He bah, hier voor het eerst iets in mn broek geplast met niesen. Gelukkig ging ik net douchen.... Zal morgen ofzow ff fotos maken van t kamertje, heb die nog niet eens geshowed.
wendy, had ik ook volgens mij rond dat termijn. was voor mij gewoon een teken dat ik teveel deed en gas terug moest nemen
Wat kell zegt gas terug en aan jezelf en de kleine denken. Vandaag laatste drie uurtjes werken en morge bolle buik shoot
succes met je laatste dagje.. en veel plezier met de shoot.. ga je die foto's voor het geboortekaartje gebruken?? hier nu even wat foto's showen, dan nog even relaxen ... buik nog steeds elke keer hard... wacht tot maandag af, anders bel ik de verloskundige.. maar even wat gas terug nemen dus
deze moet ik jullie gewoon even laten zien.. zoon van 4 maakte vanmorgen een paar foto's van mijn buik... de eerste foto: de reactie van Dave... o .. dat zijn je benen.. hihi
Mooie echo's Wendy ben nieuwschierig wat t geslacht is ( ik denk een jongen hihi) Mooi buikje hoor!! Gewoon bellen als je t niet vertrouwd heb ik toen ook gedaan was hier een groeispurt mb buik stond ook vaak strak en hard. De foto's gaan we niet voor de kaartjes gebruiken ik wil de mooiste op canvas samen met een newborn foto straks.
Ha frouk, ik ben zelf ook heel benieuwd wat het is.. tja het staat niet op de foto's zei de vk.. dus wachten maar he. Leuk idee van die canvas
Ik heb 2 weken geleden ook de shoot gehad. Zodra de bewerkte fotos binnen zijn zal ik dr wat op zetten. Wil wel mee gaan doen met buik van dr maand. Dus dan moeten jullie allemaal stemmen ;p. Wilde er 1 voor geboorte kaartje doen maar mn.vriend vond dat te prive. Hier doen we ook 1 op canvas en daarna idd ook n.new born
kell.. nee .. surprise na de tijd is zo leuk!! hoewel ik wel heeeeeeeeeeeeelbenoieuwd ben hoor. iemand die met mij via pb ideeën over namen wil uitwisselen.. we komen er niet uit geloof ik... zou fijn zijn
stuur maar een pbtje wat je in gedachten hebt......haha vind namen altijd leuk. Hier kwamen we er samen maar moeilijk uit. ja vind het ook leuk dat het een verrassing is...... al heb ik hele zw. gedacht dat het een jongen is. laatste maand in twijfel (gelukkig, want dan hoef ik niet zo om te schakelen.
wij weten het idd ook niet. Heb altijd gezegd dat als ik zwanger zou zijn het niet te willen weten. Al denk ik bij elke echo wat te gezien te hebben en denk ik dan van.....aaah willen we het echt niet weten? haha bij een 2e wil ik het ws wel weten. Gewoon eens kijken hoe dat is.