Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wowww wat leuk die slinger danielle!!

Bij de vk weer alles goed.
    Pijn kon nog erger worden want deze dame is aan het indalen en moet nog een stukje verder zakken..maar de pijn heeft in ieder geval ergens voor gediend..ben ik dan weer blij mee:D hihihi

28dec al we terug,de weken en dagen vliegen nu voorbij;)

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mooie slinger zeg danielle.. hoe heb je dat zo mooi gedaan?

hier hele dag al knallende hoofdpijn.. niet leuk ;( maarja.. straks zwemles met de oudste.. kijkles en de kleine meid gaat ook mee natuurlijk

melanie 28 dec alweer das snel he.. leuk hoor. ikke 24 dec.. met man en kids hartje horen <3

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, gaat snel h Melanie, met elke week controles!! Fijn dat ze al aan het indalen is!

Wendy, de slinger heb ik van vilt vlaggetjes geknipt (twee lagen, wilde ze eerst vullen), daar met de hand letters op geborduurd (die ik ook uitgeknipt heb uit vilt) en toen vlaggetjes dichtgestikt en ik had een lint van 22 mm breed, dat hb ik dubbel gestreken en daar met naaimachine de vlaggetjes tussen genaaid...

Leuk Wendy, kindjes en man mee om hartje te luisteren!!! Succes met je hoofdpijn!!

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    das nog een heel werk dus zo'n slinger.. met strijkstof oid lijkt het me wel wat .. ben niet zo handig op naaimachine

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Het kan ook makkelijker hoorde ik later... bij de Xenos heb je stofkoord voor slingers... en je kunt met vliesofix de letters (vilt) op de vlaggetjes strijken en de vlaggetjes op de slinger... en dan ben je dus veel sneller klaar hahahaha.

Ik heb afgelopen 2 nachten in het ziekenhuis gelegen omdat ze dachten dat ik een zwangerschapsvergiftiging had!

6. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Oei Danielle, hoe gaat het nu met je?

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik ben maandagavond onwel geworden in auto op snelweg. Ik reed op de middenbaan en voelde me duizelig en zwart worden voor ogen. Dus auto op de vluchtstrook gezet. Vriendlief reed een km achter me en is achter me gestopt. Zijn via vluchtstrook naar een afslag gereden (km) heel rustig. Daar gegeten en gedronken, veranderde niets. Bleef zwart worden. Dus zh gebeld (ben onder controle bij de gyn) en moesten langs komen.
    Ze checkten eerst niet zoveel (hartfilmpje baby en urine) en als het goed was mocht ik naar huis... En ze zei ook: "Ja, je bent al zo vaak geweest en steeds is het niets... "
    Maar ik voelde me zooo ontzettend naar dat Bas nogmaals heeft aangegeven dat er meer gecheckt moest worden en ineens was daar meter voor zuurstof in bloed en thermometer en een kwartier later werd er bloed gerikt, moest ik nieuwe urine inleveren (zaten toch eiwitten in) en moest ik blijven...

Vanaf gisterochtend 24 uur lang urine verzameld (jugh) en vanochtend ingeleverd. Gelukkig kreeg ik niet zoals de gyn vanochtend zei aan het eind van de dag de uitslag, maar al rond de middag. Er zaten wel eiwitten in, maar nog onder de grens.

Ik mocht dus lekker naar huis toe. De duizelingen blijven wel en het zwart worden ook. dus moet echt rustig aan doen en bij verergring of verandering van de klachten terugkomen... Het is in ieder geval een stuk minder dan maandagavond, toen werd het ieder kwartier zwart voor me ogen en dacht ik flauw te vallen. Nu nog maar een keer per uur ofzo.

8. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Oei danielle!! Gelukkig niks gebeurt op de snelweg. Goed dat ze he toch onderzocht hebben en nu rust houden. Denk goed om jezelf en de kleine.

Hier gaat t beter met minder lange dagen werken gelukkig heb nu neer rust tussendoor. Alleen die klanten zitten ze te discussiëren of mn buik groot of normaal is.... Moet niet gekker worden :(

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Waar bemoeien ze zich mee zeg... pff... Fijn dat het met jou beter gaat nu je minder lange dagen werkt.

10. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Thx!! Danielle
    Ach ja je hebt er gekke klanten tussen

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ach danielle.. datr was vast spannend. en hoe is het nu

hoe is het met d erest?

hier beroerd.. ma weer vk controle.. straks bijna 2 weken vrij.. heerlijk

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Oei Danielle, gelykkig is het goed afgelopen! Wat stom dat ze in t zh zeiden dat je er al zovaak bent geweest, tegen mij zeiden ze steeds: beter een x teveel dan 1 x te weinig...
    Dus goed dat je hebt aangedrongen om alles goed te onderzoeken. En nu rustig aan doen meid!
    Laat je maar verwennen en zorg goed voor jou en de kleine!

@frouk, buikfoto please!
    Dan kunnen we ook oordelen ;)

Ik mis mijn (mega grote) buik wel een beetje hoor!
    Maar ik geniet van ons kleine ventje! Nu kan ik lekker knuffelen!

@wendy, nog leuke plannen voor de vakantie?

13. frouk85

frouk85 Niet meer actief

@ flash lekker kroelen met je kleine man geniet ervan. ik zal dat getrappel in de buik gaan missen denk ik dat vind ik zo appart en leuk. maar hij mag nog een paar weken blijven zitten.

zal een buikfoto plaatsen het valt allemaal wel mee vind ikzelf de meeste die het zeggen zijn oud en droegen vroeger soepjurken dus zag je hun buiken niet hihihi trek me er niet teveel van aan en geniet van mn buikje .

@wendy lekker 2 weken vrij mmm ga je nog iets leuks doen??

hier vanavond weer op controle bij de vk.

Bijgevoegde bestanden:

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een mooie buik Frouk!!!!!

15. frouk85

frouk85 Niet meer actief

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    haha leuke foto's

en .. hier trappelt de kleine na het eten al weer aardig.. fijn gevoel.. en stelt me gerust dat het ok is.

net kerstfeest in kerk gehad van school zoon.. straks zoon ophalen.

morgen nog werken op school en dan...
    bijna 2 weken vrij..

2 weken met weinig plannen.. ja uitrusten.. naar het bos, visite, op zoek naar een nieuwe wc (willen een hele ouderwetse.. en daar is niet zo veel in) gordijnen jacht.. na ruim ene jaar achter zonder gordijnen.. toch graag iets ervoor

waar hebben jullie de gordijnen weg.. en hoe bevallen ze??
    ik dacht aan de hema oid..njet te duur en veel keus..
    maar waarschijnlijk kan het niet...
    te brede muur (wil graag met ingemaakte ringen en dan kan je niet halverwege steun hebben ;) )

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mooie buik Frouk!!!

Flash,ik weet nu al dat'k mijn buik ga missen.
    Ik wil onze dochter zo graag in mijn armen houden,maar die buik:( ik wil het gevoel niet kwijt:D hahahaha

Hier sinds deze week erg veel last van mijn rug,de buik wordt nu erg zwaar en lang lopen kan ik niet meer.
    Zoonlief kan niet meer wachten tot zijn zusje er is..iedere dag vraagt hij Hoelang het duurt en wil me niet uit het oog verliezen..bang dat hij iets mist:D de schat!

18. frouk85

frouk85 Niet meer actief

tnx mel! de laatste loodjes voor je nog een paar weekjes en dan hebben jullie je kleine meisje in jullie handen. erg lief van je zoontje, grote broer :D

hier bij de vk geweest alles was goed de kleine lag mooi op schema en met zijn hoofdje boven in stuit. ben in deze 3 weken maar 1 kilo aangekomen en dat na al die kransjes ;) nu in totaal ongeveer 8 a 9 kilo aangekomen.

fijne avond allemaal.

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gaat goed Frouk,super!
    Hoer lag ze ook in stuit met (geloof) 28wk,maar ze is mooi weer gedraaid:D en ingedaald.
    Ik zit nu ook op 9,7kg,dus tegen de tijd dat ik ga bevallen zal dat wel rond de 12kg zijn...vind ik toch wel netjes;)
    Bij M.oreno was ik 13kg bijgekomen maar zag ik toch veel zwaarder uit.
    Alleen draag ik deze keer naar voren en bij M.oreno droeg ik rond.

Hier stoere,trotse broer:D
    (36wk)

20. frouk85

frouk85 Niet meer actief

mooie buik mel :D en trotse, knappe broer ernaast leuke foto :D.

vandaag nog ff werken tot 3, zondag tot 1 en maandag tot 1 en dan is het kerst. gelukkig de grootste drukte voorbij, zie ik vriendlief ook weer wat meer (heeft het stik druk nu als bakker met de kerst :( )

Deel Deze Pagina