mooie foto's van stijn <3 om verliefd op te worden. dus alweer aan het werk?? babyangel? hoe bevalt dat? hier nog steeds moe en maak me druk.. loopt ver voor in gewicht. do naar de vk en wil een extra echo.. eventueel eerder inleiden id?
danielle: de 1e werd geschat door de vk op 3500. was 4430 gram en kwam zo goed als leveloos ter wereld, ademde niet bewoog niet was blauw. kwam snel bij na beademen.. had vastgezeten de 2e werd geschat op 3500. week eerder gestript.. maakte me toen zorgen en was er klaar voor.. was 4010 gram in ziekenhuis geboren .. ging prima
Dan kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakt. Goed in de gaten houden Wendy! Volgens mij zit Kyan midden in een sprongetje. rond 4 maanden is toch weer een sprong? Hij is huiliger, wil niet slapen, en als hij slaapt, slaapt hij maar heel kort, drinkt kort en heel vaak. Vannacht echt een slechte nacht gehad. Kyan kwam om de 2 uur voor een voeding en tussendoor was hij de hele tijd aan het mopperen in zijn wiegje. Ik heb echt bijna niks geslapen. ML is beneden gaan liggen zodat hij tenminste nog wat slaap kon krijgen. En dan krijgt Kyan morgen ook nog voor de 3e keer de spuitjes. Ik hoop echt dat Kyan maandagnacht wat gaat slapen, ML heeft dinsdag belangrijk examen in Arnhem. Maar wat is het een heerlijk weer! Vanochtend lekker de hele ochtend buiten geweest Voor wie facebook vriendjes wil worden: angela van dinther-erkens. Voeg me maar toe, gezellig
Oei Wendy, dan zou ik idd ook wel graag een extra echo willen en willen kijken hoe of wat. Wellicht dat ze je aan de hand van die echo wel eerder in willen leiden. Ik heb je toegevoegd Angela!!
fijn dat jullie me begrijpen.. veel mensen begrijpen het niet.. va ach als die eruit kwam kan de rest ook.. tja duh.. daar heb ik wat aan. ik hoop op inleiden rond 38 weken als het echt groot is.. maarja 3e daalt niet snel in.. en zal vast eerst ingedaald moeten zijn
Houden ze ook goed in de gaten of je zwangerschapsdiabetes hebt of ontwikkeld Wendy? En tuurlijk, hoe je het went of keert zal hij/zij eruit moeten... maar wel graag op een verantwoorde manier. Bespreek je zorgen ook echt met de vk (of liep je bij de gyn?) Voor inleiden is indalen wel wenselijk, maar anderzijds, als hij met 41 weken nog niet ingedaald is (gebeurd soms toch pas bij of tijdens een bevalling?) dan laten ze je toch ook niet lopen omdat hij nog niet ingedaald is... Geef goed duidelijk aan wat je wilt!
Wendy, ik begrijp je onzekerheid en spanning zeker! Vind het helemaal niet raar. Ik maakte me ook best bezorgd om de groei en was blij te horen dat het meeviel. Goed dat je het bespreekbaar maakt. Belangrijk dat je serieus genomenn wordt, en dan denk ik dat het vast helemaal goed komt! Danielle, hoe gaat het nu met Stijn? Heftig om te lezen hoe lang jullie aan het "sukkelen" zijn geweest. Een hele verlofperiode. Hoop voor hem en voor jullie dat het nu de goede kant op gaat. Angela, wauw wat is Kyan toch alweer een grote kerel dan, 4 maanden. Lijkt me zwaar dat jullie dan zo weinig slapen. Hoe zorg je ervoor dat je het trekt? Wanneer ga je weer aan het werk? Ik moet nog anderhalve week werken, waanzinnig druk natuurlijk om alles over te dragen, dus ik kijk erg uit naar verlof. Hou wat meer vocht vast, soms erg duizelig, dus ben benieuwd naar bloeddruk morgen bij controle...
Even snel tussendoor: Net bij het CB geweest, dit keer een pro BV verpleegkundige. Erg fijn! Kyan is net 4 maanden en al 68,5 cm en 7085 gram ! Echt een kleine reus Net z'n vader! Zat mooi boven aan de curve. En toen hij op zijn buik lag om te laten zien hoe sterk zijn nekje is, rolde hij rolde zich om van zijn buik naar zijn rug op de tafel van de verpleegkundige. Echt niet verwacht! Super trots op mijn mannetje Blij dat we nu een paar maanden van die spuitjes af zijn.
super dat het goed op buro was. ik ben gisteren ook geweest..dochter bijna 1 m (was de oudste pas ten hij naar school ging haha)
Fijn, Angela, dat Kyan het zo goed doet en dat cb tevreden was! Hollands glorie dus. Slaapt hij ook weer beter? Spannend Wendy, morgen naar de vk. Zal vast goedkomen, maar begrijp dat je benieuwd bent wat ze te zeggen hebben. Ik had gister weer controle. Alles goed, bloeddruk is niet verder gestegen, dat was een hele opluchting. Kindje ligt goed en is ingedaald. Dat was al wel te merken aan de plasfrequentie 's nachts en het gebeuk op mijn bekken en schaambot Nog een week hard werken en dan mag ik gaan genieten van verlof!
Oh wendy en annemoon, het begint nu ook echt op te schieten! Ik ben zo benieuwd naar jullie kleintjes!!!! en de namen Hier gaat het goed, ik ben nu al een 4 weken aan het werk en ik heb de balans redelijk gevonden. het is wel zwaar, een drukke baan en borstvoeding geven incl nachtvoedingen. Maar ik krijg er zoveel voor terug! Ongelofelijk hoeveel liefde je kan voelen voor zo'n kleintje. Echt heel bijzonder.
anemoon fijn zeg dat het bij de vk ok was.. en bloeddruk niet hoger is.. en .. bijna verlof.. wauw.. ik moet nog tot 2 mei.. klink zo ver weg.. maar nog 10 x werken.. dat klinkt beter.. alw eet ik niet of ik na mijn verlof weer op mijn eigen school werk, heb overplaatsing voor op de invallijst aangevraagd en weet nog niks helaas... flash fly.. ik geloof graag dat je erg druk bent.. hoe gaat het verder met voeden.. ik denk ook wel eens 3 kids straks hoe doe ik dat?? vandaag druk dagje: brengen naar school peuterpret naar de vk en vanmiddag vanaf 2 u werken.. rond 7u wel thuis...