Frouk: nogmaals gefeliciteerd met jullie mannetje Vinz,wat een leuke naam Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie nu lekker samen aan net genieten zijn...maar dat zal vast wel Ben benieuwd naar het mooie mannetje!! @Wendy: hoe was het bloedprikken,de uitslag al gekregen? Probeer maar lekker te genieten,ik mis het zwanger zijn zo erg dat ik gewoon moet huilen als ik eraan denk Toen helemaal verdrietig dat de kleine meid niet wilde komen,en nu denk ik "wat heb ik me aangesteld" Die weken/dagen dat ik zo "geklaagd" heb had ik beter kunnen genieten van m'n buik waar nog zo lekker in geschopt werd Verder alles goed met jou en de kleine uk? Zal wel druk zijn met nog 2 kids in huis he. Hier gaat alles zijn gangetje. Het weekend voor het eerst met z'n 4tjes naar centerparcs geweest..we hebben genoten! Délana vandaag alweer 7weekjes en over 3wk mag ik alweer gaan werken zal wel ff tegenvallen aangezien ik al 7maanden thuis ben...pffffff Morgen voor het laatst een bezoekje aan de vk,de na controlle. Weer een periode die ik af moet sluiten het zalen de hormonen wel zijn. Morgen is het 1jaar geleden dat we het verschrikkelijke nieuws te horen kregen en 19maart gecuretteerd. Terwijl ik dit typ rolt er weer eens een traan over m'n wang....wat is de tijd gevlogen en JAAA ik ben ziels gelukkig dat ik snel weer zwanger was. Maar het verdriet dat ik toen had voel ik iedere keer weer als ik eraan terug denk. Die gebeurtenis heeft heel wat in mij los gemaakt en zal er nooit of te nimmer meer "luchtig" over denken. Eerder dacht ik alleen dat de natuur haar werk deed en er iets niet goed zou zijn met de "baby" als andere een mk hadden,en zo denk ik er nog steeds over. Maar heb nooit stil gestaan bij het verdriet,de leed wat diegene dan door moest maken..het leven voor een ander gaat door. Ik ben voor iedereen blij in dit topic dat we allemaal weer snel zwanger mochten raken! *dikke kus en knuffel voor jullie allemaal*
melanie: sterkte vandaag.. gek he.. een jaar geleden alweer... ik was 23 maart gecurreteerd.. komt ook steeds dichterbij. hier nog iemand .. d ehekkensluiter die happy is dat we allemaal weer ene kleine mogen krijgen.. <3 utslag bloed: hb was 7.0 2 weken teriug bij dokter 6.3 en bij de vk 7.2 is dus goed... al wijt ik de moeheid er wel aan.. maar verder.. gaat alles goed en geniet ik ervan hoor
Frouk, gefeliciteerd!! Lekker genieten nu!! Jeetje Melanie... Ik krijg kippenvel van je verhaal! Mooi gezegd! Hier 16 maart spontaan m'n miskraam gehad en ook hier een hele rot week. Ik ben zo blij met ons meisje, maar had ons vlindertje ook heel graag willen leren kennen..... En niemand die er meer bij stil staat, terwijl het bij mij maar in m'n hoofd blijft dwalen.... Gewoon al een jaar voorbij, gelukkig ook een jaar met hele hoge pieken... Inderdaad wel mooi dat we allemaal weer snel zwanger waren en dit groepje nog steeds zo actief is. Ik ben dan wel niet meer zo veel op ZP te vinden, maar we hebben samen hetzelfde mee gemaakt en ik vind het fijn dat wij elkaar in ieder geval wel begrijpen! Bedankt daarvoor! En nu gaan we maar weer verder met genieten! Van onze wondertjes... Of ze nu naast ons liggen of nog lekker in mama's buik rond trappelen! Hier trouwens gister het eerste lachje.... De tranen rollen steeds weer over m'n wangen... Zoveel verdriet gehad en zo gehoopt dat het dit keer wel allemaal goed mocht gaan. En dan is ze daar eindelijk en mag je als moeder haar eerste lachje ontvangen... Geweldig gevoel!! Voor iedereen veel sterkte, maar ook veel liefs! Nicole
Frouk van harte! Wat een super leuke naam Vinz! Lekker genieten! Wat is het toch geweldig om je kindje voor het eerst in je armen te hebben. Wendy en Anemoon , het gaat voor jullie nu ook best wel rap. Wat fijn! Net wat Melanie zegt geniet ervan want ook ik heb last van het " lege buik sydroom" . Ben vreselijk blij met Lily maar mis het enorm Heb het dan ook niet voor mijn gevoel goed kunnen afronden deze zwangerschap door het helpp sydroom en toch uiteindelijk de keizersnede maar ach ben de laatste die mag klagen. Ben ook ontzettend blij dat ik snel weer zwanger heb mogen worden . Voor mij is het nu ook bijna 1 jaar geleden van mijn mk. Valt allemaal niet mee en het overlijden van mijn moeder heeft er ook aardig ingehakt. Maar we gaan gewoon door en moeten gewoon niet vergeten om elke dag van onze wondertjes te genieten! Ook ik ben hier niet veel maar heb veel steun gehad hier! Even nog een fotootje van mijn meisje.. Liefs van Alicia
Jeetje Alicia, wat een schatje! Smelt... Ik ben blij dat we elkaar weer even allemaal "terugvinden" hier!
Aah thx Nicole! Het is te lang geleden he? Ben ik ook blij om Zo gek weer een jaar terug he ? Aan 1 kant voorbij gevlogen maar ook weer niet ..
BTW ik zal proberen hier iets meer te zijn maar weet hoe dat gaat.. Maar wie het leuk vind kan mijn toevoegen op facebook , daar ben ik sowieso elke dag. Alicia Minguez is de naam daar dus wie het leuk vind, feel free! Knuffel!
JA! Dat zou ik het liefst willen! Mis het zwanger zijn ook super! Heb er een topic over geopend, voor degene die willen meepraten http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/417469-wie-mist-zwanger-zijn-meer-5.html Maar ik moet er minimaal 1 jaar tussen laten, vanwege de sks en vanwege het werk. Zo bijzonder dat we hier allemaal in en rond maart een vlindertje hebben verloren en in 2012 en 2013 allemaal (gaan) bevallen van een gezond prachtig kindje! Ik ben zo blij met jullie op dit forum. Ik heb hier echt mijn hart kunnen luchten. afgelopen zaterdag was het hier een jaar geleden, ik sta er bijna elke dag nog even bij stil. Steek vaak een kaarsje aan. Maar wat heerlijk dat ik nu kan genieten van Kyan, hij is zo'n lekker menneke Alica, wat een scheetje!
Angela, ik dacht dat er een half jaar tussen mocht zitten bij een keizersnede?? Zou je bij een volgende weer voor een keizersnede gaan? Hier zit er nu bijna 16 maanden tussen en ik moet zeggen dat het echt heel leuk is en het ons heel goed bevalt. Maar we zijn zo wel compleet... Ik heb het voor mezelf ook goed afgesloten en was me er van bewust dat het de laatste keer was. Voor ons is het goed zo!
@Alicia: wat een mooi poppetje Heb je toegevoegd op fb en je hebt ook een prachtige zoon een lekker vrolijk manneke volgens mij he! Hihihi Hoe is het weer bij jullie?? (Maak me gek!!!!) @Flash: ik mis het zwanger zijn ook hoor.. Was het weekend in cp met m'n gezinnetje..heerlijk. Maar als een zwangere vrouw voorbij liep kreeg ik een jaloers gevoel. *schaam* hihihi De laatste keer dat ik in cp was had ik pas de mk gehad en ook toen was ik jaloers op al die zwangere vrouwen en baby's. Hoewel mijn gevoel eerder zei dat we compleet zouden zijn als er een 2de zou zijn heb ik het toch nog niet kunnen "afsluiten"....het zwanger zijn. Maar ik weet dat ml dit absoluut niet wil..*zucht* en heel eerlijk lijkt het me ook niet prakties met auto,vakantie en financieel. Verder vandaag een emo dagje. Deze zwangerschap is vandaag helemaal afgesloten. Mijn laatste bezoekje aan de vk is een feit *traan* Heb me erg moeten inhouden met ook nog in mijn achterhoofd dat het vandaag 1jaar geleden is van de mk. Om 14:00 moesten we in het ziekenhuis zijn toen ik het nieuws kreeg De tijd,het gevoel,de pijn en het verdriet...alles heb ik weer "beleefd" vandaag. *zucht* Maar ben super gelukkig met m'n kleine meisje en dat maakte de dag wel weer goed
Lieve ladies, ook ik ben blij met jullie!!! Gefeliciteerd met Vinz Frouk!!!!! En Alicia, wat een mooi meisje! hier veel zorgen om Stijn, morgen zitten we weer een hele dag in ziekenhuis, en dan gaan we op verder onderzoek aandringen... de tijd van aankijken is voorbij... ik vrees dat Stijn opgenomen gaat worden.... ik probeer hier gauw vaker en meer te zijn...
Ahhh Danielle...wat sneu voor kleine Stijn. Succes en sterkte morgen,hopelijk wordt dat kleine mannetje eindelijk eens verlost van alle ellende en pijn Délana heeft vandaag haar eerste prikjes gehad Tot nu toe is ze alleen maar erg moe en heeft nog geen koorts...houden zo!!
danielle sterkte vandaag! zo hier ben ik dan heeft ff geduurt maar we zijn druk met onze kleine man hij is lekker rustig en snel tevree. zal mn verhall even doen. maandag ochtend 11-3 om 7 uur in het ziekenhuis zijn. moest ik een zetpil zetten en een ok jasje aan om 8:00 naar de ok daar de ruggeprik gekregen om kwart over 8. deze begon vrij snel te werken tintelen een raar gevoel. toen zijn ze begonnen om 8:33 was het zover Vinz werd omhoog gehouden ik helemaal trots een smile van oor tot oor. papa ging mee naar de tafel waar hij gecontroleerd werd alles was goed en hij kwam weer bij mij liggen terwijjl ze me weer dicht maakte. om 5 voor 9 waren ze klaar met alles en mocht ik naar de uitslaapkamer. Vinz is heel de tijd bij mij geweest en gerben ook . de keizersnee is me mee gevallen ook de nasleep ervan. op dinsdag stond ik weer zelf onder de douche en pijn heb ik er ook niet echt van . op donderdag ochtend om 11 uur mochten we naar huis. zo en nu een fototje ( sorry als het verhaaltje niet heel duidelijk is doe t ff snel )
Frouk, fijn dat het allemaal is meegevallen! Je hebt je iig goed kunnnen voorbereiden! Mooie foto's ook! Wat een lekker ventje! Geniet van deze mooie en drukke periode!
frouk fijn zeg dat je de kleine bij je mocht houden toen alles ok was. ziekenhuis waar ik heen ga als keizersnede is blijft de papa bij kindje ne mama alleen
Frouk, wat een mooi mannetje. Wij zitten al vanaf vrijdag in het ziekenhuis. Stijn is opgenomen... Hij dronk veel te slecht en groeide ook slecht. Dus zit tegen een sonde aan. Ook blijft hij last van zijn buikje hebben.... Pfff. Pittig en zwaar is het. Stijn ijft lachen en vrolijk, maar daardoor lijkt het voor buitenstaanders alsof er niets is en hij geen pijn heeft en tevreden is.
Ach Danielle jeetje zeg Hoop dat het snel beter zal gaan en dat je snel weer je kleine Stijn mee naar huis mag nemen. Trek je het nog ? Frouk : wat leuk om te lezen en wat een super mooi mannetje. Fijn dat je er weinig last van hebt . Ben jaloers , zie dat jou partner bij de ks was. Hier was dat helaas niet zo!Maar goed het is niet anders Lekker genieten he ? Melanie : jaa gezellig op FB ! Mooie kindertjes van jou! Zijn echte schatjes. Leuk om daar zo foto's van elkaar te zien. Angela : zal snel eens spieken daar! Hier ook het advies om een jaar niet zwanger te worden. Nou is dit toch mijn laatste zwangerschap geweest maar wil dat nog niet hardop zeggen want dan ga ik heel erg hard huilen haha. Vond het weer zo leuk om zwanger te zijn geweest. ondanks alle ellende zooo genoten ervan .. Denk dat het niet meer zal gebeuren.. Maar goed zet het maar even van mij af want mag toch een jaar niet Anemoon en Wendy hoop dat alles goed gaat daar met jullie buikjes! Duckertje : compleet gelukkig en gelukkig compleet dus! Kell : Hoe gaat het met jou en je kleine Siem ? Ik zal ook nog even mijn verhaal doen .. Vanaf week 30 bleef mijn bloeddruk steeds aan de hoge kant maar voelde mij vrij oke.. Genot intens en beloofde meer rust te nemen. Streng onder controle bij de Gyn dus kon het even uitzingen. Helaas daarna ook eiwit in urine dus moest 2 x in de week urine inleveren en 2 x in de week langs komen. Veel bedrust . Veel hoofdpijn maar niet echt ziek dus onder strenge controle hoefde er nog niet ingegrepen te worden. In week 36 steeg mijn bloeddruk weer enorm en heb ik een nier steen koliek gehad , veel pijn naar ehbo geweest.Duidelijke symptomen van het HELPP sydroom of wel zwangerschaps vergiftiging. Hier werkt het net even anders dan in Nederland maar mocht ik voor week 36 bevallen of moest er ingegrepen worden zou ik helaas niet door mijn eigen gyn geholpen mogen worden,ik moest dan naar een staatsziekenhuis want alleen daar werken ze met prematuren en mijn arts was niet bevoegd in dat ziekenhuis. Ik wilde echt alleen maar door hem geholpen worden dus we hebben het kunnen rekken tot aan week 37, alleen maar bedrust gehad en alleen eruit voor de controles.Onder de voorwaarde dat moest er ingegrepen worden dat ik dan ook echt naar dat andere ziekenhuis zou gaan. Precies op week 37 ben ik ingeleid. Om 9 uur zat ik aan het infuus. Helaas had mijn meisje er geen zin in en schoot lekker uit mijn bekken zat nog lekker te genieten in de buik! De ene wee na de andere maar dit was volkomen kansloos. Om 1500 zat ik nog maar op 2 cm . Toen is er besloten dat ze haar zouden gaan halen dmv keizersnee want dit zou een te lang verhaal worden. Ruggeprik ging steeds mis, na 2 x prikken hebben ze een 2de arts bij gehaald en deze lukte het wel, mijn hele onderrug was dan ook bont en blauw. Affijn.. Eindelijk was het zover ! En moest ze nog met de pomp eruit gehaald worden want ze weigerde mee te werken. Dus hebben nog lekker aan mijn buik zitten trekken en duwen . Maar goed ze was er eindelijk 16 uur 16! De volgende dag stond ik ook zelf naast mijn bed , ging niet heel soepel maar was te doen . Ben dan ook zelf gaan douchen. Op zaterdag ben ik naar huis gegaan, iets wat normaal niet gebeurt in Spanje want normaal blijf je 4 dagen omdat je hier geen kraam verzorging hebt. Maar ik wilde niet meer blijven alles ging goed en zaterdag deed ik eigenlijk alles zelf al Dus de KS zelf is mij 100% mee gevallen. Alleen alles erom heen ging gewoon even wat anders dan gepland. Nietjes zijn na 11 dagen eruit gehaald , wond aan buitenkant prima genezen. Nou heel verhaal he ? Pff haha Ben gisteren weer voor het eerst ongi! Vind er niks aan blecchhhhhh :x Nu lekker naar buiten en genieten van het zonnetje!