melanie: tjee vreselijk sterkte.. ben er stil van .. denk aan je hier dokter gew bloeddruk 100- 50 erg laag dus later nog een keer 100 -50 en andere ass kwam op 105 - 55 vanmiddag bellen hb was ok
Dankjewel allemaal! Voel me nu ook dubbel verdrietig! Ben ook nog FLINK ongesteld en heb krampen. Dat laat me dan ook meteen ergens aan denken! We blijven sterk!!
Jeetje Melanie.... Heel veel sterkte vanuit hier! En wat jammer dat je ongi bent geworden.... Was dan een hele korte cyclus, of niet?? Serendipity, jij dus ook weer ongi! Flashyfly, ik ben jaloers!! Danielle, wat een verhaal. Ik denk toch ook twee keer..... Gaan jullie nu een ronde wachten?? Hier ben ik jullie toch dankbaar. M'n man had een week vakantie en we hebben een paar slechte dagen gehad, maar ik denk dat we eruit aan het kruipen zijn. Jullie zijn ook zo sterk!! Goed voorbeeld doet goed volgen, toch?! Gister ook maar eens een test gedaan, om te kijken of hij toch echt wit was. Op de een of andere manier wilde ik dit steeds niet, maar vooruit. "Gelukkig" was hij wit! Nu nog volgende week m'n menstruatie hopelijk en dan gaan we er gewoon weer voor! Ben toch wel blij!! Misschien is het leuk om een lijstje bij te houden van iedereen?? Met ongeveer je NOD ofzo?? Zoiets?? Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 16 mei
Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 16 mei Danielle, 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD hopelijk tussen 28 april en 5 mei
Dames hopend op een nieuw wonder! Onze vlindertjes zullen we nooit vergeten!! NOD Danielle, 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD hopelijk tussen 28 april en 5 mei Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 16 mei Zwanger!! Flashyfly, jaar - 1e kindje - uitgerekend: Zoiets??
Dames hopend op een nieuw wonder! Onze vlindertjes zullen we nooit vergeten!! NOD Danielle, 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD hopelijk tussen 28 april en 5 mei Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 16 mei Wendysunny, 30 jaar- 3e kindje- Zwanger!! Flashyfly, jaar - 1e kindje - uitgerekend:
leuk een lijstje.. sta erbij.. klus nog ff niet wil eerst fitter zijn bloeddruk gecontroleerd ivm duizeligheid en moeheid.
Wil iemand mij erbij zetten,ben nu ff niet handig. Haha Melanie-25jaar, 2kindje- 2de ronde na mk- NOD 6mei
Ohja en dankje voor alle knuffels. We zijn inderdaad sterk. Zei al gisteren tegen mijn moeder dat ik hier bij jullie meer steun heb gehad dan van mijn hele vriendenkring!! Maar dat komt natuurlijk ook omdat zij niet weten wat ik voel.
Dames hopend op een nieuw wonder! Onze vlindertjes zullen we nooit vergeten!! NOD Danielle, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD hopelijk tussen 28 april en 5 mei Melanie-25jaar, 2kindje- 2de ronde na mk- NOD 6mei Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 16 mei Wendysunny, 30 jaar - 3e kindje - even een kleine pauze Zwanger!! Flashyfly, jaar - 1e kindje - uitgerekend:
Ik ben zoooooooooooooo chagerijnig! Vriendlief heeft vakantie en loopt hier rond in huis en ik probeer aan mijn afstuderen te werken, kan me niet concentreren. Hij maakt lawaai, zet ineens het raam open om het scharnier te smeren, wil de radio aan, etc... pffffff...........................
En dan ineens komt hij achter me staan, masseert even me nek en schouders en zegt hoe trots hij op me is en dat ik het heel goed doe..... Hallo waterlanders! Ik doe de opleiding SPH - Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Studeer in deeltijd, dus naast mijn baan nog een volledige hbo opleiding. We hebben wel twee kamers extra boven, maar heb geen plek om daar te zitten...
jammer dat je geen plekkie hebt om te zitten. leuk hoor sph.. leek mij ook wel wat. heb zelf spw en pabo gedaan.. en tja werk nu met plezier op bsop en sta een morgen voor de klas.. (maar dar ben ik al weken niet geweest.. steeds gevoel dat ik flauw ga vallen) en anders stuur je je vriend ff weg
Vriend gaat nu even 10 km fietsen en daarna even boodschappen doen! Leuk de pabo, ik heb 2 jaar de pabo gedaan maar toen toch sph gaan doen. Soms verlang ik nog wel eens om voor de klas te staan!
Ja, ik weet het! Ik heb een jaar als onderwijsassistent stage gelopen, 4 dagen in de week, in groep 4. en dat was echt helemaal super. Wij, de leerkracht en ik, draaiden samen de hele klas. Deden om en om de lessen, hadden een super groep, mooie dingen gedaan, was een fantastisch jaar! Daarom ben ik de pabo gaan doen, maar toen ik besefte dat ik als ik klaar was met de pabo het alleen moest doen en ik de kinderen niet die aandacht kon geven die ik eigenlijk wilde vond ik het een heel stuk minder prettig.