Nee die ken ik niet, ik had de zw testen van kruidvat en ovu van sensitest. Maar hoor wel goede dingen over zwanger+kids. Heel veel klusplezier en geniet bij CP! A state of hapiness
melanie: heerljk genieten voor jou ik ken die testen niet heb zelf cb en kruidvat gebruikt. binnenkort eens kijken of ik een witte test heb flashfly: hoe is het met jou? beetje aan het idee gewend? hoe voel je je nu? fijne week allemaal
binnenkort is net geworden haha ... hen hij is WIT!!!! helemaal blij ermee.. maar ook wel weer vreemd eigenlijk
@Melanie, wat lekker, naar Center parcs. Genieten!! En helemaal omdat je vruchtbare periode dan is! @Wendysunny, wat fijn zeg dat je test helemaal wit was. Ik heb er vanochtend ook met 1 in mijn handen gestaan, maar toch nog niet gedaan. Doe hem morgen denk ik. Dat geeft een goed gevoel denk, die witte test! Je kunt nu weer vooruit kijken!
danielle: wanneer was laatste mk ook alweer? pas geleden toch? ikke 23-3 curretage gehad ja lekker dat ie wit is.. nu nog ongesteld worden hahah
@ flashfly Wat er bij mij anders is... Bij de vmk had ik continu steekjes in mijn onderbuik, nu heb ik af en toe meer een ongigevoel (en juist dat gevoel is de groei van de baarmoeder). Verder kwamen de pijnlijke borsten iets later, maar mijn borsten zijn nu ook iets voller. Misselijkheid is nu ietjes meer. Maar het belangrijkste: bij de vmk had ik continu in mijn achterhoofd dat het fout zou kunnen gaan. Ik heb het denk ik aangevoeld. En nu voel ik me heel optimistich en erg goed. Plus... en dat klinkt in jullie oren misschien heel stom... kreeg ik vlak voor mijn eisprong een berichtje van ons vlinderkindje. De eerste vlinder van het seizoen kwam recht op mij afgevlogen, bleef enkele seconden voor mijn gezicht fladderen om toen zijn weg weer te vervolgen. Ik had echt het gevoel dat er verteld werd dat het snel helemaal goed zou komen. Geloof - Hoop - Liefde
Ik heb vorige week, de 11e, bij de gyn bloed geprikt. Hcg was toen alweer gezakt naar 2,8 en dat betekend al: niet zwanger. Tussen 0 en 3 is niet zwanger. En officieel ben je pas vanaf 25 zwanger. Kruudvat testen geven hele lichte streepjes bij 10, maar wel echte tuut en twijfektesten. De digitale van cb hebben 25 nodig. Dat is nu dus 5 dagen geleden. Afgelopen vrijdag kwam menstruatie/miskraam. Omdat vorige week hcg al zooooo laag was zou een test echt spierwit moeten zijn. Wil dat voor mijn eigen gevoel graag wel even zeker weten. Hoe gaat het vandaag met iedereen?
Ben ik ook weer eens. Zwaar weekend gehad. M'n schoonzusje blijkt al een tijdje zwanger. Ze is precies een jaar na mijn zoontje uitgerekend. We hebben niet zo'n heel goed contact en kregen dit even snel via de telefoon te horen..... Ze weten van mijn miskraam. Manlief zegt dat we het allemaal zwaar vinden tegen z'n moeder. Krijgt vervolgens ineens zijn broer aan de lijn met dit "blijde" nieuws..... Sorry, maar kan het misschien iets tactischer..... ??? Wendysunny, fijn die witte test! Voel je je ook al iets beter?? Flashyfly, ik duim voor je mogen!! Melanie, ik heb er ervaring mee en zijn goede testen! A1974, hoe is het daar???
Duckertje, dat komt dan toch nog even hard aan he... helemaal als het niet zo tactisch wordt gebracht! Niet fijn!! Misschien dat ik ook ovutesten van zwanger en kids koop... weet niet goed of ik daar voor moet kiezen of voor sensitest? Zou het veel uitmaken?
sensi of zw en kids.. gene idee.. wij doen het eerst gewon zonder... denk dat ik er anders heel veel nodig heb aangezien ik niks van nod oid weet tjee.. kunnne mensen het niet tactischer brengen.. hopelijk test jij ook snek positief als het hier nu snel raak is .. hebben wij 3 kids van jan-maart ach wat maakt het eigenlijk uit. wel grappig
Sandana, ik kreeg een beetje kippenvel na jouw verhaal. Ik denk wat mooi wat je over je vlindertje vertelt.... En wat mooi als dit je overkomt. ik weet ook nooit of ik zulke dingen moet geloven. Zou dit wel heel graag willen, maar vind het ook een beetje "eng", als je snapt hoe ik het bedoel.... Ik denk dan ook dat ik zulke dingen te graag wil zien... Dus ik loop net aan je te denken. Loop hier naar buiten om iets weg te gooien, hooguit 1 minuut.... Komt er op ons tuinpadje toch een vlindertje naar me toegevlogen. Ik heb gewoon tranen in m'n ogen.... Hopelijk mogen wij dus ook het geluk vinden komende maand! En ook voor jou zal ik duimen dat het goedzit!
@ Duckertje Het was een heel bijzonder moment. Ik moet zeggen dat ik niet zo veel met dit soort dingen bezig ben. Ineens gebeurd er iets en ik heb er meteen een gevoel bij. Pas later... toen ik zwanger bleek en ik zag wanneer het vlindertje was gekomen viel het echte kwartje van het bericht. Toen het gebeurde zei ik alleen maar: kijk, ons vlinderkindje komt ons een groet brengen! Met dit soort dingen zit ik er eigenlijk nooit naast, dus ik zou gek opkijken als deze zwangerschap niet goed zou zijn. Ik geloof overigens niet in een god, maar wel in energieën en zoals ik het noem Moeder Aarde (zij zorgt voor de energieën). Veel dingen die er gebeuren hebben een betekenis denk ik. Zo liep ik zaterdag naar mijn werk, blijft er een merelvrouwtje gewoon zitten terwijl ik vlak langs haar heen loop. Normaal vliegen vogels altijd snel weg. Zij niet, ze keek me alleen maar aan met haar grote ogen en ik keer in het voorbij lopen ook haar aan. Haar bekje vol met mos om een nest mee te bouwen. Alsof er kort een band was en zij wist dat ik zwanger was. Zij en ik samen binnenkort moeder... Dus van de ene kant moet je ervoor open staan en van de andere kant gewoon laten gebeuren. Dan komt het vanzelf op je pad. Het zijn de mooie momenten van het leven die je het echte geluk laten ervaren. @Duckertje en Daniëlle Ik hoop dat jullie binnenkort ook fijn zwanger mogen worden van een gezond kindje!
wat mooi zeg van die vlinders.. ik zag op de dag van de begravenis van oma 3 vogeltjes samen rondvliegen en dacht meteen.. das opa oma en mijn neefje... dat gevoel had ik echt... o meiden.. wat een zere rug heb ik... zal wel ongi moeten worden nu.. a..s vrijdag 4 weken na curretage... bah... hopelijk niet al te erg die 1e keeer. hoe was de menstruatie bij jullie na de mk? de 1e keer?
Sandana, alweer kippenvel! Mooi hoe je het vertelt! Danielle, hoe was het buiten?! Wendysunny, ik ben gelijk samen met m'n miskraam ongesteld geworden. Of zou ik dat niet zo moeten zien? Was wel heftiger als normaal. Hopelijk morgen of woensdag weer, dan kunnen we weer eens verder! Hoe was het trouwens in de sauna??
@ Wendy Mijn menstruatie was bijzonder weinig de eerste keer na de mk, maar ik ben niet gecurreteerd! Normaal heb ik best veel buikpijn en veel bloed verlies, nu voelde ik letterlijk niks en het bloedverlies viel ook mee... nu de 2de keer was wel heel heftig, maar dat is waarschijnlijk ook een vmk geweest, dus das dan niet gek! @ Vlindertjes Wauw wat een mooie verhalen... ik heb hier nog geen vlinder gezien Wel een ooievaar, maar die bracht iig voor deze ronde geen geluk
ik kan niet echt antwoord geven op de vraag hoe mijn menstruatie was na de miskraam. Duckertje, hopelijk komt je ongi komende dagen!!!