Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nee.. sinds het weekend niet meer.. als er iets ergs was hadden ze gebeld en nav gesprek gyn na curretage die d8 dat alles ok was..

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Je hebt gelijk hoor Wendysunny!

Hoe gaat het hier vandaag met iedereen?

Ben druk bezig geweest met nieuwe boompjes kopen voor in de voortuin en daarna heb ik mezelf gestort op mijn afstuderen: conceptversie moet vanavond ingeleverd worden!

3. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ik had eigenlijk gehoopt dat ik al 5 weken zwanger zou zijn. Maar dan zou ik meteen na de curettage een eisprong hebben gehad. Wel vreemd om meteen weer zwanger te zijn. Maar wel heel erg gewenst!!!
    Mijn ouders waren gister helemaal in shock :D Maar ze zijn erg blij voor ons. Mijn vader is zenuwachtiger dan ik. Hoop zo dat het dit keer goed gaat 9 maanden lang!
    Nog 9 dagen wachten tot de 2e echo.... spannend!

@danielle, wat voor opleiding volg je?

Hier gaat het goed, erg moe en samen met het verdriet van ons vlindertje en de angst van deze zwangerschap vraagt dat heel veel energie van me. Ik ga denk ik vrijdag ook lekker vrij nemen... Heb ik wel verdiend. :)

Hoe gaat het met jullie dames? Nog leuke plannen voor komend weekend?

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    flashfly wat gaaf... ik zwijmel even mee... is mijn beebje ook ongeveer zo nu. Aaaaaaaaah
    Ik moet ook nog even geduld hebben. Ik heb zo'n zin om mijn vader op zijn verjaardag te verrassen met een mooie echo!!

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    @weekend plannen: zondag werk ik in groningen liedjesband bij de verkoop en poezenspeeltuin (dirk scheele en dikkie dik)

@ allen fijne avond.. ga lekker lezen zo

@ jaloers: vandaga in zwembad zag ik er weer in.. met ene minibuikje.. dat had ik (en jullie ) ook moeten hebben. o wat was ik jaloers

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik doe de opleiding SPH. Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Studeer in deeltijd en werk daarnaast 28-32 uur (behalve deze maand want heb heel de maand april vakantie).

Als het goed is krijg ik morgenavond of vrijdag al feedback terug en dan heb ik nog 2 weken de tijd om het helemaal in orde te maken en af te ronden. Begin volgende week moet het echter al bij mijn teamleider ingeleverd worden en die geeft een beoordelingsadvies, spannend!

@WendySunny, ja dat herken ik... zo'n buikje hadden wij willen hebben ja!

@Flash jaa, je hebt je rust zeker verdiend! neem die ook!!

@Sandana, ik hoop voor jou ook op een mooie echo!Nog even geduld!

7. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier snap ik er niets meer van....

Rond 4 april ontzettend veel afscheiding gehad wat echt op een eisprong leek. Is nu dus dik twee weken geleden.
    Ik wilde deze keer weer gaan temperaturen. Ben gister dus weer begonnen. M'n temperatuur is laag, maar geen bloed.....
    En nu??

Baal hier zo van, we willen verder!!

8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heb je al eerder getempt? Zo nee, dan kan het zijn dat je temp standaard lager is dan die van anderen. Mij temp zit nu voor de eisprong steeds op 36,7 gemiddeld, maar zag.gisteren een kaartje van iemand waarbij dat de temperatuur na de eisprong was.

Wat ik op veel kaartjes heb gezien is de dag dat je ongi wordt je temp weer terugzakt. en als je ei 2 weken geleden is zou dat ook kunnen.

Ik weet het ook niet zo goed, vervelend is het wel!

9. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Danielle, ik temp eigenlijk al heel lang. Sinds eind 2010.
    Laag is bij mij 36,60, hoog 37....

Klopt ook altijd precies. Altijd een mooie curve. En de dag dat m'n temperatuur zakt word ik ongesteld.

Snap dat het nu natuurlijk anders kan zijn, maar ik had dan nog een hoge temperatuur verwacht....
    Niet laag en geen bloed.....

Toch bedankt! ;)

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi dat wist ik niet...:)

Hoop dat je lichaam gauw doet wat het.moet doen. Het gevoel van stilstaan is verschrikkelijk!
    Hoe voel je je verder

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Is niet erg! :)

Ik voelde me eigenlijk best goed. Was blij dat na deze week m'n ei weer in zicht zou komen....
    Ben nu dus wel iets minder blij... :(

12. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja snap ik!! Knufff!

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    :D Als je het over de duvels hebt!!!!

Eindelijk zeg! Ben zo blij, toch ongesteld!!

Je wilt er allemaal niet zo mee bezig zijn, en je wilt het loslaten, maar toch lukt dat niet, he?!
    Ik ben dan zo het vertrouwen in m'n lichaam kwijt....

Maar goed, weer druk gemaakt voor niets! Eindelijk kunnen we verder!
    Vandaag dag 1!! :D

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Fijn Duckertje!! :) Kwam het dus toch!! Alleen niet op de 1e dag dat je temp daalde maar op de 2e dag! Fijn!!!

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Jullie inmiddels op dag 7 zie ik....
    Al lekker gezellig aan het maken?? :)

16. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, dat begint weer te komen! Zo om de dag.. ;)
    Wil volgende week ook ovulatietesten gebruiken... ben benieuwd...

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja, hier wordt het ook weer even oefenen. Had afgelopen maand echt geen zin. Dus ik kon nu zeker niet zwanger zijn... ;)

Ovulatietesten zijn idd handig, maar met om de dag zit je zeker goed! :)

En hoe is het met je concept? Spannend wat ze ervan gaan zeggen of heb je al eerder feedback gehad?

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nog niets gehoord op concept. Heb de afgelopen weken alle onderdelen (op conclusie en aanbevelingen na) al één keer ingeleverd en feedback erop gehad, ik ben dus benieuwd!

Ik vind het doodeng om weer te vrijen... want als ik nu weer zwanger wordt, en het gaat weer mis... wat dan????? Zo moet ik natuurlijk niet denken, maar pff... vind het echt eng en spannend!

Vrijen de weken rondom de miskraam hebben we dat hier ook niet gedaan, had echt geen zin.

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook eng hoor. Aan de andere kant is het ook wel weer iets moois.... Zo'n wonder wat in je groeit en wil ik gewoon positief blijven en ook genieten.
    Bij jou is het nu natuurlijk ook nog eens twee keer achter elkaar, maakt het helemaal lastig.

Gelukkig waren wij dus niet de enige die geen zin hadden!

Maar je bent nu dus echt bijna klaar! Je concept nog verbeteren na je feedback. En moet je het hierna ook nog verdedigen??

20. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, ik moet 8 mei mijn definitieve versie inleveren, dan hoor ik 21 mei of deze voldoende is of niet. Zo niet heb ik nog 2 weken om hem in te leveren. En dan heb ik 19 juni mijn presentatie!

Moet presenteren voor de 2 docenten die hem beoordeeld hebben (waarvan één mij nu al het hele proces begeleid) en verder zijn daar mijn ouders, schoonouders, vriendje uiteraard, enkele klasgenoten en paar collega's en de teamleider bij. Vooral bekenden en vertrouwde mensen!

Deel Deze Pagina