Gefeliciteerd met 28 weken. Mooie.mijlpaal!! Ik hoef nog maar 25 dagen zag ik net. Whoei. Lig al poosje wakker net veel buikkrampen die komen en gaan....
werkse frouk. ik werk vanmiddag van ongeveer 13.00- 15.00 uur. (onverwachts) neem de oudste mee... heb maar 2 kids op de bso..cake versieren film kijken met popcorn erbij ... daarna bijna 2 weken vrij nu zo naar de vk... hartje luisteren met man en kids danielle.. wauw.. jij bent ook al zo ver fijne kerst allemaal
Ik kom jullie ook hele fijne feestdagen wensen!! Ik ben blij als dit alles achter de rug is,Pfff heb er zo gèèn zin in Ben blij als het volgende week woensdag is,dan mag de bevalling ergens beginnen. Hahahaha
Fijne dagen meiden! En dat 2013 maar veel gelukkig momenten mag brengen voor jullie en jullie kleintjes.
Een fotoshoot gepland 5 januari ben benieuwd hebben jullie misschien nog ideeën om wat mee te nemen?? Zat te denken aan een belleblaas en wat voor kleding aan??? Moeilijk. Hoe is het met jullie de kerst goed doorgekomen?? Het gaat wel spannend worden hier t is bijna januari
Leuk Frouk! Ook een leuk idee is het om blauwe muisjes mee te nemen En een paar mooie schoentjes die je op je buik kunt zetten. Vergeet je handen/nagels niet mooi te verzorgen,ook een tip. Hahah Muisjes bedoelde ik zoiets.
Kleding zou ik rustig houden (zwart/wit/spijker) en wellicht je man dezelfde kleuren aan laten doen. Ik vind bijvoorbeeld spijkerbroek met wit shirt mooi (of allebei bloot bovenlijf (jij bh en manlief helemaal bloot) met spijkerbroek of effen zwarte broek. En idd, muisjes mee!!! en een bellenblaas is ook gaaf!!!! en verder: nagels verzorgen en je haar netjes etc hahaha (oh en bij mij altijd: brillen glazen poetsen en bril goed op me neus zetten, zakt in de loop van de dag soms wel es een beetje... hihi) Ben heel benieuwd!! Gaaf! Melanie, hoe is het bij jou?? Hier vanavond de slijmprop verloren... zegt niets... maar toch voelt het als een soort van mijlpaal ofzo hahahaha Wij mogen in ieder geval veilig bevallen! Allebei de 37 weken voorbij! En hoe is het met de andere dames??