaald om naar de O.K te gaan. Toen ik in de wachtrij stond kreeg ik om 14:00 op nog te horen dat de vorige operatie uitgelopen was met een half uur. Om 14:30 werd ik de kamer ingereden. Pfff er stonden zo een 8man in de operatiekamer! Het infuus werd ingebracht en de gyn kwam nog ff vragen of ik nog vragen had! Het enigste wat ik kon bedenken was "waarom zijn hier zo veel mensen?" hahahaha Nadat ze me het kapje op zette was ik binnen 2sec weg. Om 15:30 werd ik wakker in de uitslaap kamer. En om 16:30 werd ik weer naar mijn kamer gebracht. Al met al is me alles meegevallen. Ik werd naar huis gestuurd met het advies om maar brood te eten vandaag! Dat heb ik dus NIET gedaan. Ik wilde mezelf verwennen en ben samen met mijn man gaan uiteten!! Hahaha dat hoor je denk ik niet vaak! Ik voel me nog een beetje moe maar verder super! Ik vloei ook bijna niet meer. Dus andere dame's,mijn tip is: Laat alles over je heen komen. Vraag desnoods om een kalmeringstablet dat is erg fijn! Sterkte allemaal.
Hey Mel, fijn dat de ingreep zelf is meegevallen. En wat leuk dat jullie zijn gaan uiteten. Was je niet misselijk na de narcose? Ik had een kopje thee op en die kwam meteen terug Het is onvermijdelijk en je moet het inderdaad over je heen laten komen. Dat zie ik nu ook pas. Hoe is het emotioneel met je? Ik heb nl een flinke dip gehad meteen na de curettage. Had nergens meer zin in. Ben vandaag ook pas weer voor het eerrst op het werk geweest en ik ben kapot nu. Was wel fijn hoor, even aan wat anders denken. Maar vergeet niet dat je dit ook moet verwerken, het is niet niks! @frouk, achteraf viel de narcose best mee. Alleen een beetje misselijk geweest. Zoals Mel al zegt, je moet het gewoon over je heen laten komen. Probeer wel aan iets anders te denken voordat je onder narcose gaat zeiden ze tegen me, Ja dat is zo Moeilijk!!! Maar dan wordt je tenminste rustig wakker. Heel veel sterkte
@melanie fijn dat het goed is gegaan! Heb je van te voren ook medicijnen moeten halen bij de apotheek waar je een beetje high van werd?? ( voor thuis gebruik na de curretage) Ik ben benieuwd vrijdag zie er wel een beetje tegenop dat infuus enzo @flashfly dank je wel voor de tip zal proberen ergens anders aan te denken dan.