Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Pfff wat een bevalling. Het gaat nooit zoals je hoopt he?

@nicole, ze hebben niks tegen me gezegd in het zh over hoe lang ik niet zwanger mag raken, maar ik dacht 9maanden minimaal.
    Ik weet niet of ik opnieuw een natuurlijke bevalling durf met het oog op nog een spoed ks. Mss ga ik dan juist wel voor een geplande ks.
    Ligt ook aan de groei van de baby anders mag ik niet eens natuurlijk proberen.

@ongi, hieer nog steeds niet :) thx 2 BV!

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ongesteld na bevalling.. 1e keer na een maand of 8.. had toen al lang mirena weer en gaf toen bv

2e keer pas na 1,5 jaar.. had toen wel mirena en gaf toen nog wel bv

antiv=conceptie: heb straks geen zin meer in mirena.. van de pil word ik chaga.. en ben wel klaar met gedoe aan mijn lichaam.. vind dat maan aan de beurt is.. maar die ziet het niet zitten geloof ik

3. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Hier gaan we voor de mirena heb hiervoor 11 jaar de pil geslikt maar last van stemmingswisselingen als ik ongi was was ik vrolijk en anders vaak chagrijnig.

Hoe is t met je Wendy nog aan t genieten van t getrappel in je buik?
    Jij ook anemoon?

En hoe is t met de rest en de beebjes?

Hier gaat alles goed vandaag eerste dag zonder kraamhulp, ga haar wel missen was een erg leuke vrouw.
    Met Vinz gaat ook alles super eet goed en is een tevreden kereltje soms wel kast van krampjes en hij heeft nu een ontstoken oogje.

Fijne dag allemaal!!

4. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Danielle, wat sneu voor Stijn en wat een extra zorgen voor jullie. Hoe gaat het nu?

Wendy, hoe voel je je? Iets beter in balans qua rust en inspanning?

Alicia, wat een bevallingsverhaal! Gelukkig is het resultaat een prachtige, gezonde dochter.

Frouk, heerlijk om te lezen hoe het met jullie gaat! Geniet ervan zoveel je kunt. Hoe vindt je vriend/man het?

Kan me voorstellen dat jullie het zwanger zijn missen en dat het vreemd voelt om te bedenken dat je misschien niet meer zwanger zult zijn. Ik geniet ook volop van het gespartel en het constante samenzijn met de kleine.

Over anticonceptie: ik ben nu 4 jaar geleden met alles gestopt, omdat ik geen toegevoegde hormonen meer in mijn lijf wilde. We vrijen met condoom in vruchtbare periode of mijn vriend gaat voor het zingen de kerk uit. Absoluut niet zo betrouwbaar als pil of spiraaltje, maar op dat moment was een onverwacht kleintje ook al welkom. :) Anders zou ik zeker voor een andere anticonceptie kiezen, maar voor ons werkte dit prima zo.

Hier gaat het verder prima. Moeilijke weken achter de rug met de verjaardag van de miskraam en te veel drukte die mijn zwangere lijf en geest niet meer aan kon. Nu doe ik wat kalmer aan en zit ik weer beter in mijn vel gelukkig. Waarschijnlijk ga ik ook weekje eerder met verlof, dus met 35 weken ipv 36 weken en dat voelt ook goed.
    Buik blijft enorm groeien :). Nog steeds maar 5 kilo zwaarder, maar dat is er niet aan af te zien. Hoewel ik verder helemaal niet dikker ben geworden. Soms spookt wel door mijn hoofd dat het kindje misschien erg groot is, omdat op de 20-weken echo ook al een wat groter kindje te zien is. Maak me daar soms wat zorgen over. Maar goed, dat zullen we afwachten. Over twee weken de groei-echo, dus dan zal het duidelijker worden.

Dames, geniet van de kleintjes, zowel in als uit de buik!

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    anemoon.. wat ga je straks doen dan aan anticonceptie.. ik dus geen idee.. maar heb nog wel even.

babykamer bijna klaar.. joehoe..

morgen 1 jaar geleden dat de 1e curretage was :( erg gek...

ik blijf moe..maar pas me meer aan en dat gata goed.

hoe is het met de rest?

vanaf juni allemaal weer mama :)

6. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Hier morge ook een jaar gelede van ons vlindertje :( denk er regelmatig aan en dan kijk ik naar Vinz wat een geluk en blij we zijn.
    Zal morge wel even slikken zijn.
    Jij ook sterkte morge Wendy!

Hoe is t met de rest?

7. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Ik denk hetzelfde als voorheen, dus zonder pil/spiraaltje, Wendy.

Sterkte vandaag voor jullie allebei!

8. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    digitale knuffel voor jullie!
    Blijft altijd extra moeilijk...

Ik gebruik nog geen anticonceptie. Ik wil ook geen extra hormonen in mijn lijf, dus maar even voorzichtig zijn....
    Maar ben ook nog niet ongi vanwege de BV.

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier nog steeds met Stijn in het ziekenhuis, maar als het goed is mogen we morgen naar huis toe.

Stijn is erg ziek geweest van zijn darmontsteking en hing daardoor slechter drinken.
    Darmpjes gaan beter, drinken gaat beter en we hebben meer regelmaat en ritme gekregen!! Heel erg fijn.

Ik heb 5 weken geleden spiraaltje laten plaatsen.

10. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Fijn danielle! Lekker naar huis met je mannetje!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej dames,

Hoe gaat het hier met iedereen?

Danielle, hopelijk mag Stijn heel snel mee naar huis en dan Mèt een oplossing voor zijn pijntjes:( zo sneu voor hem.

Maart is bijna voorbij,dus denk dat we allemaal nu wel onze "vlinder dag" voorbij zijn.

Hier gaat alles goed,volgende week woensdag weer beginnen met werken....zooooo gèèn zin in!!!:(:(
    Nog steeds niet ongesteld maar wel alle mogelijke kwaaltjes erbij.
    Menstruatie krampjes en gevoelige (.)(.)
    Zul je zien dat ik straks op een ongewenst moment ongesteld wordt;) hahaha

Slaap lekker dames,ik ga Délana nu de fles geven en zelf ook slaapie doen. ;)

12. frouk85

frouk85 Niet meer actief

hey

@danielle hoe is t met stijn??

@mel moet je alweer aan de gang pff das ook al snel voor mn gevoel succes met werken :(

@ de rst hoe is t met jullie?

hier gaat t goed begin langzaam een ritme te krijgen en te wennen
    Vinz doet t erg goed hij drinkt goed al was ik even bang van niet omdat hij niet altijd zijn fles leeg drinkt maar nu ik het bij hou hoeveel per dag maak ik me ook minder zorgen en komt hij aan voldoende cc per dag.
    zaterdag hebben we de newborn shoot staan hadden we eigenlijk vorige week maar toen had vinz een ontstoken oogje maar dat is gelukkig over.

13. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Vandaag op t cb geweest om te wegen hij woog vorige week dinsdag 3060 en nu een week later 3310 hij groeit goed :D en mama is ook heel blij!! Zal van de week ff een foto spammen als de computer t weer doet

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    super frouk!!!

morgen naar ziekenhuis: echo voor ligging placenta.. lag met 20 weken echo niet goed.
    maandag bi de vk gew. ze schat de baby kleiner dan de vorige 2 keren (9 en 8 pond) ben benieuwd

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden.. ik heb al 2 weken elke moren diarree..
    neme floradix voor hb en nam een drankje om wel naar de wc te kunnnen.maar dan ben ik al snel mee gestopt.

maandag de vk vergeten te vragen.. lees op internet bijna alleen over diarree aan begin van de zwangerschap

16. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Fijn, Frouk! Hoe bevalt het om moeder te zijn?

Hoe gaat het met de andere dames?

Danielle, hoe gaat het met Stijn?

Wendy, ik heb de hele zwangerschap al diarree of dunnere ontlasting. Ik ben het gewend, heb een erg prikkelbare darm. Zolang ik genoeg drink/eet en zowel de kleine als ik blijven op gewicht, maak ik me er geen zorgen om. Mocht je je wel zorgen maken, zeker even met de verloskundige bellen!
    Goed vezels blijven eten en je zou kunnen proberen of melk je darmen prikkelt.

Ben benieuwd naar de ligging van de placenta, laat je weten hoe het gegaan is?

Ik had dinsdag weer controle bij de vk. Bloeddruk loopt ietsjes op. Hopelijk blijft ie binnen de perken...VErder alles goed gelukkig! Volgende week de 30 weken echo, ben erg benieuwd.

17. frouk85

frouk85 Niet meer actief

ff fototjes spammen :D

Bijgevoegde bestanden:

18. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Och, wat een mopje!

Beetje rossige haartjes he? Of lijkt dat zo op de foto?

Superlief.

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hallo,

Hier ook weinig geweest, wel half mee gelezen hoor.

Frouk, wat een lekker mannetje. en zo wakker ook al.
    echt al een grote vent. Ik ga morgen ook maar weer eens wegen.

danielle, hoe is het met je? en met stijn? hoop dat alles weer wat beter gaat.

Vlinderdag: hier er veel aan gedacht voordat ie was. Alleen op de dag zelf dus weer niet. had een kaarsje aan willen doen etc.
    Erg he. Maar vond het ook lastig. De ene datum had ik bloedverlies en hoorde ik van vk dat het mis was. en je hebt de dag van het verlies zelf dus ja welke dag blijf je onthouden?
    Ik wil ws nog steeds een vlindertje als tattoo achter mn oor.
    heb een erg mooie gezien.

Hier loopt het allemaal niet zo soepeltjes.
    Siem is vanaf zijn geboorte al erg druk met de armpjes en beentjes maar omdat hij toen nog veel sliep viel het niet zo op.
    Nu hij meer wakker is, is hij enorm onrustig. Na 10 min wakker te zijn etc begint hij te mopperen, wat overgaat in huilen. zijn hele lichaam is druk in beweging. Ook overstrekt hij zich vaak. Hij kan zich gewoon niet ontspannen. Het duurt dan ook heel lang voordat hij slaapt.

Ik heb meer dan een maand bv gegeven. Ik ben toe gaan afbouwen omdat ik het gevoel had alleen maar met voeden bezig te zijn en voelde me opgesloten in mijn eigen huis.
    Heb nu alleen de ochtend voeding nog. Ik kan nu met Siem ergens heen en kan daar de fles geven of iemand anders kan dit doen.
    Ik zelf voel me hier veel beter bij. Al heeft het echt wel iets hoor, zon kind lekker dicht bij je aan de borst.
    Hij drinkt alleen enorm gulzig. De helft komt er met boertjes etc ook weer uit. Ook de rest van de dag komt er regelmatig voeding terug.
    Ik kan hem regelmatig een ander shirtje aan doen.
    Ik heb al verschillende flessen en spenen ed geprobeerd.
    Ook andere voeding helpt niet. nu heb ik ander spul gekregen voor krampjes. Hier heeft hij ook erg veel last van.
    Morgen op cb ga ik even overleggen hoe of wat of er van dat pitmeel bij in mag ofzow.

Morgen ga ik ook met siem naar een osteophaat.
    Ook op aanraden van de vk. daar was ik gisteren voor eindcontrole.
    Gelukkig was ik zelf al op dat idee gekomen en had ik de afspraak al staan. Het zit gewoon niet helemaal lekker. Merk aan Siem dat hij niet lekker in zijn vel zit.

Hij begint nu wel echte lachjes te vertonen. echt erg leuk.
    Ik vind dat hij wel erg op mij lijkt. ben alleen benieuwd of hij de krullen van zijn papa krijgt.

oooohjah heeeeel belangrijk: ik heb een buikfoto ingestuurd.
    als jullie zouden willen stemmen???????

nog ff n foto

zal proberen jullie wat meer bij te houden....
    liefs

Bijgevoegde bestanden:

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wat een mooie foto's

en over de voeding; als je je er beter bij voelt is het toch prima?

vandaag echo gehad.. placenta ligt goed.. wel groot hoof, en groter dna voor 30 weken.. scherm gaf zelfs 33 34 welken al aan :(

Deel Deze Pagina